چطور این مقاله مديريت را دانلود کنم؟
فایل انگلیسی این مقاله با شناسه 2008043 رایگان است. ترجمه چکیده این مقاله مديريت در همین صفحه قابل مشاهده است. شما می توانید پس از بررسی این دو مورد نسبت به خرید و دانلود مقاله ترجمه شده اقدام نمایید
حجم فایل انگلیسی :
796 Kb
حجم فایل فارسی :
177 کیلو بایت
نوع فایل های ضمیمه :
pdf+word
کلمه عبور همه فایلها :
www.daneshgahi.com
عنوان فارسي
بازاریابی کارآفرینانه و عملکرد شرکت: ترکیب پژوهشی و شکلگیری مفهومی
عنوان انگليسي
Entrepreneurial marketing and firm performance: Synthesis and conceptual development
نویسنده/ناشر/نام مجله
Journal of Business Research
این مقاله چند صفحه است؟
این مقاله ترجمه شده مديريت شامل 10 صفحه انگلیسی به صورت پی دی اف و 30 صفحه متن فارسی به صورت ورد تایپ شده است
چکیده
این مطالعه قصد دارد نشان دهد که بازاریابی کارآفرینانه یک مفهوم کلیدی دارای تاثیر مثبت بر عملکرد سازمانی است. مولفان این مقاله به مرور سیر تحول این حوزه مطالعاتی، مفهومسازی بازاریابی کارآفرینانه، و ترکیب پیشینه تحقیق پرداختهاند که از جریانات پژوهشی بازاریابی-کارآفرینی سرچشمه میگیرد. مولفان تعریفی از بازاریابی کارآفرینانه و شرایط مربوطه آن را که موجب بهبود عملکرد سازمانی میشوند ارائه نمودهاند. اثر تعدیل کننده ساختار روابط شبکهای (یعنی اندازه، تنوع، و توان)، متغیرهای محیطی (آشفتگی بازار، آشفتگی فنآوری، شدت رقابت، قدرت تامینکنندگان، و رشد بازار)، و اندازه شرکت بر بازاریابی کارآفرینانه با ارائه چندین پیشنهاد مبتنی بر چارچوب مفهومی پیشنهادی توضیح داده شده است.
1-مقدمه
”اگر کارآفرینی روح کسب و کار باشد، بازاریابی جسم آن است“ (لَم و هارکر، 2015، ص. 341). فنآوریها و پیشرفتهای علمی دیگر با سرعتی فزآینده محصولات و راهکارهایی نو به مصرفکنندگان ارائه میکنند که موجب افزایش بیشتر ابهام در بازار میگردند...
بازاریابی کارآفرینانه عملکرد سازمانی ساختار بازار اثرسازی منطق چیرگی خدمات نظریه اقتضایی
:کلمات کلیدی
Abstract
This study seeks to establish entrepreneurial marketing (EM) as a key construct that positively influences organizational performance. The authors review the evolution of the domain and conceptualization of EM and synthesize the literature that is emerging from the marketing-entrepreneurship interface on this fertile research stream. They define EM and identify the conditions under which it yields better organizational performance outcomes. The moderating effect of network structure (i.e., size, diversity, and strength), environmental variables (i.e., market turbulence, technological turbulence, competitive intensity, supplier power, and market growth), and firm size is identified through several propositions that stem from the proposed conceptual framework.
Keywords:
Entrepreneurial marketing Organizational performance Network structure
سایر منابع مديريت در زمینه بازاریابی کارآفرینانه