چطور این مقاله مديريت را دانلود کنم؟ 
             
            
        
        
            
                فایل انگلیسی این مقاله با شناسه 2007224 رایگان است. ترجمه چکیده این مقاله مديريت در همین صفحه قابل مشاهده است. شما می توانید پس از بررسی این دو مورد نسبت به خرید و دانلود مقاله ترجمه شده اقدام نمایید
                
                
                   
 
 
  
     
 
 
 
 
      
    
                    
                        
                        
                     
                
                     
                  
                             
                                  
       
                                      
                             
                   
                    
                         
       حجم فایل انگلیسی :     
    
                         
                             
    606 Kb  
                         
                           
              
                         
       حجم فایل فارسی :     
    
                         
                             
    70 کیلو بایت  
                         
                           
            
                 
                         
       نوع فایل های ضمیمه :     
    
                         
                             
    Pdf+Word  
                         
                           
               
                       
                            
                         
                         
   کلمه عبور همه فایلها :     
   
                         
                             
     www.daneshgahi.com    
                    
             
                         
                                
                           
                        
             
         
     
    
        
            
              
                 عنوان فارسي
            
        
        
            
                
               
                 
            
              
                کاربرد مدیریت ارتباط با مشتری در مراقبت سلامت
            
            
         
     
    
        
            
           
                   عنوان انگليسي
            
        
        
            
           
                  
            
                Application of Customer Relationship Management in Health Care
            
            
         
     
    
        
            
               نویسنده/ناشر/نام مجله 
             
            
        
        
            
          
                 Second International Conference on Multimedia and Information Technology
            
         
     
    
        
            
                این مقاله چند صفحه است؟
             
            
        
        
            
                این مقاله ترجمه شده  مديريت شامل 4 صفحه انگلیسی به صورت پی دی اف  و 12 صفحه متن فارسی به صورت ورد تایپ شده است 
            
         
     
 
     
   
     
    
    
        
چکیده
در حال حاضر، بخش های مراقبت سلامت بسیاری از کشورها از مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) برای ایجاد پل اعتماد بین بیمارستان و مشتری استفاده می نمایند. سیستم CRM بخش های مراقبت سلامت را قادر می نماید تا اطلاعات ضروری مربوط به مشتری را دریافت نمایند و تاجایی که امکان دارد بصورت موثر از آن استفاده نمایند. CRM برخی از روش های رویکرد همزمان را برای ارائه مراقبت های سلامت با هم هماهنگ می نماید.سیستم CRM، یکی از پیچیده ترین سیستم های مدیریت اطلاعات می باشد و نمی توان آن را یک شبه راه اندازی نمود چرا که به جمع آوری روزانه داده های هر بیمار بستری و بیمار سرپایی سازمان ها از طریق بستر های چند رسانه ای و ادغام با سایر سیستم های فنی جانبی نیاز دارد.
1-مقدمه
سیستم پرکاربرد مراقبت های سلامت با وجود تناقضات و اشتباهات، حتی می تواند مانع از توسعه روابط قوی بهترین سازمان ها با بیماران خود شود. مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) در صنعت مراقبت سلامت به نظر ساده می باشد. در واقع، ممکن است فکر کنید که CRM عملاً در مراقبت های سلامت دارای مفهومی ضمنی می باشد. روابط معدودی وجود دارند که به اندازه رابطه یک به یک بین بیمار یا ارائه دهندگان خدمات سلامتوی اهمیت داشته باشد. هنگامی که بیماران ارائه دهندگان را انتخاب می نمایند، مطمئن می باشند که آنها اطلاعات دقیق و کاملی در مورد سلامت شان دارند. بیماران دیگر تحمل شنیدن این بهانه را ندارند که اشتباهات و تناقضات در اطلاعات پزشکی صرفاً یک عارضه جانبی تاسف بار ناشی از مواجهه با مقادیر زیادی از اطلاعات می باشد. این صنعت آغاز به کار کرده است تا به بیماران اطلاع رسانی نماید و آنها را به سمت سیستم های ارائه دهنده، برنامه های جامع و قوی تر نگهداری سوابق برگرداند. در حال حاضر، بخش مراقبت سلامت برای مدیریت ارتباط با مشتری انتخاب شده تا پل اعتماد بین بیمارستان و مشتری ایجاد نماید، به طوری که مشتری با محیط بیمارستان احساس بیگانگی نکند. CRM را قادر می نماید تا اطلاعات ضروری مربوط به مشتری را دریافت نمایند و تاجایی که امکان دارد بصورت موثر از آن استفاده نمایند...
         
 مدیریت ارتباط با مشتری  CRM  مراقبت سلامت  بیمارستان  مدیریت اطلاعات  کاربرد 
:کلمات کلیدی 
     
     
        Abstract
Health care sectors of many nations are now opting for Customer Relationship Management (CRM) for building a bridge of trust between hospital and customer. The CRM system enables health care sectors to get essential customer information and use it as efficiently as possible. CRM orchestrates a number of methodologies in a synchronized approach to delivering healthcare. As one of the most complex information management system, CRM system cannot be set up overnight, which needs a daily accumulation of data from both in-patient and out-patient departments terminals via multi-media platform and integration with other ancillary technical systems
        Keywords:  
 customer relationship management (CRM)  health care  hospital  information management  application 
 
     
        
        
            
                
                سایر منابع مديريت-مدیریت بازرگانی در زمینه  مدیریت ارتباط با مشتری