دانلود مقاله ترجمه شده تاثیر تصویر نام تجاری و اعتبار شرکت در حالت عرضه به شرکت های کوچک توسط تولیدکنندگان: چشم انداز ارزش مشتری


چطور این مقاله مديريت را دانلود کنم؟

فایل انگلیسی این مقاله با شناسه 2000559 رایگان است. ترجمه چکیده این مقاله مديريت در همین صفحه قابل مشاهده است. شما می توانید پس از بررسی این دو مورد نسبت به خرید و دانلود مقاله ترجمه شده اقدام نمایید

قیمت :
1,160,000 ریال
شناسه محصول :
2000559
سال انتشار:
2007
حجم فایل انگلیسی :
201 Kb
حجم فایل فارسی :
134 کیلو بایت
نوع فایل های ضمیمه :
word+pdf
کلمه عبور همه فایلها :
www.daneshgahi.com

عنوان فارسي

تاثیر تصویر نام تجاری و اعتبار شرکت در حالت عرضه به شرکت های کوچک توسط تولیدکنندگان: چشم انداز ارزش مشتری

عنوان انگليسي

The influence of brand image and company reputation where manufacturers market to small firms: A customer value perspective

نویسنده/ناشر/نام مجله

Industrial Marketing Management

این مقاله چند صفحه است؟

این مقاله ترجمه شده مديريت شامل 11 صفحه انگلیسی به صورت پی دی اف و 27 صفحه متن فارسی به صورت ورد تایپ شده است

چکیده فارسی


چکیده

پژوهش های حوزه برندسازی به طور وسیعی بر بازارهای کالاهای مصرفی تمرکز دارد و اخیرا اندکی توجه به بازارهای کسب و کار شده است. در بسیاری از بازارهای کسب و کار اعتبار و شهرت شرکت تاثیر قوی بر تصمیم گیری های خرید دارد که ممکن است برای محصول ویژه تری این اثر نام تجاری متفاوت باشد. ما در این مقاله این تفاوت ها را با تست فرضیه هایی در مورد تاثیرات تصویر نام تجاری و اعتبار شرکت بر ادراک مشتری از کیفیت خدمت و محصول، ارزش مشتری و وفاداری مشتری بررسی نموده ایم که در آن سه تولیدکننده وجود دارند و مستقیما نام تجاری شان را برای تعداد زیادی از شرکت های کوچک بازاریابی می کنند. نتایج بیان گر آن است که تصویر نام تجاری، اثر ویژه تری بر ادراک مشتری از کیفیت خدمت و محصول دارد در حالی که اعتبار شرکت اثر وسیع تری بر ادراک ارزش و وفاداری مشتری دارد.

1-مقدمه

تمرکز اولیه تحقیقات برندسازی  در ارتباط با گروه های مصرف کنندگان و باورهای ایشان در زمینه ویژگی های نام تجاری صورت گرفته است(e.g. Keller, 1993).. اگرچه، زمانی که Berry (2000) برندسازی در خذمات به مشتری را می آزمود، مهم ترین یافته او " مفهوم" نام تجاری بود که مشتری از تجربه یک خدمت به دست آورده بود. در این شرایط، اعتبار شرکت می تواند اثر مهمی بر فرآیند خریدار و تجربه مصرف داشته باشد. از این رو، Berry (2000, p. 128) پیشنهاد می کند که "شرکت" نسبت به محصول، نام تجاری اصلی تری است. در بازارهای کسب و کار بسیاری خدمت شرکت نیز نقش مهمی ایفا می کند، زیرانیاز به مشاوره فنی برای محصولات وجود دارد. لذا مانند بازارهای خدمات به مصرف کننده، اعتبار شرکت اثر مهمی بر فرآیند خرید دارد که نسبت به اثر ویژه تصویر نام تجاری بر محصول،متفاوت است. اختصاص سرمایه گذاری های قابل توجهی به ساختن تصویر نام تجاری و اعتبار شرکت، حوزه ای است که نیازمند تحقیقات می باشد. در حالی که پژوهش های شایانی در زمینه برندسازی و اعتبار شرکت(سازمان) انجام شده است، این دو جریان پژوهشی به طور وسیعی، مستقل هستند. تنها اخیرا تلاشی برای درک اثرات متفاوت اعتبار شرکت و تصویر نام تجاری بر فرآیند خرید صورت گرفته است(Balmer, 2001) . در بازارهای کسب و کار متداول است که نام شرکت برای گروه وسیعی از محصولات، نام برند نیز باشد. در چنین شرایطی اعتبار مربوط به نام شرکت نقش برند چتر(یک برند که برای محصولات مختلف اما مرتبط به کار می رود) را برای طبقه های مختلفی از محصولات ایفا می کند، در حالی که تصویرهای برند مختص طبقه ویژه ای از محصولات است. بنابراین، لازم است که بین اثرات تصوبر نام تجاری که مربوط به طبقه خاصی از محصولات هستند و اثر گسترده اعتبار شرکت، تمایز قائل شویم. یکی از راه های تمایز بین اثر تصوبر نام تجاری و اعتبار شرکت، بررسی اثرات مختلفی است که بر روی فرآیندهایی که ادراک ارزش مشتری و وفاداری مشتری برای محصولات شرکت را شکل می دهد، دارند. درک طبیعت این فرآیندها اخیرا مورد توجه پژوهشگران و مشاوران بازاریابی در بازار خدمات (e.g. Gale, 1994; Kordupleski, Rust & Zahorik,1993; Rust, Lemon & Zeithaml, 2004)  و همچنین در بازارهای کسب و کار (Eggert & Ulga, 2002). قرار گرفته است. به هر حال، پژوهش در این حوزه توجه صریح اندکی به تمایز بین اثرات تصویر نام تجاری و اعتبار شرکت، داشته است….

تصویر نام تجاری اعتبار کیفیت محصول کیفیت خدمت ارزش مشتری وفاداری :کلمات کلیدی

چکیده انگلیسی


Abstract

Branding research has largely focused on consumer goods markets and only recently has attention been given to business markets. In many business markets the company’s reputation has a strong influence on buying decisions which may differ from the more specific product related influence of the brand’s image. In this paper we investigate these differences by testing the hypotheses about the influences of brand image and company reputation on customers’ perceptions of product and service quality, customer value, and customer loyalty in a business market where there are three manufacturers marketing their brands directly to a large number of small firms. The results indicate that the brand’s image has a more specific influence on the customers’ perceptions of product and service quality while the company’s reputation has a broader influence on perceptions of customer value and customer loyalty

Keywords: Brand image; Reputation; Product quality; Service quality; Customer value; Loyalty
این برای گرایش های: مدیریت بازرگانی، کاربرد دارد. سایر ، را ببینید. [ برچسب: ]
 مقاله مديريت با ترجمه
Skip Navigation Linksصفحه اصلی > دپارتمان ها > دپارتمان علوم انسانی > مديريت > مقاله های مديريت و ترجمه فارسی آنها > تاثیر تصویر نام تجاری و اعتبار شرکت در حالت عرضه به شرکت های کوچک توسط تولیدکنندگان: چشم انداز ارزش مشتری
کتابخانه الکترونیک
دانلود مقالات ترجمه شده
جستجوی مقالات
با انتخاب رشته مورد نظر خود می توانید مقالات ترجمه شده آن رو به صورت موضوع بندی شده مشاهده نمایید