دانلود مقاله ترجمه شده مطالعه ای در زمینه ی تاثیر فعالیت های بازاریابیِ رسانه های اجتماعی، بر روی ارزش برند و رضایت مشتری در صنعت هواپیمایی


چطور این مقاله مديريت را دانلود کنم؟

فایل انگلیسی این مقاله با شناسه 2008070 رایگان است. ترجمه چکیده این مقاله مديريت در همین صفحه قابل مشاهده است. شما می توانید پس از بررسی این دو مورد نسبت به خرید و دانلود مقاله ترجمه شده اقدام نمایید

قیمت :
955,000 ریال
شناسه محصول :
2008070
سال انتشار:
2018
حجم فایل انگلیسی :
357 Kb
حجم فایل فارسی :
656 کیلو بایت
نوع فایل های ضمیمه :
Pdf+Word
کلمه عبور همه فایلها :
www.daneshgahi.com

عنوان فارسي

مطالعه ای در زمینه ی تاثیر فعالیت های بازاریابیِ رسانه های اجتماعی، بر روی ارزش برند و رضایت مشتری در صنعت هواپیمایی

عنوان انگليسي

A study on the effects of social media marketing activities on brand equity and customer response in the airline industry

نویسنده/ناشر/نام مجله

Journal of Air Transport Management

این مقاله چند صفحه است؟

این مقاله ترجمه شده مديريت شامل 6 صفحه انگلیسی به صورت پی دی اف و 15 صفحه متن فارسی به صورت ورد تایپ شده است

چکیده فارسی

چکیده

این مطالعه تاثیر فعالیت­ های بازاریابیِ رسانه ­های اجتماعی (SMMA ها) را بر ارزش برند و رضایت مشتری در صنعت هواپیمایی، تحلیل می­کند. این مطالعه، یک بررسی کلیست که در آن مجموعا 302 مسافر مورد بررسی قرار گرفتند، این مسافران از آن دسته از رسانه­ های اجتماعی استفاده می­کردند که توسط شرکت­های هواپیمایی مدیریت شده بودند؛ سپس داده ­های جمع­آوری شده، با استفاده از مدل­سازی معادلات ساختاری، مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفتند. نتایج نشان داد که مهم­ترین مولفه­ی SMMA، شایستگیِ آن است و SMMA های هواپیمایی، تأثیر قابل توجهی بر روی آگاهی از برند و تصویر برند داشته ­اند. علاوه بر این، نتایج نشان داد که آگاهی از برند به ­طور قابل توجهی بر روی تعهد (تعهد مشتری نسبت به برند) تاثیرگذار است؛ و تصویر برند به­ طور قابل ملاحظه­ ای بر روی بازاریابی دهان به دهان و تعهد، تاثیر می­ گذارد. انتظار می­رود که برای توسعه ­ی راهبردهای SMMA شرکت­های هواپیمایی، از نتایج این مطالعه  بع عنوان داده ­هایی اساسی استفاده نمایند؛ به­ ویژه برای بررسی اهمیت نسبی هر مولفه SMMA و تحلیل اثرات SMMA ها.

 

فعالیت های بازاریابی رسانه های اجتماعی (SMMA ها) ارزش ویژه¬ی برند :کلمات کلیدی

چکیده انگلیسی

Abstract

This study analyzes the effects of social media marketing activities (SMMAs) on brand equity and customer response in the airline industry. A survey was conducted with a total of 302 passengers who used social media managed by airlines, and the collected data were analyzed via structural equation modeling. The results showed that trendiness was the most important SMMA component, and airline SMMAs had significant effects on brand awareness and brand image. In addition, the results demonstrated that brand awareness significantly affected commitment and that brand image significantly affected online word-of-mouth and commitment. It is expected that the results of this study may be used as fundamental data in the development of airline SMMA strategies, particularly by investigating the relative importance of each SMMA component and analyzing the effects of SMMAs.

Keywords: Customer response Brand awareness Social media marketing activities (SMMAs) Brand equity
این برای گرایش های: کلیه گرایش ها، کاربرد دارد. [ برچسب: ]
 مقاله مديريت با ترجمه
Skip Navigation Linksصفحه اصلی > دپارتمان ها > دپارتمان علوم انسانی > مديريت > مقاله های مديريت و ترجمه فارسی آنها > مطالعه ای در زمینه ی تاثیر فعالیت های بازاریابیِ رسانه های اجتماعی، بر روی ارزش برند و رضایت مشتری در صنعت هواپیمایی
کتابخانه الکترونیک
دانلود مقالات ترجمه شده
جستجوی مقالات
با انتخاب رشته مورد نظر خود می توانید مقالات ترجمه شده آن رو به صورت موضوع بندی شده مشاهده نمایید