دانلود مقاله ترجمه شده ادراک از برند، ثبات جریان نقدی و سیاست مالی


چطور این مقاله مديريت را دانلود کنم؟

فایل انگلیسی این مقاله با شناسه 2005776 رایگان است. ترجمه چکیده این مقاله مديريت در همین صفحه قابل مشاهده است. شما می توانید پس از بررسی این دو مورد نسبت به خرید و دانلود مقاله ترجمه شده اقدام نمایید

قیمت :
1,400,000 ریال
شناسه محصول :
2005776
سال انتشار:
2013
حجم فایل انگلیسی :
555 Kb
حجم فایل فارسی :
1 مگا بایت
نوع فایل های ضمیمه :
Pdf+Word
کلمه عبور همه فایلها :
www.daneshgahi.com

عنوان فارسي

ادراک از برند، ثبات جریان نقدی و سیاست مالی

عنوان انگليسي

Brand perception, cash flow stability, and financial policy

نویسنده/ناشر/نام مجله

Journal of Financial Economics

این مقاله چند صفحه است؟

این مقاله ترجمه شده مديريت شامل 22 صفحه انگلیسی به صورت پی دی اف و 63 صفحه متن فارسی به صورت ورد تایپ شده است

چکیده فارسی

چکیده

در این مقاله اثبات می ­شود که دارایی ­های نامشهود نقش مهمی در سیاست مالی دارند. با استفاده از پایگاه داده اختصاصی ارزیابی مصرف ­کنندگان از برندها نشان می ­دهم که نگرش مثبت مصرف ­کننده نسبت به محصولات یک بنگاه اصطکاک مالی را کاهش می ­دهد و خالص ظرفیت بدهی را (که با اهرم بالاتر و موجودی نقدی کمتر سنجیده می ­شود) افزایش می­ دهد. ادراک از برند با کاهش مجموع خطرپذیری بنگاه بر سیاست مالی تأثیر می ­گذارد، زیرا ارزیابی­ های مثبت مصرف ­کنندگان باعث کاهش نوسان جریان نقدی آتی و نیز افزایش رتبه اعتباری بنگاه­ های بالقوه پرنوسان می­ شود. تأثیر برند در میان بنگاه ­های کوچک ­تر بیشتر است که با تعدادی از استدلال­ های علیت معکوس و متغیرهای حذف ­شده تناقض دارد.

1-مقدمه

این مقاله به بررسی تأثیر یکی از دارایی ­های­ مهم نامشهود یعنی برند بنگاه بر سیاست مالی می پردازد. برند یکی از مؤلفه ­های مهم ارزش کل بنگاه است: طبق برآوردهای سال 2010، ارزش بازار برندها بالغ بر 30% ارزش بازار 500 بنگاه برتر استاندارد اند پور است و از ارزش دفتری سهام این بنگاه ­ها بالاتر است. منابع موجود عمدتاً فرض می ­کنند که دارایی­ های نامشهود میزان خطرپذیری بنگاه را افزایش می دهد زیرا ارزش این دارایی ­ها در شرایط درماندگی مالی و رکود اقتصادی از بین می ­رود...

دارایی نامشهود برند تجاری سیاست مالی ساختار سرمایه نوسان جریان نقدی موجودی نقد :کلمات کلیدی

چکیده انگلیسی

 Abstract

This paper demonstrates that intangible assets play an important role in financial policy. Using a proprietary database of consumer brand evaluation, I show that positive consumer attitude toward a firm's products alleviates financial frictions and provides additional net debt capacity, as measured by higher leverage and lower cash holdings. Brand perception affects financial policy through reducing overall firm riskiness, as strong consumer evaluations translate into lower future cash flow volatility as well as higher credit ratings for potentially volatile firms. The impact of brand is stronger among small firms, contradicting a number of reverse causality and omitted variables explanations

Keywords: Financial policy Capital structure Cash flow volatility Cash holdings Brand
این برای گرایش های: مدیریت بازاریابی،مدیریت مالی، کاربرد دارد. سایر ،سایر ، را ببینید. [ برچسب: ]
 مقاله مديريت با ترجمه
کتابخانه الکترونیک
دانلود مقالات ترجمه شده
جستجوی مقالات
با انتخاب رشته مورد نظر خود می توانید مقالات ترجمه شده آن رو به صورت موضوع بندی شده مشاهده نمایید