دانلود مقاله ترجمه شده عوامل تعیین کننده اجتماعی و نگرشی مربوط به پویایی بازاریابی ویروسی


چطور این مقاله مديريت را دانلود کنم؟

فایل انگلیسی این مقاله با شناسه 2004802 رایگان است. ترجمه چکیده این مقاله مديريت در همین صفحه قابل مشاهده است. شما می توانید پس از بررسی این دو مورد نسبت به خرید و دانلود مقاله ترجمه شده اقدام نمایید

قیمت :
815,000 ریال
شناسه محصول :
2004802
سال انتشار:
2011
حجم فایل انگلیسی :
257 Kb
حجم فایل فارسی :
80 کیلو بایت
نوع فایل های ضمیمه :
Pdf+Word
کلمه عبور همه فایلها :
www.daneshgahi.com

عنوان فارسي

عوامل تعیین کننده اجتماعی و نگرشی مربوط به پویایی بازاریابی ویروسی

عنوان انگليسي

Social and attitudinal determinants of viral marketing dynamics

نویسنده/ناشر/نام مجله

Computers in Human Behavior

این مقاله چند صفحه است؟

این مقاله ترجمه شده مديريت شامل 9 صفحه انگلیسی به صورت پی دی اف و 26 صفحه متن فارسی به صورت ورد تایپ شده است

چکیده فارسی

چکیده

در این دورانِ عدم قطعیت و یقین، بازاریابی ویروسی به دلیل هزینه‌ی پایین و پیامدهایی که در بر دارد به عنوان یکی از جالب توجه‌ترین راهبردهای ارتباطی در حال پیدایش است. با این حال موفقیت این عمل به گستره‌‌ای از عوامل شامل آن‌چه در تحقیق حاضر کشف و تحت عنوان «پویایی‌ ویروسی» فرد به آن اشاره می‌کنیم، بستگی دارد.  از این‌رو یک مدل علّی را ارائه می‌دهیم که در آن پویایی ویروسی با سرمایه اجتماعی فردی و نگرش‌های پیشین تعیین می‌گردد. بر اساس تحقیقی در رابطه با بزرگسالان جوان، مولفان به بررسی اثرات سرمایه ساختاری و رابطه‌ای و نگرش‌های مربوط به پویایی ویروسی پرداختند. نتایج بیانگر آن است که اتصال فرد به شبکه ایمیل بر پویایی ویروسی اثرگذار نیست، در حالی‌که اهمیت همگرایی فرد و ارتباط با شبکه و نگرش‌ها در رابطه با پیام‌های ویروسی برای فرد درگیر در فرآیند دریافت و ارسال پیام به اثبات سیده است.

1-مقدمه

در سال‌های اخیر به دلیل مطالعات زیاد در زمینه فناوری اطلاعات (IT)، ابزارهای متداول ارتباطی به میزان زیادی بی‌اثر شده‌اند (Nail, 2005)  و جای خود را به ابزارهای ارتباطی مبتکرانه‌تر می‌دهند. با رشد اینترنت، ارتباط الکترونیکی نظیر به نظیر به پدیده‌ای عمده تبدیل شده است  (DeBruyn & Lilien, 2009 ). افراد می‌توانند بسیار راحت‌تر از قبل و تقریبا بدون هزینه، اطلاعات و گزینه‌ها را با دیگران به اشتراک بگذارند...

 

بازاریابی ویروسی پویایی ویروسی شبکه اجتماعی افراد سرمایه اجتماعی بازاریابی از طریق ایمیل :کلمات کلیدی

چکیده انگلیسی


Abstract

At this time of uncertainty, viral marketing is emerging as one of the most intriguing communication strategies, due to low cost and the results it obtains. However, the success of this kind of practice depends on a range of factors including what we explore and refer to in the present research as the individual’s “viral dynamics”. We thus propose a causal model in which viral dynamics is determined by the individual’s social capital and prior attitudes. Based on a survey of young adults, the authors test the effects of structural and relational capital as well as attitudes on viral dynamics. The results evidence that the individual’s connectedness in the email network does not impact viral dynamics, whereas the individual’s integration and relationship with the network and the attitudes towards viral messages prove critical to the individual involved in the receiving-forwarding process

 
Keywords: Viral marketing Viral dynamics Individuals’ social network
این برای گرایش های: مدیریت بازاریابی، کاربرد دارد. سایر ، را ببینید. [ برچسب: ]
 مقاله مديريت با ترجمه
Skip Navigation Linksصفحه اصلی > دپارتمان ها > دپارتمان علوم انسانی > مديريت > مقاله های مديريت و ترجمه فارسی آنها > عوامل تعیین کننده اجتماعی و نگرشی مربوط به پویایی بازاریابی ویروسی
کتابخانه الکترونیک
دانلود مقالات ترجمه شده
جستجوی مقالات
با انتخاب رشته مورد نظر خود می توانید مقالات ترجمه شده آن رو به صورت موضوع بندی شده مشاهده نمایید