دانلود مقاله ترجمه شده بازاریابی تکنولوژی: یک شایستگی جدید از موسسات تکنولوژی محور


چطور این مقاله مديريت را دانلود کنم؟

فایل انگلیسی این مقاله با شناسه 2002133 رایگان است. ترجمه چکیده این مقاله مديريت در همین صفحه قابل مشاهده است. شما می توانید پس از بررسی این دو مورد نسبت به خرید و دانلود مقاله ترجمه شده اقدام نمایید

قیمت :
1,235,000 ریال
شناسه محصول :
2002133
سال انتشار:
2000
حجم فایل انگلیسی :
1 Mb
حجم فایل فارسی :
667 کیلو بایت
نوع فایل های ضمیمه :
Pdf+Word
کلمه عبور همه فایلها :
www.daneshgahi.com

عنوان فارسي

بازاریابی تکنولوژی: یک شایستگی جدید از موسسات تکنولوژی محور

عنوان انگليسي

Technology marketing: a new core competence of technology-intensive enterprises

نویسنده/ناشر/نام مجله

International Journal of Technology Management

این مقاله چند صفحه است؟

این مقاله ترجمه شده مديريت شامل 16 صفحه انگلیسی به صورت پی دی اف و 20 صفحه متن فارسی به صورت ورد تایپ شده است

چکیده فارسی

 چکیده

حتی در زمینه فن آوری، شرکت ها به طور فزاینده ای با منابع خارجی قرارداد وارد معامله می شوند و یا کار خود را به اشخاص ثالث واگذار می کنند؛ که شامل زمینه های صدور مجوز، بخش های تحقیق و توسعه، OEM ها و تجارت در فن آوری خواستار اجزا و قطعات محصولات می باشد. انجام چنین کسب و کاری که در اینجا "بازاریابی فناوری" نامیده می شود، به فرآیند ها و مفاهیم جدید وابسته است، زیرا روش های بازاریابی شناخته شده به اندازه کافی منحصر به فرد بودن دانش تعریف شده از فن آوری را به عنوان هدف تجارت در نظر نمی گیرد. این مقاله حاصل یک مطالعه تحقیقاتی انجام شده توسط مرکز علوم سازمانی ETH (قبلا BWI، بخش فناوری و نوآوری در مدیریت) و پژوهشکده فروش و بازرگانی از دانشگاه سنت گال می باشد.

1-مقدمه

شرکت ها در اشکال مختلف نشان می دهند که چگونه آنها فن آوری را بدست می آورند و از آن استفاده می کنند. در این زمینه، نمونه های مختلفی وجود دارد. شرکت موتور هوندا و جنرال موتورز در مورد توافق اخیر خود اینگونه گفته اند: "هیچ سابقه ای در صنعت خودرو سازی برای دو شرکت که تفاوت زیادی در اندازه و فرهنگ سازمانی جهت حفظ روابط همکاری نزدیک و بدون روابط سرمایه ای داشته باشد وجود ندارد". تشدید همکاری آتی، مستلزم تبادل متقابل فن آوری های کلیدی می باشد...


بازاریابی تکنولوژی مدیریت فن آوری بازاریابی فن آوری تجارت فن آوری بازار فن آوری :کلمات کلیدی

چکیده انگلیسی

 Abstract

Even in the area of technology, firms are increasingly contracting in from external sources, or contracting out their own work to third parties. This involves the areas of licensing, R&D cooperation, production and OEM briefs and commerce in technologically demanding components and part-products. The carrying out of such technology business, here christened "Technology Marketing", is dependent upon new processes and concepts, because known marketing methods do not sufficiently take into account the knowledge-defined uniqueness of technologies as the object of commerce. This paper is the result of a cooperative research study carried out by the ETH Centre for Enterprise Science (formerly BWI, Section for Technology and Innovation Management) and the Research Institute for Sales and Commerce of the University of St Gall

Keywords: Technology marketing Technology management Technology trade Technology celling
این برای گرایش های: مدیریت بازرگانی، کاربرد دارد. سایر ، را ببینید. [ برچسب: ]
 مقاله مديريت با ترجمه
Skip Navigation Linksصفحه اصلی > دپارتمان ها > دپارتمان علوم انسانی > مديريت > مقاله های مديريت و ترجمه فارسی آنها > بازاریابی تکنولوژی: یک شایستگی جدید از موسسات تکنولوژی محور
کتابخانه الکترونیک
دانلود مقالات ترجمه شده
جستجوی مقالات
با انتخاب رشته مورد نظر خود می توانید مقالات ترجمه شده آن رو به صورت موضوع بندی شده مشاهده نمایید