دانلود مقاله ترجمه شده نوآوری در برند و رسانه های اجتماعی: اکتساب دانش از طریق رسانه های اجتماعی، جهت گیری بازار و نقش واسطه ای توانمندی های استراتژیک رسانه های اجتماعی


چطور این مقاله مديريت را دانلود کنم؟

فایل انگلیسی این مقاله با شناسه 2008040 رایگان است. ترجمه چکیده این مقاله مديريت در همین صفحه قابل مشاهده است. شما می توانید پس از بررسی این دو مورد نسبت به خرید و دانلود مقاله ترجمه شده اقدام نمایید

قیمت :
1,270,000 ریال
شناسه محصول :
2008040
سال انتشار:
2015
حجم فایل انگلیسی :
820 Kb
حجم فایل فارسی :
107 کیلو بایت
نوع فایل های ضمیمه :
Pdf+Word
کلمه عبور همه فایلها :
www.daneshgahi.com

عنوان فارسي

نوآوری در برند و رسانه های اجتماعی: اکتساب دانش از طریق رسانه های اجتماعی، جهت گیری بازار و نقش واسطه ای توانمندی های استراتژیک رسانه های اجتماعی

عنوان انگليسي

Brand innovation and social media: Knowledge acquisition from social media, market orientation, and the moderating role of social media strategic capability

نویسنده/ناشر/نام مجله

Industrial Marketing Management

این مقاله چند صفحه است؟

این مقاله ترجمه شده مديريت شامل 15 صفحه انگلیسی به صورت پی دی اف و 38 صفحه متن فارسی به صورت ورد تایپ شده است

چکیده فارسی

چکیده

مطالعه حاضر به بررسی رابطه میان اکتساب دانش از طریق رسانه های اجتماعی، دو نوع جهت گیری بازار (کنش گرا و واکنش گرا)، توانایی های استراتژیک رسانه های اجتماعی و استراتژی نوآوری در برند در صنعت تکنولوژی های آنلاین چین می پردازد. تحلیل 357 شرکت اقتصادی در حوزه تکنولوژی های آنلاین که در خلال 6 سال اخیر پا به عرصه وجود گذاشته اند، نشان می دهد نوآوری در برند تحت تاثیر اکتساب دانس از رسانه های اجتماعی و جهت گیری بازار قرار دارد. توانایی های استراتژیک رسانه های اجتماعی دارای تاثیری مثبت بر نوآوری در برند بوده و به عنوان میانجی بین اکتساب دانش، جهت گیری بازار و نوآوری در برند اِعمال اثر می کند. در ارتباط با جهت گیری دو گانه بازار جهت نیل به نوآوری در برند، می توان گفت رسانه های اجتماعی، نیاز مشتریان، مشخص یا نامشخص را می توان به صورت جامع در شرایطی به غیر از شرایط سنتی شناسایی نمود. بنابراین رسانه های اجتماعی مجموعه قوانین متفاوتی را برای رقابت و رفتار استراتژیک فراهم می آورد که در میان آن باید توجهی ویژه به فعالیت های اقتصادی در حوزه تکنولوژی آنلاین مبذول شود. مطالعه حاضر نقش بسزایی در کسب اطلاعاتی در مورد استراتژی نوآوری در برند و رسانه های اجتماعی در بطن رسانه های اجتماعی پویای چین داشته است.

1-مقدمه

به گفته مرکز اطلاعات شبکه اینترنت چین، روز به روز به محبوبیت کانال های رسانه اجتماعی افزوده می شود. رسانه های اجتماعی در چین، هم ارز با اقتصاد غرب به کانالی بسیار تبدیل شده است که از طریق آن امکان برقراری ارتباط میان کسب و کارها و مشتریان فراهم می شود. کاربرد رسانه های اجتماعی در حوزه ارتباط تجاری از این حقیقت نشات می گیرد که تعداد کاربران اینترنتی در چین روز به روز در حال افزایش است و 464 میلیون شهروند چینی از طریق گوشی های هوشمند یا سایر دستگاه های وایرلس (بی سیم) به شبکه اینترنت متصل شده اند (یام، 2013)....

 

نوآوری در برند :کلمات کلیدی

چکیده انگلیسی

Abstract

The study examines the relationships between knowledge acquisition from social media, two forms of market orientation (proactive and reactive), social media strategic capability, and brand innovation strategy in the con-text of China's online technology industry. Analysis of 357 online technology ventures, created during the past6 years, suggests that brand innovation is affected by both knowledge acquisition from social media and market orientation. Social media strategic capability positively affects brand innovation and acts as a moderator between knowledge acquisition, market orientation, and brand innovation. It further enhances both types of market orientations in achieving brand innovation, suggesting that on social media, customer's needs, both expressed and latent (or unexpressed), can be identified more comprehensively than that of the traditional setting. Hence, the context of social media provides a different set of rules for competition and strategic behavior, in which online technology ventures should note. Implications are useful to improve the current understanding of social media brand innovation strategy, here in China's dynamic social media scene.

Keywords: Emerging market Knowledge acquisition from social media
این برای گرایش های: کلیه گرایش ها، کاربرد دارد. [ برچسب: ]
 مقاله مديريت با ترجمه
Skip Navigation Linksصفحه اصلی > دپارتمان ها > دپارتمان علوم انسانی > مديريت > مقاله های مديريت و ترجمه فارسی آنها > نوآوری در برند و رسانه های اجتماعی: اکتساب دانش از طریق رسانه های اجتماعی، جهت گیری بازار و نقش واسطه ای توانمندی های استراتژیک رسانه های اجتماعی
کتابخانه الکترونیک
دانلود مقالات ترجمه شده
جستجوی مقالات
با انتخاب رشته مورد نظر خود می توانید مقالات ترجمه شده آن رو به صورت موضوع بندی شده مشاهده نمایید