دانلود مقاله ترجمه شده معرفی انجمن های برند شده در حوزه ورزش برای ایجاد ارتباطات برندی قوی در محیط های اجتماعی


چطور این مقاله تربيت بدنی و علوم ورزشی را دانلود کنم؟

فایل انگلیسی این مقاله با شناسه 2008380 رایگان است. ترجمه چکیده این مقاله تربيت بدنی و علوم ورزشی در همین صفحه قابل مشاهده است. شما می توانید پس از بررسی این دو مورد نسبت به خرید و دانلود مقاله ترجمه شده اقدام نمایید

قیمت :
1,210,000 ریال
شناسه محصول :
2008380
سال انتشار:
2015
حجم فایل انگلیسی :
714 Kb
حجم فایل فارسی :
575 کیلو بایت
نوع فایل های ضمیمه :
Pdf+Word
کلمه عبور همه فایلها :
www.daneshgahi.com

عنوان فارسي

معرفی انجمن های برند شده در حوزه ورزش برای ایجاد ارتباطات برندی قوی در محیط های اجتماعی

عنوان انگليسي

Introducing branded communities in sport for building strong brand relations in social media

نویسنده/ناشر/نام مجله

Sport Management Review

این مقاله چند صفحه است؟

این مقاله ترجمه شده تربيت بدنی و علوم ورزشی شامل 15 صفحه انگلیسی به صورت پی دی اف و 19 صفحه متن فارسی به صورت ورد تایپ شده است

چکیده فارسی

چکیده

انجمن های(جوامع) برندی جنبه مهمی از مدیریت برند در رسانه های اجتماعی به شمار می روند. با این وجود، بسیاری از برندها در راه اندازی یک جامعه برندی آنلاین شکست می خورند. در این کار پژوهشی انجمن های برند شده را به عنوان یک مفهوم جایگزین برای انجمن های برندی معرفی می کنیم. بر خلاف انجمن های برندی، یک انجمن برند شده پیرامون یک برند خاص (ورزشی) مانور نمی دهد؛ بلکه روی هر برندی فعالیت می کند که مورد نیاز یا علاقه باشد. بهرحال، یک برند خاص از طریق پشتیبانی (اسپانسرینگ) یا راه اندازی انجمن، امکان بهره گیری از یک اجتماع با اهداف بازاریابی را فراهم می کند. ما بر مناسب بودن مقوله ورزش به عنوان یک حوزه جذاب و مورد علاقه که در پیرامون آن یک سری انجمن های برند شده می توانند ایجاد شوند، تأکید داریم. مقوله ورزش می تواند ارتباطات خوبی بین انجمن های برند شده و اسپانسرهای ورزشی برقرار کند. ما با استفاده از یک کار مطالعاتی آنلاین (N=501) بر روی اعضاء یک انجمن برند شده آنلاین که مرتبط با مقوله فوتبال هستند، به صورت عملیاتی فاکتورهایی را مورد بررسی قرار دادیم که موفقیت این پدیده و همچنین آثار راه اندازی یا پشتیبانی از این گونه انجمن ها برای یک برند را تحت تأثیر قرار می دهند. نتایج حاکی از ارزشمند بودن میزان علاقه به موضوع (یعنی شناسایی و درگیری با موضوع فوتبال) و کیفیت انجمن به عنوان عامل مشخص کننده میزان وفاداری به یک انجمن برند شده می باشند. دارنده برند از افزایش میزان وفاداری آن دسته از اعضاء برند که در جریان دستاندرکار بودن خود آن برند در انجمن قرار دارند، کسب سود می کند؛ که البته آگاهی داشتن از این رابطه اسپانسری، موجود کاهش وفاداری به انجمن نخواهد بود. پژوهش ما از طریق فراهم آوردن انجمن های برند شده ای که هم ابزاری مؤثر برای اسپانسر شدن شرکت ها و هم ابزاری برای استراتژی های برندینگ در رسانه های اجتماعی هستند، در گردآوری معلومات اولیه مشارکت دارد و یک فرصت امیدبخش در جهت ارزش آفرینی برای مدیران ورزشی به ارمغان می آورد.

1-مقدمه

راه اندازی اجتماعات مجازی، جنبه مهمی از نظریه بازاریابی شبکه ای بوده و همچنان باقی است. در چند سال اخیر، اجتماعات برندی (یعنی تجمعاتی که در اطراف یک برند خاص شکل می گیرند)، به طور ویژه ای در کانون توجه قرار گرفته اند (به عنوان نمونه مونیز و اوگوین،2001؛ پانگساکورنگلیسب و شرودر،2011). بررسی های صورت گرفته در زمینه رسانه های اجتماعی بر این نکته تأکید دارند که این پدیده نوظهور در آینده از اهمیت بیشتری برخوردار خواهد شد (زاگالیا،2013)...

 

مدیریت برند :کلمات کلیدی

چکیده انگلیسی

Abstract

Brand communities have become an important aspect for brand management in social media. However, many brands have failed to establish a successful online brand community. In this study, we introduce branded communities as an alternative concept to brand communities. In contrast to brand communities, a branded community does not revolve around a specific (sport) brand, but around any interest or need. However, a specific brand makes use of the community for marketing purposes by sponsoring or operating the community. We emphasize the suitability of sport as an interest around which branded communities can be built as well as links of branded communities to sport sponsorship. We empirically studied the factors which influence the success of this phenomenon and the effects of operating or sponsoring such a community for a brand by using an online survey (N = 501) of members of a branded online community relating to football. The results demonstrate the relevance of topic interest (i.e., identification and involvement with football) and the quality of the community as determinants of interest in and loyalty towards a branded community. The brand owner benefits from an increase in brand loyalty for those community members who are aware of the brand as the operator of the community, whereby awareness of this sponsorship does not decrease loyalty towards the community. Our research contributes to previous knowledge by proving that branded communities are both an effective means for companies to deploy sponsorship and branding strategies in social media and provide a promising opportunity for sport managers to generate value.

Keywords: social media
این برای گرایش های: کلیه گرایش ها، کاربرد دارد. همچنین این در گرایش های: کلیه گرایش ها، می تواند کاربرد داشته باشد. همچنین این در گرایش های: کلیه گرایش ها، می تواند کاربرد داشته باشد. [ برچسب: ]
 مقاله تربيت بدنی و علوم ورزشی با ترجمه
Skip Navigation Linksصفحه اصلی > دپارتمان ها > دپارتمان علوم انسانی > مديريت > مقاله های مديريت و ترجمه فارسی آنها > معرفی انجمن های برند شده در حوزه ورزش برای ایجاد ارتباطات برندی قوی در محیط های اجتماعی
کتابخانه الکترونیک
دانلود مقالات ترجمه شده
جستجوی مقالات
با انتخاب رشته مورد نظر خود می توانید مقالات ترجمه شده آن رو به صورت موضوع بندی شده مشاهده نمایید