دانلود مقاله ترجمه شده تاثیرات علاقه به نام تجاری،شخصیت وتصویرنام تجاری برآوازه نام تجاری: موردنام های تجاری مرسوم ازمیان مصرف کنندگان جوان


چطور این مقاله مديريت را دانلود کنم؟

فایل انگلیسی این مقاله با شناسه 2000553 رایگان است. ترجمه چکیده این مقاله مديريت در همین صفحه قابل مشاهده است. شما می توانید پس از بررسی این دو مورد نسبت به خرید و دانلود مقاله ترجمه شده اقدام نمایید

قیمت :
880,000 ریال
شناسه محصول :
2000553
سال انتشار:
2012
حجم فایل انگلیسی :
136 Kb
حجم فایل فارسی :
45 کیلو بایت
نوع فایل های ضمیمه :
word+pdf
کلمه عبور همه فایلها :
www.daneshgahi.com

عنوان فارسي

تاثیرات علاقه به نام تجاری،شخصیت وتصویرنام تجاری برآوازه نام تجاری: موردنام های تجاری مرسوم ازمیان مصرف کنندگان جوان

عنوان انگليسي

Effects of brand love, personality and image on word of mouth : The case of fashion brands among young consumers

نویسنده/ناشر/نام مجله

Journal of Fashion Marketing and Management

این مقاله چند صفحه است؟

این مقاله ترجمه شده مديريت شامل 13 صفحه انگلیسی به صورت پی دی اف و 14 صفحه متن فارسی به صورت ورد تایپ شده است

چکیده فارسی

چکیده

هدف:علاقه به نام تجاری مرسوم مفهوم اصلی درقلمرورابطه مصرف کننده - نام تجاری است . مدیران نام تجاری تمایل به ایجاد نام های تجاری جذاب تری دارند،به عنوان مثال"من عاشق این هستم"مک دونالد. هرچنداهمیت این مفهوم خیلی اوقات درتحقیقات بازاریابی موردبحث قرار نگرفته است ، علاوه براین، تاثیر شخصیت و تصویر برند بر علاقه به برند، درهیچ تحقیق تجربی موردبررسی قرارنگرفته بود. این تحقیق قصد دارد این شکاف را با ایجاد یک الگوی مرکب هماهنگ با علاقه، شخصیت، تصور و کلام (دبلیو او ام) برای بررسی ارتباط بین آن ها مورد خطاب قرار دهد. طرح/ روش شناسی/ رویکرد-اطلاعات  با استفاده از شیوه پیمایش واستفاده از پرسشنامه هایی که به وسیله 250 نفرنفرازدانشجویان دوره لیسانس تکمیل شد جمع آوری گردید. برای آزمون فرضیه ها از تحلیل مسیر  AMOS16.0استفاده گردید .

یافته ها:نتایج تحقیق نشان می دهد که صرفا تصاویر مارک به عنوان عامل تعیین کننده بر علاقه به مارک است که همراه با شخصیت های مارک بر ابزار کلامی تاثیرگذار است.

مفاهیم عملی : نتایج کارهای مبسوط  وسطحی را فراهم نمود تحقیق آتی بر آن اساس، می تواند طرحریزی شود.

اصالت اثر : به نظر میرسدکه تحقیق مربوط به علاقه منحصرا درمتون ایالات متحده موجود باشد ، بر پایه اطلاعات نویسند، این نخستین تحقیقی است که به بررسی مفهوم علاقه به برند در خارج از آمریکا می پردازد.

1-مقدمه

برای چند دهه، نام گذاری تجاری در تحقیقات مد در میان محققین سرتاسر جهان به ویژه در بریتانیا مورد توجه زیادی واقع شد . مطالعات متفاوت برموضوعات گوناگونی تمرکز داشت. برای اشاره به چند مورد؛ به دست آوردن مزیت رقابتی درخرده فروشی مد (لوئیس وهاوکسل ،1990) ، بهره گیری از نام تجاری مرسوم خود (مور،1995) استراتژی های نام گذاری تجاری درخرده فروشی های مدبریتانیا (برتویستل وفرثی، 1998) نام گذاری تجاری شرکت (برت واسپارکز،2002) ،عوامل موثربرتمایل به خرید نام های تجاری شخصی خرده فروشان(ولوتسو وهمکاران،2004)، عوامل بسیارمهم برای توسعه عامدانه نام های تجاری جذاب (ویگلی وهمکاران،2005) گرایش نسبت به توسعه نامهای تجاری (لی وچویی،2009) و ایجاد نام های تجاری تجملاتی (مورو برتویستل،2005؛فیونداومور،2009؛مورودویل،2010) ،اتحاداستراتژیک دربخش مد (ویگلی،2011) ،درک محوریت نام تجاری شخصی نسبت به استراتژی نام تجاری خرده فروشی مد(مک کال ومور،2001).درحالیکه،تحقیقات پیشین دراین حوزه نقش اساسی ایفا کردند،هنوز تحقیقات بیشتری مورد نیاز است تا جنبه های دیگر موضوع نام گذاری تجاری بررسی گردد.علاقه به نام های تجاری مرسوم، مهم ترین جنبه تحقیق است که مطالعه جالب و باارزشی است. مصرف کنندگان  به نام های تجاری که کاملا مناسب آنهاست و باعث می شود احساس خوبی داشته باشند و خوشتیپ به نظر برسند، علاقه مندند. در نتیجه مصرف کنندگان با مارکی ارتباط برقرار می کنند که با آن مارک به لحاظ احساسی هماهنگی داشته باشند. رابطه نام تجاری - مصرف کننده دردهه اخیر بسیار مورد توجه دانشگاهیان ومتخصصان واقع شده است. درک رابطه بین مصرف کنندگان و نام های تجاریشان(مارکه های مد آنها) به علت تاثیر قابل توجهی که این رابطه درسودآوری شرکت دارد، ارتباط عملی با بازاریابان دارد. بنابراین نه تنها درک چگونگی شکل گیری ارتباط میان مشتریان و مارک های مد(نام تجاری)، بلکه آگاهی از عوامل هدایت کننده این ارتباط اهمیت دارد...

تاثیرات علاقه به نام تجاری برآوازه نام تجاری تصویرنام تجاری :کلمات کلیدی

چکیده انگلیسی



Abstract

Purpose – Fashion brand love is a central concept in the consumer-brand relationship domain. Brand managers tend to create more lovable brands, e.g. McDonald’s “I’m lovin it”. However, the importance of this concept is not frequently discussed in marketing literature. Furthermore, the impact of brand personality and brand image on brand love has not been investigated in any empirical research. This paper aims to address this gap by developing a causal model incorporating brand love, brand personality, brand image and word of mouth (WOM) to investigate the relationships among them

Design/methodology/approach – Data were collected using a survey method and usable questionnaires were completed by 250 undergraduate students. Path analysis was used to test the hypotheses using AMOS 16.0

Findings – Results revealed that only brand image is considered as a determinant of brand love that affects WOM along with brand personality

Practical implications – Results provide detailed implications and a platform on which future research can be built

Originality/value – The extant love research seems to be solely in the US context. To the best of the author’s knowledge, this is the first study to investigate the concept of brand love outside the USA

Keywords: Brand love Brand image Brand personality Word of mouth Fashion brands
این برای گرایش های: مدیریت بازرگانی، کاربرد دارد. سایر ، را ببینید. [ برچسب: ]
 مقاله مديريت با ترجمه
Skip Navigation Linksصفحه اصلی > دپارتمان ها > دپارتمان علوم انسانی > مديريت > مقاله های مديريت و ترجمه فارسی آنها > تاثیرات علاقه به نام تجاری،شخصیت وتصویرنام تجاری برآوازه نام تجاری: موردنام های تجاری مرسوم ازمیان مصرف کنندگان جوان
کتابخانه الکترونیک
دانلود مقالات ترجمه شده
جستجوی مقالات
با انتخاب رشته مورد نظر خود می توانید مقالات ترجمه شده آن رو به صورت موضوع بندی شده مشاهده نمایید