دانلود مقاله ترجمه شده تاثیرات بازاریابی سبز در ایجاد وجهه شرکت در کسب وکارهای خرده فروشی


چطور این مقاله مهندسی کامپیوتر و IT را دانلود کنم؟

فایل انگلیسی این مقاله با شناسه 2002372 رایگان است. ترجمه چکیده این مقاله مهندسی کامپیوتر و IT در همین صفحه قابل مشاهده است. شما می توانید پس از بررسی این دو مورد نسبت به خرید و دانلود مقاله ترجمه شده اقدام نمایید

قیمت :
815,000 ریال
شناسه محصول :
2002372
سال انتشار:
2012
حجم فایل انگلیسی :
250 Kb
حجم فایل فارسی :
291 کیلو بایت
نوع فایل های ضمیمه :
Pdf+Word
کلمه عبور همه فایلها :
www.daneshgahi.com

عنوان فارسي

تاثیرات بازاریابی سبز در ایجاد وجهه شرکت در کسب وکارهای خرده فروشی

عنوان انگليسي

Green marketing' functions in building corporate image in the retail setting☆

نویسنده/ناشر/نام مجله

Journal of Business Research

این مقاله چند صفحه است؟

این مقاله ترجمه شده مهندسی کامپیوتر و IT شامل 7 صفحه انگلیسی به صورت پی دی اف و 23 صفحه متن فارسی به صورت ورد تایپ شده است

چکیده فارسی

چکیده

این تحقیق به بررسی رابطه بین بازاریابی سبز، وجهه شرکت و تمایل به خرید در خرده فروشی ها از دیدگاه مصرف کننده می پردازد. در مجموع 389 پرسش نامه قابل استفاده از مصرف کنندگان زن به دست آمد. این مصرف کنندگان، مشتریان اصلی خرده فروشان منتخب(مثلا فروشگاه ها)در سئول پایتخت کره جنوبی بودند. داده ها با استفاده از تحلیل عاملی تاییدی و مدل معادلات ساختاری با استفاده از نرم افزار LISREL 8/8 مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفتند. نتایج تحقیق تایید کرد که وجهه شرکت از سه عامل تشکیل شده است که عبارتند از: مسئولیت اجتماعی، وجهه محصول و اعتبار شرکت. در مدل برآورد، بازاریابی سبز تاثیر مستقیم بر مسئولیت اجتماعی و وجهه محصول دارد. به طور خاص، عامل مسئولیت اجتماعی به عنوان یک واسطه نقش مهمی در تاثیر بازاریابی سبز بر محصول یا اعتبار شرکت دارد.سه عامل وجهه سازمانی، وجهه محصول و اعتبار شرکت مستقیما بر روی تمایل به خرید تاثیر می گذارند، در حالی که مسئولیت اجتماعی به صورت غیر مستقیم بر تمایل به خرید تاثیر می گذارد. در این مطالعه مفاهیم مدیریتی در زمینه عملکرد بازاریابی استراتژیک و به منظور ایجاد وجهه شرکتی بر اساس بازاریابی سبز مورد بحث قرار می گیرد.

کلمات کلیدی: وجهه سازمانی،بازاریابی سبز، وجهه محصول، خرده فروشی، کره

1- مقدمه

امروزه دنیا درباره چگونگی استفاده بهینه از منابع طبیعی و محیطی برای سرعت بخشیدن به صنایع با موتورهای سبز به چالش کشیده شده است. براین اساس مسئولیت اجتماعی مصرف کنندگان در قبال محیط زیست افزایش یافته است که این به مسئولیت اجتماعی مصرف منجر شده است و موضوعاتی مانند: ذخیره انرژی، محصولات دوستدار محیط زیست، تفکیک زباله ها و یا بازیافت در این زمینه مطرح می شوند(بازاریابی سبز، 2010، هانپا، 2007).کسب و کارهایی که در کشورهای خارجی به فعالیت و تجارت می پردازند، به این نتیجه می رسند که برای تبدیل شدن به شهروندانی خوب باید در کشور حوزه فعالیت، برای خود اعتبار و شهرت به دست آورند

وجهه سازمانی بازاریابی سبز وجهه محصول خرده فروشی :کلمات کلیدی

چکیده انگلیسی


Abstract

This study explores the relationship among green marketing, corporate image, and purchase intentions in the retail setting from a consumer perspective. A total of 389 usable questionnaires are obtained from female consumers who are major customer at the selected retailer (e.g., department stores) in Seoul, Korea. Data analysis was conducted using confirmatory factor analysis and structural equation modeling via LISREL 8.8. Findings confirm that corporate images consist of three factors: social responsibility, product image, and corporate reputation. In an estimated model, the green marketing has a direct effect on the social responsibility and product image. In particular, the factor of social responsibility plays an important role as mediator in the effect of green marketing on product or corporate reputation. Of the three factors of corporate image, product image and corporate reputation have a direct effect on purchase intentions, whereas social responsibility has an indirect effect on purchase intentions in the retail setting. This study discusses managerial implications for a strategic marketing performance through building corporate images on a basis of green marketing

Keywords: Corporate image Green marketing
این برای گرایش های: فناوری اطلاعات، کاربرد دارد. سایر ، را ببینید. همچنین این در گرایش های: مدیریت بازرگانی،مدیریت بازاریابی، می تواند کاربرد داشته باشد. سایر ،سایر ، را ببینید. [ برچسب: ]
 مقاله مهندسی کامپیوتر و IT با ترجمه
Skip Navigation Linksصفحه اصلی > دپارتمان ها > دپارتمان فنی و مهندسی > مهندسی کامپیوتر و IT > مقاله های مهندسی کامپیوتر و IT و ترجمه فارسی آنها > تاثیرات بازاریابی سبز در ایجاد وجهه شرکت در کسب وکارهای خرده فروشی
کتابخانه الکترونیک
دانلود مقالات ترجمه شده
جستجوی مقالات
با انتخاب رشته مورد نظر خود می توانید مقالات ترجمه شده آن رو به صورت موضوع بندی شده مشاهده نمایید