دانلود مقاله ترجمه شده نقش قدرت وابستگی به برند در آموزش عالی


چطور این مقاله مديريت را دانلود کنم؟

فایل انگلیسی این مقاله با شناسه 2005368 رایگان است. ترجمه چکیده این مقاله مديريت در همین صفحه قابل مشاهده است. شما می توانید پس از بررسی این دو مورد نسبت به خرید و دانلود مقاله ترجمه شده اقدام نمایید

قیمت :
830,000 ریال
شناسه محصول :
2005368
سال انتشار:
2016
حجم فایل انگلیسی :
418 Kb
حجم فایل فارسی :
468 کیلو بایت
نوع فایل های ضمیمه :
Pdf+Word
کلمه عبور همه فایلها :
www.daneshgahi.com

عنوان فارسي

نقش قدرت وابستگی به برند در آموزش عالی

عنوان انگليسي

The role of brand attachment strength in higher education

نویسنده/ناشر/نام مجله

Journal of Business Research

این مقاله چند صفحه است؟

این مقاله ترجمه شده مديريت شامل 9 صفحه انگلیسی به صورت پی دی اف و 28 صفحه متن فارسی به صورت ورد تایپ شده است

چکیده فارسی

 

چکیده

مقاله حاضر به بررسی اثر وابستگی به برند و طلیعه آن بر تعهد، رضایت، اعتماد، و ارزش ویژه برند در محیط مؤسسات آموزش عالی، می‌پردازد. یافته‌ های یک نظر سنجی آنلاین از دانشجویان و فارغ التحصیلان اخیر (تعداد=۶۰۵) در آمریکا نشان می ‌دهد که معنای برند، مقدمه اصلی قدرت برند است که بر رضایت، اعتماد، و تعهد و همچنین ارزش ویژه برند، اثر می ‌گذارد. سابقه وابستگی به برند بر رضایت دانشجویان فعلی، اثر قدرتمندتر دارد؛ درحالیکه برای فارغ التحصیلان اخیر، سابقه وابستگی به برند بر تعهدست که قدرتمند تر است. قدرت وابستگی بر ارزش ویژه برند نیز برای فارغ التحصیلان اخیر، بیشتر است (در مقایسه با دانشجویان مشغول به تحصیل). هدف این مقاله مشخص کردن مفاهیمی عملی برای سیاست گذاران و مدیران آموزش عالی است.

1-مقدمه

در بخش آموزش عالی که از رقابتی روز افزون برخوردار است، دانشگاه ها با چالش ‌های قابل توجهی در زمان ثبت نام دانشجویان جدید، مواجه هستند. ثبت نام تنها شروع رابطه بلند مدتی است که مؤسسات آموزش عالی (HEI) باید به بهبودان بپردازند، اما نه صرفاً در زمانی که دانشجویان مشغول گذراندن برنامه ها هستند، بلکه در زمان فارغ التحصیلی نیز باید به این مسئله بپردازند...

وابستگی به برند آموزش عالی :کلمات کلیدی

چکیده انگلیسی

 Abstract

This paper examines the effect of brand attachment and its antecedents on commitment, satisfaction, trust, and brand equity in the context of higher education institutions. The findings from an online survey with students and recent graduates (n = 605) in the United States indicate that brand meaning is the main antecedent of brand attachment strength that affects satisfaction, trust, and commitment as well as brand equity. The effect of the brand attachment antecedents on satisfaction is stronger for current students whereas the effect of brand attachment antecedents on commitment is stronger for recent graduates. The effect of attachment strength on brand equity is also stronger for recent graduates. The paper also highlights practical implications for higher education managers and policy makers

Keywords: Higher education institution University Brand image Brand attachment strength Brand equity
این برای گرایش های: مدیریت بازاریابی، کاربرد دارد. سایر ، را ببینید. [ برچسب: ]
 مقاله مديريت با ترجمه
کتابخانه الکترونیک
دانلود مقالات ترجمه شده
جستجوی مقالات
با انتخاب رشته مورد نظر خود می توانید مقالات ترجمه شده آن رو به صورت موضوع بندی شده مشاهده نمایید