دانلود مقاله ترجمه شده برنامه های یادگیری طولانی مدت در زندان: تاثیر شبکه های اجتماعی بر شرکت در آنها


چطور این مقاله علوم تربيتی را دانلود کنم؟

فایل انگلیسی این مقاله با شناسه 2002332 رایگان است. ترجمه چکیده این مقاله علوم تربيتی در همین صفحه قابل مشاهده است. شما می توانید پس از بررسی این دو مورد نسبت به خرید و دانلود مقاله ترجمه شده اقدام نمایید

قیمت :
635,000 ریال
شناسه محصول :
2002332
سال انتشار:
2014
حجم فایل انگلیسی :
188 Kb
حجم فایل فارسی :
23 کیلو بایت
نوع فایل های ضمیمه :
Pdf+Word
کلمه عبور همه فایلها :
www.daneshgahi.com

عنوان فارسي

برنامه های یادگیری طولانی مدت در زندان: تاثیر شبکه های اجتماعی بر شرکت در آنها

عنوان انگليسي

Lifelong learning programs in prison: influence of social networks on participation

نویسنده/ناشر/نام مجله

Procedia - Social and Behavioral Sciences

این مقاله چند صفحه است؟

این مقاله ترجمه شده علوم تربيتی شامل 6 صفحه انگلیسی به صورت پی دی اف و 12 صفحه متن فارسی به صورت ورد تایپ شده است

چکیده فارسی

چکیده

این مقاله رابطه بین تماس های اجتماعی زندانیان و شرکت در فعالیت های یادگیری طولانی مدت را مورد بررسی قرار میدهد. پیشینه پژوهشی در رابطه با فاکتورهایی که مربوط به تصمیم گیری در رابطه با شرکت کردن می شود بیشتر بر روی سطوح فردی و سازمانی تمرکز می کند. فاکتورهایی که بر سطح رابطه ای تاثیر می گذارد معمولا در نظر گرفته نمی شوند. بر اساس پیشینه پژوهشی و آنالیز گروه تمرکز، یافته ها رابطه های مثبت و همچنین منفی را بر روی دسته گسترده ای از شبکه های اجتماعی نشان دادند. نتیجه گیری بر روی نیاز بر فهم اهمیت شبکه های اجتماعی تاکید می کند و نشان می دهد چگونه این یافته ها ممکن است به کار گرفته شود تا برنامه های یادگیری بلند مدت در زندان را بهینه سازی کند.

مقدمه

در این مقاله، یادگیری بلند مدت در زندان به عنوان شرکت در آموزش و آموزش شغلی، دورها های سلامتی و ایمنی و فعالیت های فرهنگی و ورزشی در نظر گرفته می شود. تحقیقات رابطه مثبت بین حضور در فعالیت های زندان و ارتقا مهارت های اصلی (وکا، 2004)، کمک به ارزش نهادن بر خود (کویل، 2009) و کاهش بازگشت به تکرار جرم (پترسیلا، 2003) را نشان داده است. اگرچه این رابطه های مثبت شناخته شده می باشند، موارد کمی در مورد فاکتورهایی که منجر به حضور می شود یافته شده است... 

فعالیت های یادگیری طولانی مدت :کلمات کلیدی

چکیده انگلیسی


Abstract

This paper investigates the relationships between social contacts of prisoners and participation in lifelong learning activities. Literature on factors related to the decision to participate mainly concentrate on personal or on organizational level. Factors affecting the relational level are seldom taken into consideration. Based on a literature review and analysis of focus groups, the findings demonstrate the positive as well as the negative relationships on a wide range of social networks. The discussion highlights the need to acknowledge the importance of social networks and demonstrates how these findings may be implemented in order to optimize lifelong learning programs in prison

Keywords: Prison programs lifelong learning social contacts
این برای گرایش های: مدیریت و برنامه ریزی آموزشی،تکنولوژی آموزشی، کاربرد دارد. سایر ،سایر ، را ببینید. همچنین این در گرایش های: روانشناسی‌ عمومی، می تواند کاربرد داشته باشد. سایر ، را ببینید. همچنین این در گرایش های: کلیه گرایش ها، می تواند کاربرد داشته باشد. [ برچسب: ]
 مقاله علوم تربيتی با ترجمه
Skip Navigation Linksصفحه اصلی > دپارتمان ها > دپارتمان علوم انسانی > علوم تربيتی > مقاله های علوم تربيتی و ترجمه فارسی آنها > برنامه های یادگیری طولانی مدت در زندان: تاثیر شبکه های اجتماعی بر شرکت در آنها
کتابخانه الکترونیک
دانلود مقالات ترجمه شده
جستجوی مقالات
با انتخاب رشته مورد نظر خود می توانید مقالات ترجمه شده آن رو به صورت موضوع بندی شده مشاهده نمایید