دانلود مقاله ترجمه شده مقیاس جدیدی از شخصیت علامت تجاری


چطور این مقاله مديريت را دانلود کنم؟

فایل انگلیسی این مقاله با شناسه 2002153 رایگان است. ترجمه چکیده این مقاله مديريت در همین صفحه قابل مشاهده است. شما می توانید پس از بررسی این دو مورد نسبت به خرید و دانلود مقاله ترجمه شده اقدام نمایید

قیمت :
1,160,000 ریال
شناسه محصول :
2002153
سال انتشار:
2009
حجم فایل انگلیسی :
367 Kb
حجم فایل فارسی :
134 کیلو بایت
نوع فایل های ضمیمه :
Pdf+Word
کلمه عبور همه فایلها :
www.daneshgahi.com

عنوان فارسي

مقیاس جدیدی از شخصیت علامت تجاری

عنوان انگليسي

A new measure of brand personality

نویسنده/ناشر/نام مجله

Intern. J. of Research in Marketing

این مقاله چند صفحه است؟

این مقاله ترجمه شده مديريت شامل 11 صفحه انگلیسی به صورت پی دی اف و 37 صفحه متن فارسی به صورت ورد تایپ شده است

چکیده فارسی


چکیده

در پاسخ به انتقاد از مقیاسهای شخصیت علامت تجاری که دربرگیرنده جنبه های دیگر علاوه بر شخصیت علامت تجاری است ، یک نام علامت تجاری جدیدی را  که شامل  آیتم های شخصیتی است را گسترش دادیم . پاسخ دهندگان بلژیکی (n=12,789) در مطالعه ای از 193 علامت علامت تجاری شرکت کردند . مقیاس جدید متشکل از پنج عامل است که نشان دهنده تمایل با پنج ابعاد بزرگ شخصیت انسانی است. ثابت شده که بر خلاف مقیاس های موجود، این مقیاس های جدید برای مقایسه بین علامت های علامت تجاری رده ها، و برای مقایسه بین مخاطبین معتبر میباشند. علاوه بر این، این  مقیاس نشان دهنده اعتبار بالای آزمون و بازآزمون و اعتبار درون فرهنگی (در ایالات متحده آمریکا و نه کشور اروپایی) میباشد.

مقدمه

علامت های علامت تجاری متفاوت و قدرتمند به طور قابل توجهی در افزایش کارایی شرکت تاثیر گذار هستند . در این مقاله ما بر شخصیت علامت تجاری تمرکز می کنیم. شخصیت علامت تجاری مجموعه ای از صفات شخصیت انسانی هستند که هر دو قابل اجرا و مربوط به علامت علامت تجاری می باشند . (Azoulay & Kapferer, 2003, pp. 151).( Plummer 1984, 2000) استدلال کردند که شخصیت علامت تجاری ممکن است برای درک انتخاب نام علامت تجاری بسیار مهم و اساسی باشد. در واقع، در یک زمان است که در آن مصرف کنندگان نظر خود را در مورد کیفیت  محصول به عنوان یک داده ارائه می کنند و رقبای محصول به راحتی می توانند این ویژگی ها را کپی کنند ، هویت نام علامت تجاری قوی و شخصیت ارزشمند برای ساختن حقوق صاحبان سهام با نام علامت تجاری ارزشمند و مهم است . (van Rekom, Jacobs, & Verlegh, 2006).

شخصیت علامت تجاری در دستور کار دانشگاهیان و پزشکان به طور یکسان تفاوت می گذارد . به عنوان یک نتیجه، ابزار های اندازه گیری عملی و معتبر بسیار ارزشمند هستند. کار از نظر AKER با الهام از اکثر تحقیقات در شخصیت علامت تجاری برای تاریخ عضویت گیرا می باشد . توسعه Shemeticulously 44 itemBrand مقیاس شخصیت است که شامل پنج بعد گسترده می باشد : صداقت، هیجان، شایستگی، کمال و استحکام . این مقیاس به عنوان یک علامت تجاری در خدمت اندازه گیری شخصیت در بسیاری از مطالعات، و ساختار عاملی آن به اثبات رسیده در بسیاری از آنها قوی می باشد .  Aaker,1997,1999; Aaker, Benet-Martinez,& Garolera, 2001; Kim, Han, & Park, 2001).  با این حال، مقیاس آکر اخیرا در زمینه های مختلف مورد انتقاد قرار گرفته است. انتقاد مربوط به تعریف از نام علامت تجاری شل شخصیت گرفته است که چند ویژگی دیگر را علاوه بر شخصیت در آغوش می کشد ( که شامل سن، جنس، و غیره می باشد .) این سازه باعث مشکل اعتبار و برگ محققان و پژوهشگران نامشخص آنچه را که در واقع اندازه گیری  می کند : درک شخصیت برند ( جنبه فرستنده ) و یا درک ویژگی های کاربر ( جنبه های گیرنده ) می باشد...

شخصیت علامت تجاری :کلمات کلیدی

چکیده انگلیسی


Abstarct

In response to criticism of brand personality measures that embrace other aspects besides brand personality, we developed a new brand personality measure consisting of personality items only. Belgian respondents (n=12,789) participated in a study of 193 brands. The new scale consists of five factors that show an affinity with the Big Five human personality dimensions. Unlike existing scales, this new measure proved to be reliable for between-brand between-category comparisons, for between-brand within-category comparisons, and for between-respondent comparisons. Moreover, the scale showed high test–retest reliability and cross-cultural validity

 
Keywords: Brand personality Brand attitude Scale development Scale reliability Scale validity
این برای گرایش های: مدیریت بازرگانی، کاربرد دارد. سایر ، را ببینید. [ برچسب: ]
 مقاله مديريت با ترجمه
کتابخانه الکترونیک
دانلود مقالات ترجمه شده
جستجوی مقالات
با انتخاب رشته مورد نظر خود می توانید مقالات ترجمه شده آن رو به صورت موضوع بندی شده مشاهده نمایید