دانلود مقاله ترجمه شده مروری بر ارائه و ارزیابی طرح یادگیری الکترونیکی کلان (MOOC)


چطور این مقاله علوم تربيتی را دانلود کنم؟

فایل انگلیسی این مقاله با شناسه 2008425 رایگان است. ترجمه چکیده این مقاله علوم تربيتی در همین صفحه قابل مشاهده است. شما می توانید پس از بررسی این دو مورد نسبت به خرید و دانلود مقاله ترجمه شده اقدام نمایید

قیمت :
820,000 ریال
شناسه محصول :
2008425
سال انتشار:
2013
حجم فایل انگلیسی :
342 Kb
حجم فایل فارسی :
139 کیلو بایت
نوع فایل های ضمیمه :
pdf+word
کلمه عبور همه فایلها :
www.daneshgahi.com

عنوان فارسي

مروری بر ارائه و ارزیابی طرح یادگیری الکترونیکی کلان (MOOC)

عنوان انگليسي

A Review on Massive E-Learning (MOOC) Design, Delivery and Assessment

نویسنده/ناشر/نام مجله

Eighth International Conference on P2P, Parallel, Grid, Cloud and Internet Computing

این مقاله چند صفحه است؟

این مقاله ترجمه شده علوم تربيتی شامل 7 صفحه انگلیسی به صورت پی دی اف و 13 صفحه متن فارسی به صورت ورد تایپ شده است

چکیده فارسی

 چکیده

MOOC یا دوره های آموزشی باز و آنلاین کلان مبتنی بر منابع آموزشی باز (OER) یکی از روش های فراگیر برای دسترسی به آموزش با کیفیت، مخصوصا برای افرادی که در مناطق دوردست و یا محروم زندگی می کنند، می باشد. در مطالعه حاضر به تحلیل وضعیت MOOC، سوالات پژوهشی باز و تعیین موضوعات و اهداف جالب برای مطالعات آتی است. در نهایت، چارچوبی متشکل از کاربرد نرم افزارهایی با هدف بهبود و شخصی سازی مدیریت، ارائه، سودمندی و ارزیابی دوره های آموزشی آنلاین در سطوح فردی ارائه شده است.

1- مقدمه

به اعتقاد یونسکو، دسترسی همگانی به آموزش با کیفیت یکی از اصول مهم در برقراری صلح، توسعه اجتماعی و اقتصادی پایدار و مذاکرات بین فرهنگی می باشد. منابع آموزشی باز (OER) فرصتی استراتژیک برای بهبود کیفیت آموزش و همچنین تسهیل مذاکرات سیاسی، به اشتراک گذاری دانش و ظرفیت سازی فراهم می آورند. یکی از متداول ترین روش ها در یادگیری الکترونیکی، MOOC و یا دوره های آموزشی باز و آنلاین کلان می باشد. به گفته سیمون (2) MOOC تداوم گرایش به نوآوری، تجربه و کاربرد تکنولوژی جهت یادگیری آنلاین و از ره دور است که در نهایت فرصت های یادگیری متنوعی را در اختیار فراگیران قرار می دهد. به گزارش commonwealth of learning، MOOC وسیله ای برای تسهیل خلق، توزیع و کاربرد دانش و اطلاعات برای یادگیری و بهره مندی از مزایای منابع آنلاین موجود نظیر OER می باشد و می توان از آن برای حمایت از شبکه های اجتماعی و سایر انواع "ارتباط سازی" میان شرکت کننده ها می باشد. بنابراین، قدرت MOOC مبتنی بر مشارکت فعال تعداد وسیعی از از دانش آموختگان خود سازمانده و ارتباطات وسیعی است که با استفاده از پلتفرم های دوره آموزشی و سایر ابزارهای تعامل اجتماعی موجود میان آنها شکل می گیرد… 


یادگیری الکترونیکی محیط آموزش مجازی :کلمات کلیدی

چکیده انگلیسی

Abstract

MOOCs or Massive Online Open Courses based on Open  Educational  Resources  (OER)  might  be  one  of  the  most versatile  ways  to  offer  access  to  quality  education,  especially  for  those  residing  in  far  or  disadvantaged  areas.  This  article analyzes the state of the art on MOOCs, exploring open research  questions  and  setting  interesting  topics  and  goals  for further research. Finally, it proposes a framework that includes  the  use  of  software  agents  with  the  aim  to  improve and personalize management, delivery, efficiency and evaluation  of  massive  online  courses  on  an  individual  level basis.

Keywords: Electronic learning Software agents Educational institutions Market research
این برای گرایش های: کلیه گرایش ها، کاربرد دارد. همچنین این در گرایش های: کلیه گرایش ها، می تواند کاربرد داشته باشد. [ برچسب: ]
 مقاله علوم تربيتی با ترجمه
Skip Navigation Linksصفحه اصلی > دپارتمان ها > دپارتمان علوم انسانی > مديريت > مقاله های مديريت و ترجمه فارسی آنها > مروری بر ارائه و ارزیابی طرح یادگیری الکترونیکی کلان (MOOC)
کتابخانه الکترونیک
دانلود مقالات ترجمه شده
جستجوی مقالات
با انتخاب رشته مورد نظر خود می توانید مقالات ترجمه شده آن رو به صورت موضوع بندی شده مشاهده نمایید