دانلود مقاله ترجمه شده چگونه ارتباطات یکپارچه بازاریابی و تکنولوژی پیشرفته بر خلق ارزش ویژه برند مشتری گرا تاثیر می گذارند؟ شواهدی از صنعت مهمان داری


چطور این مقاله مديريت را دانلود کنم؟

فایل انگلیسی این مقاله با شناسه 2004801 رایگان است. ترجمه چکیده این مقاله مديريت در همین صفحه قابل مشاهده است. شما می توانید پس از بررسی این دو مورد نسبت به خرید و دانلود مقاله ترجمه شده اقدام نمایید

قیمت :
965,000 ریال
شناسه محصول :
2004801
سال انتشار:
2014
حجم فایل انگلیسی :
957 Kb
حجم فایل فارسی :
1 مگا بایت
نوع فایل های ضمیمه :
Pdf+Word
کلمه عبور همه فایلها :
www.daneshgahi.com

عنوان فارسي

چگونه ارتباطات یکپارچه بازاریابی و تکنولوژی پیشرفته بر خلق ارزش ویژه برند مشتری گرا تاثیر می گذارند؟ شواهدی از صنعت مهمان داری

عنوان انگليسي

How can integrated marketing communications and advanced technology influence the creation of customer-based brand equity? Evidence from the hospitality industry

نویسنده/ناشر/نام مجله

International Journal of Hospitality Management

این مقاله چند صفحه است؟

این مقاله ترجمه شده مديريت شامل 13 صفحه انگلیسی به صورت پی دی اف و 33 صفحه متن فارسی به صورت ورد تایپ شده است

چکیده فارسی

 

چکیده

در تازه ترین رویکردها  به مدیریت ارتباطات، برنامه های ارتباطات یکپارچه بازاریابی (IMC) که توسط پیشرفت های صورت گرفته در تکنولوژی اطلاعات و ارتباطات (ICT) توسعه داده شده اند سهم عمده ای در ایجاد ارزش ویژه برند دارند. با این وجود، تحقیق اندکی درباره نقش این عملکرد جدید ارتباطی در صنعت مهمان داری صورت گرفته است. علاوه بر این، مطالعات پیشین عمده تمرکز خود را بر گزینه های پیش روی مدیران گذاشته اند و از ادارکات مشتری هم درباره ارتباطات بازاریابی و هم تکنولوژی پیشرفته چشم پوشی کرده اند. بنابراین، هدف این مقاله آزمون تاثیر ارتباطات یکپارچه بازاریابی از منظر مشتری بر ارزش ویژه برند هتل که مفهومی چند بعدی شامل تصویر برند، کیفیت ادراک شده، و وفاداری برند است می باشد. به علاوه، نقش تعدیل کننده تکنولوژی پیشرفته بر این روابط نیز آزمون می شود. در حالی که یافته ها نشان دهنده روابطی مثبت بین مفاهیم مطالعه شده هستند اما نقش تعدیل کننده تکنولوژی مورد تایید قرار نمی گیرد.

1- مقدمه

تغییرات ایجاد شده در بازار منجر به تغییراتی در بکارگیری مدیریت بازاریابی و ارتباطات شده است به صورتی که تنها یک ابزار منفرد ارتباطات بازاریابی نمی تواند به خودی خود به اهداف ارتباطات بازاریابی دست یابد (Kitchen et al., 2004). در نتیجه، رویکرد ارتباطات یکپارچه بازاریابی (IMC) به صورت روش ارتباطاتی کاراتر و شایسته تری محسوب می شود که به سرعت به تغییرات فزاینده در شرایط بازار پاسخ می دهد...

 
بازاریابی تکنولوژی پیشرفته ارزش ویژه برند :کلمات کلیدی

چکیده انگلیسی


Abstract
 

As the most recent approach of communication management, the integrated marketing communication (IMC) programmes, enhanced by the advancements in information and communication technology (ICT), are considered an important contribution to the brand equity building. However, hardly any research has been done on the role of this new communication practice in the hospitality industry. Moreover, previous studies have mainly focused on managers’ opinions, overlooking customers’ perceptions of both marketing communications and advanced technology. Therefore, the objective of this paper is to examine, from the customer perspective, the impact of integrated marketing communications on hotel brand equity, considered as a multidimensional construct composed of brand image, perceived quality, and brand loyalty. In addition, the moderating role of advanced technology on these relationships is tested. While the findings show positive relationships between the studied constructs, the moderating role of technology is not corroborated 

Keywords: Integrated marketing communications Advanced technology Brand equity
این برای گرایش های: مدیریت بازاریابی، کاربرد دارد. سایر ، را ببینید. [ برچسب: ]
 مقاله مديريت با ترجمه
Skip Navigation Linksصفحه اصلی > دپارتمان ها > دپارتمان علوم انسانی > مديريت > مقاله های مديريت و ترجمه فارسی آنها > چگونه ارتباطات یکپارچه بازاریابی و تکنولوژی پیشرفته بر خلق ارزش ویژه برند مشتری گرا تاثیر می گذارند؟ شواهدی از صنعت مهمان داری
کتابخانه الکترونیک
دانلود مقالات ترجمه شده
جستجوی مقالات
با انتخاب رشته مورد نظر خود می توانید مقالات ترجمه شده آن رو به صورت موضوع بندی شده مشاهده نمایید