دانلود مقاله ترجمه شده منطق برتری خدمات: عکس العمل ها، بازتاب ها و پالایش ها


چطور این مقاله مديريت را دانلود کنم؟

فایل انگلیسی این مقاله با شناسه 2002134 رایگان است. ترجمه چکیده این مقاله مديريت در همین صفحه قابل مشاهده است. شما می توانید پس از بررسی این دو مورد نسبت به خرید و دانلود مقاله ترجمه شده اقدام نمایید

قیمت :
765,000 ریال
شناسه محصول :
2002134
سال انتشار:
2006
حجم فایل انگلیسی :
102 Kb
حجم فایل فارسی :
33 کیلو بایت
نوع فایل های ضمیمه :
Pdf+Word
کلمه عبور همه فایلها :
www.daneshgahi.com

عنوان فارسي

منطق برتری خدمات: عکس العمل ها، بازتاب ها و پالایش ها

عنوان انگليسي

Service-dominant logic: reactions, reflections and refinements

نویسنده/ناشر/نام مجله

Marketing Theory

این مقاله چند صفحه است؟

این مقاله ترجمه شده مديريت شامل 9 صفحه انگلیسی به صورت پی دی اف و 13 صفحه متن فارسی به صورت ورد تایپ شده است

چکیده فارسی

چکیده

به عنوان یکی از نتایج فرض های بنیادی، ارزش منطق برتری خدمات (s-d) در اثر اشتراکی و باز آن است. به همین دلیل، نویسندگان از هر دو نوع نقطه نظرات بحرانی و تفضیلی استقبال می کنند. پنج موضوع در بین محققین مشارکت کننده در تلاش آنها برای شناسایی ذات کلی و دامنه منطق (s-d) مکرراً بحث برانگیز بوده است. این موضوعات مشخص و پالایش شده است و برای مشارکت در ایجاد یک فلسفه خدمات محور، بوسیله جامعه بازاریابی جهانی مناسب می باشد.

1-مقدمه

پاسخ ها و عکس العمل ها به آنچه که به عنوان منطق (s-d) در بازاریابی شناخته می شود، از زمانی که یک منطق غالب جدید برای بازاریابی (وارگو و لورچ، 2004a) برای اولین بار در مجله بازاریابی (رجوع شود به وارگو و لورچ، 2004b، وارگو و مورگان،2005) چاپ شد، انگیزه و ایده هایی برای توسعه مستمر در همکاری در ایجاد یک درک بهتر و ریشه ای از ارزش و مبادله در بازاریابی بوجود آورد. ما با تفسیرهای هفت تن از رهبران اندیشه ی دعوت شده توسط مجله بازاریابی، که ویرایشگر مقاله اولیه ما (بولتون، 2004) بودند، هیجان زده شدیم...

منطق (s-d) تئوری بازاریابی بازاریابی ارتباطی ادغام منابع تئوری منابع منطق برتری خدمات :کلمات کلیدی

چکیده انگلیسی

 Abstract

As one of its own foundational premises implies, the value of service-dominant (S-D) logic is necessarily in its open, collaborative effort. Thus, the authors invite and welcome both elaborative and critical viewpoints. Five recurring, contentious issues among collaborating scholars, as they attempt to understand the full nature and scope of S-D logic, are identified. These issues are clarified and refined, as is appropriate to this co-creation of a service-centric philosophy by the worldwide marketing community

Keywords: marketing theory relationship marketing resource integration resource theory service-dominant
این برای گرایش های: مدیریت بازرگانی، کاربرد دارد. سایر ، را ببینید. [ برچسب: ]
 مقاله مديريت با ترجمه
Skip Navigation Linksصفحه اصلی > دپارتمان ها > دپارتمان علوم انسانی > مديريت > مقاله های مديريت و ترجمه فارسی آنها > منطق برتری خدمات: عکس العمل ها، بازتاب ها و پالایش ها
کتابخانه الکترونیک
دانلود مقالات ترجمه شده
جستجوی مقالات
با انتخاب رشته مورد نظر خود می توانید مقالات ترجمه شده آن رو به صورت موضوع بندی شده مشاهده نمایید