دانلود مقاله ترجمه شده یک روش ارزیابی خدمات پشتیبانی با استفاده از تئوری فازی ، گسترش عملکرد کیفیت و برنامه ریزی هدف


چطور این مقاله مديريت را دانلود کنم؟

فایل انگلیسی این مقاله با شناسه 2005217 رایگان است. ترجمه چکیده این مقاله مديريت در همین صفحه قابل مشاهده است. شما می توانید پس از بررسی این دو مورد نسبت به خرید و دانلود مقاله ترجمه شده اقدام نمایید

قیمت :
880,000 ریال
شناسه محصول :
2005217
سال انتشار:
2014
حجم فایل انگلیسی :
904 Kb
حجم فایل فارسی :
1 مگا بایت
نوع فایل های ضمیمه :
Pdf+Word
کلمه عبور همه فایلها :
www.daneshgahi.com

عنوان فارسي

یک روش ارزیابی خدمات پشتیبانی با استفاده از تئوری فازی ، گسترش عملکرد کیفیت و برنامه ریزی هدف

عنوان انگليسي

An evaluation approach to logistics service using fuzzy theory, quality function development and goal programming

نویسنده/ناشر/نام مجله

Computers & Industrial Engineering

این مقاله چند صفحه است؟

این مقاله ترجمه شده مديريت شامل 11 صفحه انگلیسی به صورت پی دی اف و 20 صفحه متن فارسی به صورت ورد تایپ شده است

چکیده فارسی

 

چکیده

پشتیبانی خدمات مشتری یک عامل مهم در موفقیت مدیریت زنجیره تامین می باشد. هدف از این مطالعه مطرح کردن یک روش جدید برای مدیریت خدمات مشتری می باشد. برای اصلاح عملیات خدمات پشتیبانی، روش مطرح شده با گسترش عملکرد کیفیت (QFD) فرایند سلسله مراتب تحلیلی توسعه یافته فازی (FEAHP) و برنامه ریزی هدف دارای چند مقطع (MSGP) را با یکدیگر پیوند می دهد. برتری این روش درنظرگرفتن اهداف گوناگون پشتیبانی، قابلیت انعطاف سطوح چند جنبه ای چیدمان برای معیارهای ارزیابی را دربر می گیرد.

1-مقدمه

تقریبا دو دهه قبل، بعضی مطالعات به نقش برجسته پشتیبانی و خدمات مشتری در رسیدن به برتری رقابتی اهمیت داده اند. از ان موقع تا کنون، خدمات مشتری بطور افزایشی مهم شده درحالیکه مزیت نام تجاری و خصوصیات فنی محصول، از عوامل ویژه برای جذب مشتریان نیستند. با اینحال این عوامل مستقیما به خدمات مشتری مربوط بوده، هدف از مدیریت پشتیبانی افزایش کارایی عملیاتی، با سهولت در همکاری وسیعتر و هماهنگی با شریکان تجاری می باشد. علاوه براین، بعنوان یک روند جهانی، بکارگرفتن منابع خارجی در عملیات پشتیبانی به مقدار افزایشی مهم شده است، بطوری که تامین کنندگان خدمات پشتیبانی درموقعیتی قرار گرفته اند تا روابط ضروری را به زنجیره تجارت تبدیل کنند.  درحالیکه تجارت به توسعه وسعت نظر خدمات پشتیبانی نیاز دارد، طراحی ان تعیین می کند که ایا عملیات واقعی رضایت مشتری و ارزش عمر محصول را تضمین کرده است. بنابراین درک نیازهای مشتری برای فراهم کردن راه حل صحیح ضروری است. مشابه محصولات فیزیکی، مشتریان با مقایسه درک خود با انتظارات شرکت، سرویسها را ارزیابی کرده و بنابراین یک فاصله بین شاخصهای مصنوعی رضایت مشتری می تواند بوجود اید...

پشتیبانی خدمات مشتری عملیات پشتیبانی گسترش عملیات کیفیت سلسله مراتب تحلیلی توسعه یافته فازی :کلمات کلیدی

چکیده انگلیسی

 Abstract

Logistics customer service is an important factor in the success of supply chain management. The aim of this study is to propose a novel approach for customer service management. For the improvement of logistics service operations, the proposed method integrates quality function development (QFD), fuzzy extended analytic hierarchy process (FEAHP), and multi-segment goal programming (MSGP). The advantage of the method includes the consideration of various logistics goals and the flexibility of setting multi-aspiration levels of evaluation criteria

Keywords: Logistics customer service Logistic operations Quality function deployment
این برای گرایش های: مدیریت بازاریابی، کاربرد دارد. سایر ، را ببینید. همچنین این در گرایش های: تولید صنعتی، می تواند کاربرد داشته باشد. سایر ، را ببینید. [ برچسب: ]
 مقاله مديريت با ترجمه
Skip Navigation Linksصفحه اصلی > دپارتمان ها > دپارتمان فنی و مهندسی > مهندسی صنايع > مقاله های مهندسی صنايع و ترجمه فارسی آنها > یک روش ارزیابی خدمات پشتیبانی با استفاده از تئوری فازی ، گسترش عملکرد کیفیت و برنامه ریزی هدف
کتابخانه الکترونیک
دانلود مقالات ترجمه شده
جستجوی مقالات
با انتخاب رشته مورد نظر خود می توانید مقالات ترجمه شده آن رو به صورت موضوع بندی شده مشاهده نمایید