دانلود مقاله ترجمه شده یک بررسی درباره ی تکنیک های استخراج داده برای مدیریت ارتباط با مشتری


چطور این مقاله مهندسی کامپیوتر و IT را دانلود کنم؟

فایل انگلیسی این مقاله با شناسه 2002377 رایگان است. ترجمه چکیده این مقاله مهندسی کامپیوتر و IT در همین صفحه قابل مشاهده است. شما می توانید پس از بررسی این دو مورد نسبت به خرید و دانلود مقاله ترجمه شده اقدام نمایید

قیمت :
765,000 ریال
شناسه محصول :
2002377
سال انتشار:
2014
حجم فایل انگلیسی :
307 Kb
حجم فایل فارسی :
62 کیلو بایت
نوع فایل های ضمیمه :
Pdf+Word
کلمه عبور همه فایلها :
www.daneshgahi.com

عنوان فارسي

یک بررسی درباره ی تکنیک های استخراج داده برای مدیریت ارتباط با مشتری

عنوان انگليسي

A Survey on Data Mining Techniques for Customer Relationship Management

نویسنده/ناشر/نام مجله

International Journal of Engineering, Business and Enterprise Applications

این مقاله چند صفحه است؟

این مقاله ترجمه شده مهندسی کامپیوتر و IT شامل 7 صفحه انگلیسی به صورت پی دی اف و 20 صفحه متن فارسی به صورت ورد تایپ شده است

چکیده فارسی

چکیده

CRM یک نیاز اساسی برای هر سازمانی برای حفظ و جذب مشتریان ارزشمند است. در دنیای شرکت های بزرگ، استراتژی "حفظ مشتری" در CRM یک موضوع به طور فزاینده فشرده و مهم است. برای CRM بهتر، تکنیک های داده کاوی نقش حیاتی با استخراج اطلاعات مشتری از پایگاه داده ها بازی میکنند. داده کاوی می تواند به بخشهای خدمات مانند بانکداری، بیمه، و ارتباطات از راه دور کمک کند و برای تصمیم گیریهای کسب و کار نیز حیاتی است. هدف از این مقاله به طور خلاصه بررسی در برنامه های کاربردی داده کاوی در حوزه مدیریت ارتباط با مشتری می باشد. در این مقاله به  بررسی چگونگی تکنیک های داده کاوی مانند ابزارk مانند ، SVM، درخت تصمیمگیری، شبکه عصبی و غیره پرداخته میشود که برای حمایت از فرایند مدیریت ارتباط با مشتری نعمیم داده شده است.

1-مقدمه

در استراتژی بازاریابی عصر حاضر ،  محصول گرایی به مفهوم مشتری گرایی تغییر کرده است. انتظارات مشتری همیشه به طور فزاینده در حال افزاش است و خدمات کسب و کار باید با انتظارات آنها همراه باشد. CRM به عنوان یک ابزار کسب و کار برای شناسایی، انتخاب، به دست آوردن و توسعه مشتریان سودآور استفاده می شود. سازمانهای امروز با چالش چگونگی جمع آوری، تجزیه و تحلیل و مدیریت چنین حجم بزرگی از داده ها مواجه شده اند. ما باید فن آوری های جدید را برای مدیریت ارتباط با مشتری برای مدیریت فرایندهای تعاملات بین شرکت و مشتریان و کمک به افزایش درآمد کسب و کار خود یباموزیم.. 


داده کاوی کاربردهای داده کاوی مدیریت ارتباط با مشتری بررسی CRM :کلمات کلیدی

چکیده انگلیسی


Abstract

CRM is basic need for any organizations for retaining and attracting the most valuable customers. In Corporate world, “Customer Retention” strategy in CRM is an increasingly pressed issue. For better CRM, Data mining techniques play a vital role by extracting the information of customer from the database. Data mining can help service sector like banking, insurance, and telecommunication to make crucial business decisions. The aim of the paper is to give a summary on the applications of data mining in the customer relationship management domain. This review paper explores how data mining techniques such as K-means, SVM, Decision tree, Neural Network etc which has been developed to support for customer relationship management process

Keywords: Data Mining Data Mining Applications Customer Relationship Management Review CRM
این برای گرایش های: فناوری اطلاعات، کاربرد دارد. سایر ، را ببینید. همچنین این در گرایش های: مدیریت بازرگانی،مدیریت بازاریابی، می تواند کاربرد داشته باشد. سایر ،سایر ، را ببینید. [ برچسب: ]
 مقاله مهندسی کامپیوتر و IT با ترجمه
Skip Navigation Linksصفحه اصلی > دپارتمان ها > دپارتمان فنی و مهندسی > مهندسی کامپیوتر و IT > مقاله های مهندسی کامپیوتر و IT و ترجمه فارسی آنها > یک بررسی درباره ی تکنیک های استخراج داده برای مدیریت ارتباط با مشتری
کتابخانه الکترونیک
دانلود مقالات ترجمه شده
جستجوی مقالات
با انتخاب رشته مورد نظر خود می توانید مقالات ترجمه شده آن رو به صورت موضوع بندی شده مشاهده نمایید