دانلود مقاله ترجمه شده برندسازی در عصر رسانه های اجتماعی


چطور این مقاله مديريت را دانلود کنم؟

فایل انگلیسی این مقاله با شناسه 2009537 رایگان است. ترجمه چکیده این مقاله مديريت در همین صفحه قابل مشاهده است. شما می توانید پس از بررسی این دو مورد نسبت به خرید و دانلود مقاله ترجمه شده اقدام نمایید

قیمت :
905,000 ریال
شناسه محصول :
2009537
سال انتشار:
2016
حجم فایل انگلیسی :
864 Kb
حجم فایل فارسی :
330 کیلو بایت
نوع فایل های ضمیمه :
pdf+word
کلمه عبور همه فایلها :
www.daneshgahi.com

عنوان فارسي

برندسازی در عصر رسانه های اجتماعی

عنوان انگليسي

Branding in the Age of Social Media

نویسنده/ناشر/نام مجله

Harvard business review

این مقاله چند صفحه است؟

این مقاله ترجمه شده مديريت شامل 11 صفحه انگلیسی به صورت پی دی اف و 20 صفحه متن فارسی به صورت ورد تایپ شده است

چکیده فارسی

چکیده

در عصر فیس­بوک و یوتیوب، ایجاد برند به چالشی آزاردهنده تبدیل شده است. آنچنان که تصور می­شد همه چیز به نتیجه مطلوب برسد، نیست. دهه قبل بیشتر شرکت­ها از ظهور عصر طلایی جدید برندسازی خبر می­دادند. آنها آژانس ­های خلاق و نیروهای متخصص تکنولوژی را استخدام می­کردند تا برندها را در عصر دیجیتال وارد و جاسازی کنند. viral (ویروس)، buzz (وزوز)، memes (ایده­ های هنجاری)، stickiness (چسبندگی) و form factor (عامل شکل) به زبان بین­المللی برندسازی تبدیل شدند. اما با وجود همه این موارد، این تلاش­ها نتیجه خیلی کمی به همراه داشتند.

1-مقدمه

شرکت­ها، به عنوان ویژگی اصلی استراتژی دیجیتالیشان، ریسک­ های عظیمی بر روی آنچه که اغلب محتوی برنددار (محتوا برندد) نامیده می­شود، انجام داده ­اند. آنها چنین فکر می­کنند: رسانه­ های اجتماعی به شرکت اجازه می­دهد تا از رسانه­ های سنتی عبور کرده و روابط مستقیمی با مشتریان ایجاد کند....

برندسازی :کلمات کلیدی

چکیده انگلیسی

Abstract

In the era of Facebook and YouTube, brand building has become a vexing challenge. This is not how things were supposed to turn out. A decade ago most companies were heralding the arrival of a new golden age of branding. They hired creative agencies and armies of technologists to insert brands throughout the digital universe. Viral, buzz, memes, stickiness, and form factor became the lingua franca of branding. But despite all the hoopla, such efforts have had very little payoff.

Keywords: Branding
این برای گرایش های: کلیه گرایش ها، کاربرد دارد. [ برچسب: ]
 مقاله مديريت با ترجمه
کتابخانه الکترونیک
دانلود مقالات ترجمه شده
جستجوی مقالات
با انتخاب رشته مورد نظر خود می توانید مقالات ترجمه شده آن رو به صورت موضوع بندی شده مشاهده نمایید