دانلود مقاله ترجمه شده یک چارچوب CRM-داده کاوی کارآمد برای پیش بینی رفتار مشتری


چطور این مقاله مهندسی کامپیوتر و IT را دانلود کنم؟

فایل انگلیسی این مقاله با شناسه 2007012 رایگان است. ترجمه چکیده این مقاله مهندسی کامپیوتر و IT در همین صفحه قابل مشاهده است. شما می توانید پس از بررسی این دو مورد نسبت به خرید و دانلود مقاله ترجمه شده اقدام نمایید

قیمت :
765,000 ریال
شناسه محصول :
2007012
سال انتشار:
2015
حجم فایل انگلیسی :
386 Kb
حجم فایل فارسی :
146 کیلو بایت
نوع فایل های ضمیمه :
Pdf+Word
کلمه عبور همه فایلها :
www.daneshgahi.com

عنوان فارسي

یک چارچوب CRM-داده کاوی کارآمد برای پیش بینی رفتار مشتری

عنوان انگليسي

An Efficient CRM-Data Mining Framework for the Prediction of Customer Behaviour

نویسنده/ناشر/نام مجله

Procedia Computer Science

این مقاله چند صفحه است؟

این مقاله ترجمه شده مهندسی کامپیوتر و IT شامل 7 صفحه انگلیسی به صورت پی دی اف و 12 صفحه متن فارسی به صورت ورد تایپ شده است

چکیده فارسی



چکیده

چارچوب CRM-داده کاوی روابط نزدیک مشتری را ایجاد کرده و ارتباط بین سازمان ها و مشتریان را در جهان پیشرفته امروزه کسب و کار مدیریت می کند. داده کاوی، محبوبیت در برنامه های مختلف CRM را در سال های اخیر به دست آورده است و مدل طبقه بندی، یک روش مهم داده کاوی مفید در این زمینه است. این مدل برای پیش بینی رفتار مشتریان به منظور افزایش فرایندهای تصمیم گیری برای حفظ مشتریان ارزشمند، استفاده شده است. یک چارچوب CRM-داده کاوی کارآمد در این مقاله ارائه شده و دو مدل طبقه بندی، بیز ساده و شبکه های عصبی برای نشان دادن اینکه دقت شبکه عصبی نسبتا بهتر است، مورد مطالعه قرار گرفته است.

1-مقدمه

داده کاوی به عنوان فرایندی که از تکنیک های ریاضی، آماری و هوش مصنوعی و یادگیری ماشینی برای استخراج و شناسایی اطلاعات مفید و متعاقبا کسب دانش از پایگاه های داده، استفاده می کند، تعریف شده است. ابزارهای فن آوری اطلاعات، فن آوری های اینترنت پیشرفته و انفجار در داده های مشتری، فرصت را برای بازاریابی بهبود داده و شیوه ای که روابط بین سازمان ها و مشتریانش مدیریت می شوند را تغییر داده است...

چارچوب داده کاوی مدیریت ارتباط با مشتری پیش بینی :کلمات کلیدی

چکیده انگلیسی


Abstract

CRM-data mining framework establishes close customer relationships and manages relationship between organizations and customers in today's advanced world of businesses. Data mining has gained popularity in various CRM applications in recent years and classification model is an important data mining technique useful in the field. The model is used to predict the behaviour of customers to enhance the decision-making processes for retaining valued customers. An efficient CRM-data mining framework is proposed in this paper and two classification models, Naïve Bayes and Neural Networks are studied to show that the accuracy of Neural Network is comparatively better

Keywords: data mining framework customer relationship management prediction
این برای گرایش های: فناوری اطلاعات، کاربرد دارد. سایر ، را ببینید. همچنین این در گرایش های: مدیریت بازرگانی،مدیریت بازاریابی، می تواند کاربرد داشته باشد. سایر ،سایر ، را ببینید. [ برچسب: ]
 مقاله مهندسی کامپیوتر و IT با ترجمه
کتابخانه الکترونیک
دانلود مقالات ترجمه شده
جستجوی مقالات
با انتخاب رشته مورد نظر خود می توانید مقالات ترجمه شده آن رو به صورت موضوع بندی شده مشاهده نمایید