دانلود مقاله ترجمه شده تاثیر تاکتیک های بازاریابی رابطه ای (RTM) و کیفیت ارتباط بر وفاداری مشتری: بررسی در صنعت صنعت مخابرات موبایل مالزی


چطور این مقاله مديريت را دانلود کنم؟

فایل انگلیسی این مقاله با شناسه 2008058 رایگان است. ترجمه چکیده این مقاله مديريت در همین صفحه قابل مشاهده است. شما می توانید پس از بررسی این دو مورد نسبت به خرید و دانلود مقاله ترجمه شده اقدام نمایید

قیمت :
985,000 ریال
شناسه محصول :
2008058
سال انتشار:
2014
حجم فایل انگلیسی :
191 Kb
حجم فایل فارسی :
68 کیلو بایت
نوع فایل های ضمیمه :
Pdf+Word
کلمه عبور همه فایلها :
www.daneshgahi.com

عنوان فارسي

تاثیر تاکتیک های بازاریابی رابطه ای (RTM) و کیفیت ارتباط بر وفاداری مشتری: بررسی در صنعت صنعت مخابرات موبایل مالزی

عنوان انگليسي

Impact of Relationship Marketing Tactics (RMT's) & Relationship Quality on Customer Loyalty: A Study within the Malaysian Mobile Telecommunication Industry

نویسنده/ناشر/نام مجله

Procedia - Social and Behavioral Sciences

این مقاله چند صفحه است؟

این مقاله ترجمه شده مديريت شامل 8 صفحه انگلیسی به صورت پی دی اف و 14 صفحه متن فارسی به صورت ورد تایپ شده است

چکیده فارسی

چکیده

کسب و کار در دنیای امروز بسیار رقابتی و چالش برانگیز شده است. به همین ترتیب، اخیراً توسعه ی مداوم استراتژی های برقراریِ روابط بلندمدتِ متقابل با مشتریان، یبه کی از اولویت های اصلی بسیاری از شرکتها تبدیل شده است. با نگاه ویژه به مدل مهاجرت کشش – فشار –  مهار (مورینگ) (PPM) و تئوری بازاریابی رابطه ای مبتنی بر تعهد – اعتماد، هدف این پژوهش، بررسیِ تاثیر تاکتیک های بازاریابی رابطه ای (RTM's) و کیفیت رابطه بر وفاداری مشتری می باشد. سه نوع RMT's (که فاکتورهای کشش و مورینگ Pull and Mooring نام دارند) و پرسش های تحقیقات (RQ) پیشنهاد و تست شده اند. این مطالعه به طور خاص قصد دارد تا تاثیر اعتبار برند (Brand Reputation) و جذابیت های جایگزین بر RQ's – Trust را مورد ارزیابی قرار دهد، که به نوبه خود، منتهی به وفاداری مشتری از نظر رفتارِ حفظ و نگهداری می شود. علاوه بر این، هدف دیگر این مطالعه بررسی این موضوع است که آیا احساسات تاثیر مستقیمی بر چنین رفتاری دارد یا خیر.

1-مقدمه

مشخص شده است که بازاریابی رابطه ای در اعتماد سازی و تعهد به ذینفعان خارجی جهت ایجاد روابط مشتری وفادار عملکرد موفقی داشته است (Morgan & Hunt, 1994). مطالعات متعدد در دهه گذشته نشان داده اند که بازاریابی رابطه ای تاثیر مثبتی بر عملکرد کسب و کار شرکت ها دارد. به عنوان مثال، Halimi et.al (2011) پیشنهاد می دهند که شرکت ها باید استراتژی های برقراری ارتباط با مشتریان خود را با ملاحظه ی فاکتورهایی که بر روابط آنها تاثیر می گذارد، مدیریت کنند تا روابط مفیدتر خریدار – فروشنده برقرار شود و سود بیشتری به دست آید. Raza & Rehman (2012) دریافتند که بازاریابی رابطه ای به تصمیم گیرندگان و بازاریابان کمک می کند تا تصمیمات دقیقی را برای افزایش وفاداری مشتریان اتخاذ کنند....

 

بازاریابی رابطه ای تاکتیک های بازاریابی رابطه ای شهرت (اعتبار) برند :کلمات کلیدی

چکیده انگلیسی

Abstract

Today’s business is becoming extremely competitive and challenging. As such, continuous development of mutual long  term  relationship  strategy  with  customers  has  been  one  of  the  top  priorities  for  most  companies  recently.  By looking   specifically   into   Pull-Push-Mooring (PPM)   Migration   model   and   Commitment-Trust   Relationship Marketing  Theory,  the  proposed  study  aims  to  examine  the  impact  of  relationship  marketing  tactics  (RMT’s)  and relationship  quality  on  customer  loyalty.  Three  types  of  RMT’s (labelled  as  Pull and  Mooring  factors)  and  RQ dimension  are  proposed  and  to  be  tested.  Specifically,  this  study intends  to  assess  the  impact  of  RMT’s Brand Reputation and Alternative Attractiveness on RQ’s -Trust, which in turn, then lead to customer loyalty in terms of retention  behavior.  In  addition,  the  study  also  aims  to  determine  whether Emotions have  a  direct  impact  on  such behavior.

Keywords: Relationship Marketing Relationship Marketing Tactics Brand Reputation
این برای گرایش های: کلیه گرایش ها، کاربرد دارد. [ برچسب: ]
 مقاله مديريت با ترجمه
Skip Navigation Linksصفحه اصلی > دپارتمان ها > دپارتمان علوم انسانی > مديريت > مقاله های مديريت و ترجمه فارسی آنها > تاثیر تاکتیک های بازاریابی رابطه ای (RTM) و کیفیت ارتباط بر وفاداری مشتری: بررسی در صنعت صنعت مخابرات موبایل مالزی
کتابخانه الکترونیک
دانلود مقالات ترجمه شده
جستجوی مقالات
با انتخاب رشته مورد نظر خود می توانید مقالات ترجمه شده آن رو به صورت موضوع بندی شده مشاهده نمایید