دانلود مقاله ترجمه شده وانمود نکنید که دوست من بودید ! هنگامیکه یک سبک ارتباطی غیر رسمی برند در رسانه های اجتماعی نتیجه معکوس می دهد


چطور این مقاله مديريت را دانلود کنم؟

فایل انگلیسی این مقاله با شناسه 2006904 رایگان است. ترجمه چکیده این مقاله مديريت در همین صفحه قابل مشاهده است. شما می توانید پس از بررسی این دو مورد نسبت به خرید و دانلود مقاله ترجمه شده اقدام نمایید

قیمت :
965,000 ریال
شناسه محصول :
2006904
سال انتشار:
2017
حجم فایل انگلیسی :
2 Mb
حجم فایل فارسی :
493 کیلو بایت
نوع فایل های ضمیمه :
Pdf+Word
کلمه عبور همه فایلها :
www.daneshgahi.com

عنوان فارسي

وانمود نکنید که دوست من بودید ! هنگامیکه یک سبک ارتباطی غیر رسمی برند در رسانه های اجتماعی نتیجه معکوس می دهد

عنوان انگليسي

“Don't pretend to be my friend!”When an informal brand communication style backfires on social media

نویسنده/ناشر/نام مجله

Journal of Business Research

این مقاله چند صفحه است؟

این مقاله ترجمه شده مديريت شامل 13 صفحه انگلیسی به صورت پی دی اف و 34 صفحه متن فارسی به صورت ورد تایپ شده است

چکیده فارسی

چکیده

رسانه های اجتماعی در حال حاضر در زمینه ارتباطات بازرایابی یک پلتفورم ضروری هستند و حجم تعاملات مصرف کننده-برند در این پپلتفورم ها در حال افزایش است. با این حال، هنوز معلوم نیست که چگونه برند ها باید با مصرف کنندگان به منظور ترویج روابط ارتباط برقرار کنند ضمن اینکه اعتماد آنها را نیز باید بدست بیاورند. یک تصمیم اساسی در این زمینه، انتخاب سبک ارتباطی است، به طور خاص، چه سبک ارتباطی غیر رسمی و چه سبک ارتباطی رسمی باید بر مبنای ارتباطات رسانه های اجتماعی اتخاذ شوند. در این مقاله، ما بررسی می کنیم که چگونه اتخاذ سبک ارتباطی غیر رسمی در مقابل سبک ارتباطی رسمی بر اعتماد به برند تاثیر می گذارد و نشان می دهیم که استفاده از یک سبک غیر رسمی می تواند هم تاثیر مثبت و هم تاثیر منفی بر اعتماد به برند داشته باشد و این به این بستگی دارند که مصرف کنندگان با برند اشنایی دارند یا اشنایی ندارند. ما نشان دادیم که این اثر پذیری به این دلیل رخ می دهد که مصرف کنندگان انتظار دارند که برند ها با هنجارهای اجتماعی منطبق باشند ؛ استفاده از یک سبک ارتباطی غیر رسمی برای برند های آشنا بسیار مناسب است و برای برند های نااشنا مناسب نیست.

1-مقدمه

بیشتر از یک میلیارد مصرف کننده در سراسر جهان از شبکه های اجتماعی مانند فیسبوک و توئیتر استفاده می کنند ( فیسبوک 2015، توئیتر 2015). مشتریان بیشتر تایم آنلاین خود را در سایت های اجتماعی سپری می کنند ( اکونومیست). این ارتباط با رسانه های اجتماعی نشان دهنده یک فرصت عالی برای برند ها برای تعامل و برقراری رابطه با مصرف کنندگان است. در نتیجه، در حال حاضر بیشتر برند ها از رسانه های اجتماعی برای ارتباطات بازاریابی استفاده می کنند ( به سادگی در سال 2015 اندازه گیری شد). تعداد مصرف کنندگان که بدین ترتیب با برند ها در ارتباط هستند در حال افزایش است ( فورستر 2014). اگرچه رسانه های اجتماعی به پلتفورم های ارتباطی مهمی هم برای مصرف کننده و هم برای برند ها تبدیل شده اند اما بازاریابان در تلاش هستند تا روابط بین برند-مصرف کننده را در این پلتفورم ها ارتقا دهند...

رسانه های اجتماعی سبک ارتباطی آشنایی با برند اعتماد به برند روابط برند-مصرف کننده :کلمات کلیدی

چکیده انگلیسی


Abstract

Social media are now essential platforms for marketing communications, and the volume of consumer-brand interactions on these platforms is exploding. Even so, it remains unclear how brands should communicate with consumers to foster relationships and, in particular, to gain their trust. A fundamental decision in this regard is the choice of a communication style, specifically, whether an informal or a formal style should be used in social media communications. In this paper, we investigate how adopting an informal (vs. formal) communication style affects brand trust and demonstrate that using an informal style can either have a positive or negative effect on brand trust, depending on whether consumers are familiar with the brand or not. We further show that these effects occur because consumers expect brands to behave according to social norms, such that the use of an informal style is perceived to be appropriate for familiar brands and inappropriate for unfamiliar ones

Keywords: Social media Communication style Brand familiarity Brand trust Consumer-brand relationships
این برای گرایش های: مدیریت بازاریابی،مدیریت بازرگانی، کاربرد دارد. سایر ،سایر ، را ببینید. [ برچسب: ]
 مقاله مديريت با ترجمه
Skip Navigation Linksصفحه اصلی > دپارتمان ها > دپارتمان علوم انسانی > مديريت > مقاله های مديريت و ترجمه فارسی آنها > وانمود نکنید که دوست من بودید ! هنگامیکه یک سبک ارتباطی غیر رسمی برند در رسانه های اجتماعی نتیجه معکوس می دهد
کتابخانه الکترونیک
دانلود مقالات ترجمه شده
جستجوی مقالات
با انتخاب رشته مورد نظر خود می توانید مقالات ترجمه شده آن رو به صورت موضوع بندی شده مشاهده نمایید