دانلود پشت پرده مشکلات بازاریابی

بازاریابی اکنون آماده یک تحول است، زیرا نقاط ضعف آن آشکار شده است ( همه افراد , سهامداران ,مدیران، مدیران عامل ) ,مصرف کننده وحکومت ناراحت هستند؛ زیرا بازاریابی انگونه که بایستی موسسات رابه حرکت رادارد عمل نمی کند) این مطلب را...
قیمت : رایگان
شناسه محصول : 2002878
نویسنده/ناشر/نام مجله :
سال انتشار:
تعداد صفحات فارسي : 6
نوع فایل های ضمیمه : Word
حجم فایل : 36 Kb
کلمه عبور همه فایلها : www.daneshgahi.com
عنوان فارسي : پشت پرده مشکلات بازاریابی

چکیده

پشت پرده مشکلات بازاریابی

بازاریابی  اکنون آماده یک تحول  است، زیرا  نقاط  ضعف آن آشکار شده است ( همه افراد , سهامداران ,مدیران، مدیران عامل ) ,مصرف کننده وحکومت ناراحت  هستند؛ زیرا بازاریابی  انگونه که بایستی موسسات رابه حرکت رادارد عمل نمی کند) این مطلب را کوین کلانسی  رابرت شلمن  که مدیران بازاریابی  هستند ,می گویند یکی از مهترین دلیل این ناتوانی این است  که تحقیق انجام نمی گیرد که علت آنهم وجود شکاف در ساختار  اصلی  آن است حتی دانشگاهها که اولین منابع در تئوری تحقیق بودند نیز نقاط ضعفی  را در پر کاربردترین روشهای تحقیقاتی مشاهده  کرده اند.  با توجه به مقالات منتشر شده بوسیله ویلیام  ماسی  از استانفورد از دانشگاه  پنسیلوانیا , رونالد فرانک از دانشگاه  کورنل وتوماس لوراهل   شخص شده است که آمارهای چند  متغیره ای  که صفات افراد را توضیح می دهند را فقط می توان برای کمتر از 7 درصد  از رفتار وخرید بکار برد...

Keywords: مشکلات بازاریابی
این برای گرایش های: مدیریت بازاریابی، کاربرد دارد. سایر ، را ببینید. [ برچسب: ]