دانلود برند، برند سازي و تحليل فضاي برندينگ در بنگاه هاي ايراني

وظیفه اصلی مدیریت برند عبارت است از ایجاد برندهایی که برای چند دهه دوام داشته باشد و بتواند در بازارها و لایه های مختلف محصول به کار رود و از انعطاف لازم برای همسویی با تغییرات شرایط حاکم بر بازار و ارضای نیاز مشتری برخوردار باشد.
قیمت : رایگان
شناسه محصول : 2003110
نویسنده/ناشر/نام مجله : علی فعال پارسا
سال انتشار:
تعداد صفحات فارسي : 65
نوع فایل های ضمیمه : PPT
حجم فایل : 4 Mb
کلمه عبور همه فایلها : www.daneshgahi.com
عنوان فارسي : برند، برند سازي و تحليل فضاي برندينگ در بنگاه هاي ايراني

چکیده

 

برند، برند سازي و تحليل فضاي برندينگ در بنگاه هاي ايراني

این تحقیق آماده به برند و اهمیت برند در موفقیت کسب و کار می پردازد. این تحقیق آماده برندینگ در 65 اسلاید اهمیت و مفهوم برند و برند سازي را تشریح می کند. این تحقیق آماده برندینگ به صورت رایگان برای دانلود ارائه شده است. در این تحقیق آماده برندینگ به معرفی برند و ارزش، مزیت و حساسیت آن و

سپس به وضعیت کنونی برندهای ملی در مقایسه با رقبای جهانی پرداخته شده است.بارزترین فرآیند حرفه ای در تجارت جهانی، قابلیت و توانمندی در جهت ایجاد، حفظ و ارتقاء نام بــرنـد است. بهتر است به جای Brand، از عنوان اصلی آن یعنی Brand mark استفاده کنیم 

Brand mark  از دو جزء تلفظی و ادراکی تشکیل شده است. به آن بخش از برند که خواندنی است و تلفظ می شود، Brand name (نام برند) و به آن قسمت که شامل طرح و شکل و ذهنیت نهفته در ورای آن است، Brand گفته می شود. برند، هویت یک محصول، خدمت و یا یک تجارت خاص است که می تواند به اشکال گوناگون همچون نام، علامت، نماد (سمبل)، ترکیبی از چند رنگ و یا شعار باشد.

جامعه با شنیدن نام برند، مشخصات و سایر اطلاعات منصوب به محصول آن برند شامل کیفیت، لوکس بودن، تبلیغات، بسته بندی و ... آن محصول را استنباط می کند. 

ارزش ویژه برند دارای این آثار می باشد:

ارزش آفرینی برای مشتری و القای احساس شخصیت اجتماعی

ایجاد موقعیت های رقابتی قابل دفاع

افزایش پذیرندگی تبلیغات نزد مشتریان

تسریع در نفوذ به بازار و امکان جهت دهی به آن و افزایش قدرت مانور در بازار

فواید حاصل از مطالعه ارزش ویژه برند 

مطالعه ارزش ویژه برند، به شرکت ها کمک می کند تا با توجه به بازار هدف، استراتژی و تصمیمات بازاریابی مناسبی برای ارتقاء ارزش ویژه برندهای خود، اتخخاذ کنند تا از آن طریق، فروش ها، سودها و درآمدهای شرکت افزایش یابد. در بازار شدیداً رقابتی امروز، درک ارزش ویژه برند یک عامل برتری به حساب می آید.  
وظیفه اصلی مدیریت برند عبارت است از ایجاد برندهایی که برای چند دهه دوام داشته باشد و بتواند در بازارها و لایه های مختلف محصول به کار رود و از انعطاف لازم برای همسویی با تغییرات شرایط حاکم بر بازار و ارضای نیاز مشتری برخوردار باشد. 

متن کامل این این تحقیق آماده برندینگ را از همین صفحه دانلود نمایید.

Keywords: برند برند سازي
این برای گرایش های: مدیریت بازرگانی، کاربرد دارد. سایر ، را ببینید. همچنین این در گرایش های: کلیه گرایش ها، می تواند کاربرد داشته باشد. [ برچسب: ]