دانلود مقاله ترجمه شده اشتغال انجمن آنلاین برند، ایجاد مقیاس و اعتبار


چطور این مقاله مديريت را دانلود کنم؟

فایل انگلیسی این مقاله با شناسه 2002253 رایگان است. ترجمه چکیده این مقاله مديريت در همین صفحه قابل مشاهده است. شما می توانید پس از بررسی این دو مورد نسبت به خرید و دانلود مقاله ترجمه شده اقدام نمایید

قیمت :
1,235,000 ریال
شناسه محصول :
2002253
سال انتشار:
2014
حجم فایل انگلیسی :
384 Kb
حجم فایل فارسی :
211 کیلو بایت
نوع فایل های ضمیمه :
Pdf+Word
کلمه عبور همه فایلها :
www.daneshgahi.com

عنوان فارسي

اشتغال انجمن آنلاین برند، ایجاد مقیاس و اعتبار

عنوان انگليسي

Online brand community engagement: Scale development and validation

نویسنده/ناشر/نام مجله

Journal of Business Research

این مقاله چند صفحه است؟

این مقاله ترجمه شده مديريت شامل 8 صفحه انگلیسی به صورت پی دی اف و 31 صفحه متن فارسی به صورت ورد تایپ شده است

چکیده فارسی

چکیده

در برابر نیاز به ارتباط با مشتری­ ها، مارک­های تجاری بزرگ دنیا برای پیشرفت و توسعه، اجتماعاتی را برای تعامل با مشتری از طریق خدمات آنلاین ایجاد کردند. بر خلاف اقبال گسترده، اطلاعات کمی در مورد اینکه چه چیزی مشتری­ ها را ترغیب به شرکت مداوم در این اجتماعات می­کند وجود دارد. طی 6 تحقیق، ما آزمایش و تست­ هایی برای نوع شناسی این کسب و کار اجتماعات آنلاین مارک­ های تجاری (به‌طور مثال انگیزه­ های رقابتی و فوری داخلی برای ادامه دادن به این تعامل با اجتماع آنلاین برندها. ما 11 انگیزه مستقل را مشخص کردیم و آزمایش کردن پیش­بینی مقیاس قدرت برای شرکت در این اجتماعات.) این تحقیق اطلاعات پالایش شده مورد نیاز از مفاهیم جداگانه و عملیاتی کسب و کار در مقالات را تهیه کرده است. در نتیجه، محققان هم اکنون می­توانند روی ابعاد گوناگون انگیزشی که به مهم‌ترین نحو با تحقیق خود هماهنگ باشد، تکیه و اعتماد کنند و به تحقیقات آینده نیز این تنوع را اضافه کنند. نتایج به مدیران بینش جدیدی در مورد ابعاد گوناگون تعامل در اجتماعات آنلاین مارک­ های تجاری می‌بخشد.

1- مقدمه

برندها، مانند Boston Red Sox ، Salesforce.com ، Starbuck’s Coffee ، Del ، General motors و Procter & Gamble در حال سرمایه­ گذاری­ های عظیمی در تلاش برای کسب رابطه ­ای قوی­تر با مشتری­ های خود در زمینه اجتماعات آنلاین هستند. غالباً، این اجتماعات از انجمن­ های کلماتی آغاز می­شود که مشتری­ ها در آن افکار و سؤالات خود را در مورد برند مطرح می­کنند. امّا طی 15 سال اخیر این اجتماعات رشد کردند و بعضی نیز وارد سرمایه‌گذاری‌های استراتژیک تجاری شدند که جهت پیشنهاد تجربیات برند خاصی در فضای جذاب چندرسانه ­ای طراحی شده است. این افزایش فعالیت نه تنها به مشتریان صفی از فرصت­ ها را در درون اجتماعات ارائه می­کند بلکه هزینه های قابل توجهی نیز برای برندها دارد. برای مثال، General motors اخیراًَ اعلام کرد که آن‌ها سالیانه 30 میلیون دلار برای ایجاد و گسترش صفحه خود در فیسبوک سرمایه­ گذاری می­کنند. با وجود اینکه بودجه 10 میلیون دلاری تبلیغات فیسبوک را قطع کردند...

مارک های تجاری انجمن آنلاین برند :کلمات کلیدی

چکیده انگلیسی


Abstract

In a quest for connecting with customers, the world's largest brands have gone online to develop communities to interact with consumers. Despite widespread adoption less is known about what motivates consumers to continually interact in these communities. Across six studies, we develop and test a typology of online brand community engagement (i.e., the compelling intrinsic motivations to continue interacting with an online brand community). We identify 11 independent motivations and test the scale's predictive power for participation in an online brand community. This study provides a much needed refinement to the disparate conceptualizations and operationalization of engagement in the literature. As a result, academic researchers can now rely on a diverse set of motivational measures that best fit the context of their research, adding to the versatility of future research studies. The results provide managers with new insight in the motivations for and impact of interacting in online brand communities

Keywords: Online brand communities Scale development
این برای گرایش های: مدیریت بازرگانی، کاربرد دارد. سایر ، را ببینید. [ برچسب: ]
 مقاله مديريت با ترجمه
کتابخانه الکترونیک
دانلود مقالات ترجمه شده
جستجوی مقالات
با انتخاب رشته مورد نظر خود می توانید مقالات ترجمه شده آن رو به صورت موضوع بندی شده مشاهده نمایید