چطور این مقاله مديريت را دانلود کنم؟ 
             
            
        
        
            
                فایل انگلیسی این مقاله با شناسه 2005217 رایگان است. ترجمه چکیده این مقاله مديريت در همین صفحه قابل مشاهده است. شما می توانید پس از بررسی این دو مورد نسبت به خرید و دانلود مقاله ترجمه شده اقدام نمایید
                
                
                   
 
 
  
     
 
 
 
 
      
    
                    
                        
                        
                     
                
                     
                  
                             
                                  
       
                                      
                             
                   
                    
                         
       حجم فایل انگلیسی :     
    
                         
                             
    904 Kb  
                         
                           
              
                         
       حجم فایل فارسی :     
    
                         
                             
    1 مگا بایت  
                         
                           
            
                 
                         
       نوع فایل های ضمیمه :     
    
                         
                             
    Pdf+Word  
                         
                           
               
                       
                            
                         
                         
   کلمه عبور همه فایلها :     
   
                         
                             
     www.daneshgahi.com    
                    
             
                         
                                
                           
                        
             
         
     
    
        
            
              
                 عنوان فارسي
            
        
        
            
                
               
                 
            
              
                یک روش ارزیابی خدمات پشتیبانی با استفاده از تئوری فازی ، گسترش عملکرد کیفیت و برنامه ریزی هدف
            
            
         
     
    
        
            
           
                   عنوان انگليسي
            
        
        
            
           
                  
            
                An evaluation approach to logistics service using fuzzy theory, quality function development and goal programming
            
            
         
     
    
        
            
               نویسنده/ناشر/نام مجله 
             
            
        
        
            
          
                 Computers & Industrial Engineering
            
         
     
    
        
            
                این مقاله چند صفحه است؟
             
            
        
        
            
                این مقاله ترجمه شده  مديريت شامل 11 صفحه انگلیسی به صورت پی دی اف  و 20 صفحه متن فارسی به صورت ورد تایپ شده است 
            
         
     
 
     
   
     
    
    
         
چکیده
پشتیبانی خدمات مشتری یک عامل مهم در موفقیت مدیریت زنجیره تامین می باشد. هدف از این مطالعه مطرح کردن یک روش جدید برای مدیریت خدمات مشتری می باشد. برای اصلاح عملیات خدمات پشتیبانی، روش مطرح شده با گسترش عملکرد کیفیت (QFD) فرایند سلسله مراتب تحلیلی توسعه یافته فازی (FEAHP) و برنامه ریزی هدف دارای چند مقطع (MSGP) را با یکدیگر پیوند می دهد. برتری این روش درنظرگرفتن اهداف گوناگون پشتیبانی، قابلیت انعطاف سطوح چند جنبه ای چیدمان برای معیارهای ارزیابی را دربر می گیرد.
1-مقدمه
تقریبا دو دهه قبل، بعضی مطالعات به نقش برجسته پشتیبانی و خدمات مشتری در رسیدن به برتری رقابتی اهمیت داده اند. از ان موقع تا کنون، خدمات مشتری بطور افزایشی مهم شده درحالیکه مزیت نام تجاری و خصوصیات فنی محصول، از عوامل ویژه برای جذب مشتریان نیستند. با اینحال این عوامل مستقیما به خدمات مشتری مربوط بوده، هدف از مدیریت پشتیبانی افزایش کارایی عملیاتی، با سهولت در همکاری وسیعتر و هماهنگی با شریکان تجاری می باشد. علاوه براین، بعنوان یک روند جهانی، بکارگرفتن منابع خارجی در عملیات پشتیبانی به مقدار افزایشی مهم شده است، بطوری که تامین کنندگان خدمات پشتیبانی درموقعیتی قرار گرفته اند تا روابط ضروری را به زنجیره تجارت تبدیل کنند.  درحالیکه تجارت به توسعه وسعت نظر خدمات پشتیبانی نیاز دارد، طراحی ان تعیین می کند که ایا عملیات واقعی رضایت مشتری و ارزش عمر محصول را تضمین کرده است. بنابراین درک نیازهای مشتری برای فراهم کردن راه حل صحیح ضروری است. مشابه محصولات فیزیکی، مشتریان با مقایسه درک خود با انتظارات شرکت، سرویسها را ارزیابی کرده و بنابراین یک فاصله بین شاخصهای مصنوعی رضایت مشتری می تواند بوجود اید...
         
 پشتیبانی خدمات مشتری  عملیات پشتیبانی  گسترش عملیات کیفیت  سلسله مراتب تحلیلی توسعه یافته فازی 
:کلمات کلیدی 
     
     
         Abstract
Logistics customer service is an important factor in the success of supply chain management. The aim of this study is to propose a novel approach for customer service management. For the improvement of logistics service operations, the proposed method integrates quality function development (QFD), fuzzy extended analytic hierarchy process (FEAHP), and multi-segment goal programming (MSGP). The advantage of the method includes the consideration of various logistics goals and the flexibility of setting multi-aspiration levels of evaluation criteria
        Keywords:  
 Logistics customer service  Logistic operations  Quality function deployment 
 
     
        
        
            
                
                سایر منابع مديريت-مدیریت بازاریابی در زمینه مدیریت ارتباط با مشتری