دانلود پروژه کارآموزی علوم تربیتی با عنوان طراحی واحد یادگیری (فایل word)

می توانید پروژه کارآموزی رشته آموزش ابتدایی زیر گروه علوم تربیتی با عنوان طراحی واحد یادگیری را به صورت فایل word دانلود نمایید.
قیمت : 605,000 ریال
شناسه محصول : 2010247
نویسنده/ناشر/نام مجله :
سال انتشار: 1401
تعداد صفحات فارسي : 25
نوع فایل های ضمیمه : word
حجم فایل : 820 Kb
کلمه عبور همه فایلها : www.daneshgahi.com
عنوان فارسي : پروژه کارآموزی علوم تربیتی با عنوان طراحی واحد یادگیری (فایل word)

چکیده

ساحت در لغت نامه فارسی معین به معنای خانه ، درگاه و آستانه آمده است ولی مقصود از ساحت در حوزه تعلیم و تربیت ، محدوده و دامنه خاصی است که مجموعه ای از رفتارها و فعالیت های تعلیم و تربیت در آن حوزه و دامنه قرارمی گیرد.انسان موجودی دارای ابعاد و ساحت های مختلف است ، از بینش ها ، گرایش ها و توانایی های مختلف برخوردار است و با دیگر موجودات جهان ارتباط غایی دارد و از آنها تاثیر می پذیرد و بر آنها تاثیر می گذارد. ساحت های شش گانه که در سند تحول بنیادین آموزش و پرورش عبارت هستند از، مبانی نظری سند تحول بنیادین آموزش و پرورش. می توانید پروژه کارآموزی رشته آموزش ابتدایی زیر گروه علوم تربیتی با عنوان طراحی واحد یادگیری را به صورت فایل word دانلود نمایید.

ساحت تربیتی دینی

· پذیرش آزادانه و آگاهانه دین اسلام

· تلاش مداوم جهت ارتقای ابعاد معنوی وجودی خویش و دیگران از طریق برقرای ارتباط با خداوند (عبادت و تقید به احکام دینی) و دعوت از سایرین به دینداری و اخلاق مداری

· خود شناسی و دیگر شناسی برای پاسخگویی مسئولانه به نیازها ، محدودیتها و پیشرفت ظرفیت های وجودی خویش و دیگران

· تلاش پیوسته برای حضور موثر و سازنده دین و اخلاق در تمام ابعاد فردی و اجتماعی

ساحت تربیتی اقتصادی

· تدبیر امر معاش و زندگی اقتصادی با درک موقعیت اقتصادی خود و جامعه و تلاش برای بهبود پیوسته آن

· درک و فهم مسائل اقتصادی خود و جامعه در زمینه ، تاریخی فرهنگی و اجتماعی

· تلاش فردی و جمعی برای تحقق غنا ، کفاف ، عمران ، رشد ، و استقلال اقتصادی ، حفظ و پیشرفت ثروت ملی ، افزایش بهروه وری ، تامین رفاه عمومی و بسط عدالت اقتصادی و شناسایی عوامل فقر ، فساد و تبعیض و تلاش جهت مقابله با آنها در سطح ملی و جهانی در جهت تشکیل جامعه صالح و پیشرفت مداوم آن ، بر اساس نظام معیار اسلامی

ساحت تربیتی علمی

· شناخت و بهره گیری از نتایج تجارب متراکم بشری در حوزه علم و فناوری بر اساس نظام معیار اسلامی

· بهره گیری و ارزیابی از یافته های علمی و فناورانه و ایجاد خلاقیت و نوآوری در آن ها جهت کشف صورت های جدید واقعیت یا خلق روش ها و ابزار های نوین برای وصول به اهداف متعالی در چهاچوب نظام معیار اسلامی

· برنامه ریزی و اجرای آگاهانه فعالیت های علمی پژوهشی برای دستیابی خود و جامعه به آینده مطلوب بر مبنای نظام معیار اسلامی

· برقراری ارتباط سازنده با طبیعت از طریق شناخت و استفاده از طبیعت با هدف تکریم ، تسخیر ، آبادانی و آموختن از آن برای ایفای نقش سازنده در فعالیت های علمی در سطح

فهرست مطالب

ساحت های شش گانه تربیتی سند تحول بنیادین    3

ویژگی های شخصیت درونگرا و برونگرا           6

شخصیت برونگرا چه ویژگی هایی دارد؟            6

شخصیت درونگرا چه ویژگی هایی دارد؟            6

شخصیت های مکمل یا شخصیت های مشابه        7

چگونه با درونگراها رفتار کنیم؟          7

چگونه با برونگراها رفتار کنیم؟          8

نظرسنجی درباره  موضوع طراحی واحد یادگیری 10

(فرم نظر سنجی از شهروند)  11

(فرم نظر سنجی از معلم)      12

(فرم نظر سنجی از دانش آموز)           13

(فرم نظر سنجی از دانشجو معلم)         14

(فرم نظر سنجی از استاد)     15

(فرم نظر سنجی از اولیا)      16

(فرم نظر سنجی از کارمند)   17

ارزیابی نظر سنجی 18

تبدیل موضوع به عنوان        19

خودت را بشناس    21

منابع      25

 


Keywords: طراحی واحد یادگیری شخصیت درونگرا و برونگرا ساحت های شش گانه تربیتی سند تحول بنیادین
این برای گرایش های: آموزش و پرورش پیش دبستانی و دبستانی، کاربرد دارد. [ برچسب: ]