دانلود مقاله ترجمه شده کشف گروه‏های همسود برای بازاریابی در جوامع مجازی: یک رویکرد یکپارچه


چطور این مقاله مديريت را دانلود کنم؟

فایل انگلیسی این مقاله با شناسه 2005181 رایگان است. ترجمه چکیده این مقاله مديريت در همین صفحه قابل مشاهده است. شما می توانید پس از بررسی این دو مورد نسبت به خرید و دانلود مقاله ترجمه شده اقدام نمایید

قیمت :
765,000 ریال
شناسه محصول :
2005181
سال انتشار:
2013
حجم فایل انگلیسی :
750 Kb
حجم فایل فارسی :
486 کیلو بایت
نوع فایل های ضمیمه :
Pdf+Word
کلمه عبور همه فایلها :
www.daneshgahi.com

عنوان فارسي

کشف گروه‏های همسود برای بازاریابی در جوامع مجازی: یک رویکرد یکپارچه

عنوان انگليسي

Discovering interest groups for marketing in virtual communities: An integrated approach

نویسنده/ناشر/نام مجله

Journal of Business Research

این مقاله چند صفحه است؟

این مقاله ترجمه شده مديريت شامل 7 صفحه انگلیسی به صورت پی دی اف و 15 صفحه متن فارسی به صورت ورد تایپ شده است

چکیده فارسی

 چکیده

با استفاده از تکنولوژی‏ های محاسباتی بالغ، شرکت ‏ها راحت ‏تر از قبل داده ‏های شبکه‏ ی مصرف‏ کننده را به دست می ‏آورند. اگرچه بازاریابان علاقمند به شبکه ‏های اجتماعی بازاریابی WOM هستند، اما آنها قبلاً اهمیت درک ساختارهای شبکه را نادیده می‏ گرفتند (وان دن بالت و ویتس، 2007). بنابراین، این تحقیق رویکرد یکپارچه‏ ای- تحلیل شبکه‏ ی اجتماعی (SNA) و فنون وب ‏کاوی- را پیشنهاد می ‏دهد که از آن طریق بازاریابان می‏ توانند گروه‏ های همسود را در جوامع مجازی کشف کنند. این تحقیق نشان می‏ دهد که چگونه یک چارچوب مورد استفاده در شبکه‏ های اجتماعی می‏ تواند برای ساخت یک سامانه‏ ی توصیه‏ گر و فراهم کردن مثالی برای کاربردهای بازاریابی شبکه‏ ی اجتماعی استفاده شود. روش پیشنهادی به روش ‏های تحقیق بازاریابی در شرایط جمع‏ آوری داده‏ ها و تحلیل کمک می‏ کند. رویکرد یکپارچه یک برازش خوب با چیزی است که داده‏ های شبکه‏ ی اجتماعی را در جوامع مجازی تحلیل می ‏کند. این تحقیق کاربردها و مفاهیم مدیریتی را با آنچه بازاریابان می‏ توانند به طور مؤثر در جوامع مجازی به مصرف‏ کنندگان برسند و با آنها ارتباط برقرار کنند، پیشنهاد می‏ دهد.

1-مقدمه

به سبب رسانه‏ ی جمعی بسیار پراکنده در جامعه ‏ی امروزی، مصرف‏ کنندگان با استفاده از استراتژی ‏های بازاریابی سنتی به طور عمده در محیط بازاریابی کسب و کار به مصرف ‏کننده (B2C) با مشکل مواجه هستند (پرستون، 2000). بنابراین، بازاریابان سخت رسیدن به مصرف ‏کنندگان خود را از طریق تبلیغاتی چاپی و آگهی‏ های تجاری تلویزیونی تجربه‏ کرده‏ اند. بهرحال، رشد سریع جمعیت کاربر در اینترنت و وب 2.0، با تأکید بر ارتباط دوسویه‏ ی بین کاربران، توجه و علاقه‏ ی بازاریابان را به خود جلب کرده است. به خصوص، سایت‏ های شبکه‏ سازی اجتماعی (SNSs) بسیار معروف شدند و تعداد عمده ‏ای از کاربران را جذب کرده ‏اند. طبق گزارشی از سوی بازاریاب تجاری (2007)، 37% بزرگسالان و 70% نوجوانان در آمریک از SNSها استفاده می‏ کنند. تصور شده این اعداد در سال 2011 به 50% بزرگسالان و 84% نوجوانان افزایش یابد...

جامعه‏ ی مجازی بازاریابی دهان به دهان تحلیل شبکه‏ ی اجتماعی وب‏کاوی سامانه‏ توصیه ‏گر تبلیغات :کلمات کلیدی

چکیده انگلیسی

 Abstract

Using mature computing technologies, firms are able to obtain consumer network data more easily now than ever before. Although marketers are interested in social networks for WOM marketing, they previously ignored the importance of understanding network structures (Van den Bulte & Wuyts, 2007). Therefore, this research proposes an integrated approach – the social network analysis (SNA) and web mining techniques – through which marketers can discover interest groups in virtual communities. This research demonstrates how a framework utilized within social networks can be used to construct a recommendation system and provide an example of social network marketing applications. The proposed method makes contributions to marketing research methods in terms of data collection and analysis. The integrated approach is a good fit by which to analyze social network data in virtual communities. This research offers managerial applications and implications by which marketers can effectively reach and communicate with consumers in virtual communities

Keywords: Virtual community Word-of-mouth marketing Social network analysis Web mining
این برای گرایش های: مدیریت بازاریابی، کاربرد دارد. سایر ، را ببینید. همچنین این در گرایش های: فناوری اطلاعات، می تواند کاربرد داشته باشد. سایر ، را ببینید. [ برچسب: ]
 مقاله مديريت با ترجمه
Skip Navigation Linksصفحه اصلی > دپارتمان ها > دپارتمان فنی و مهندسی > مهندسی کامپیوتر و IT > مقاله های مهندسی کامپیوتر و IT و ترجمه فارسی آنها > کشف گروه‏های همسود برای بازاریابی در جوامع مجازی: یک رویکرد یکپارچه
کتابخانه الکترونیک
دانلود مقالات ترجمه شده
جستجوی مقالات
با انتخاب رشته مورد نظر خود می توانید مقالات ترجمه شده آن رو به صورت موضوع بندی شده مشاهده نمایید