دانلود مقاله ترجمه شده اثر اینترنت بر روی ارتباطات بازاریابی یکپارچه


چطور این مقاله مديريت را دانلود کنم؟

فایل انگلیسی این مقاله با شناسه 2008014 رایگان است. ترجمه چکیده این مقاله مديريت در همین صفحه قابل مشاهده است. شما می توانید پس از بررسی این دو مورد نسبت به خرید و دانلود مقاله ترجمه شده اقدام نمایید

قیمت :
1,100,000 ریال
شناسه محصول :
2008014
سال انتشار:
2012
حجم فایل انگلیسی :
514 Kb
حجم فایل فارسی :
33 کیلو بایت
نوع فایل های ضمیمه :
pdf+word
کلمه عبور همه فایلها :
www.daneshgahi.com

عنوان فارسي

اثر اینترنت بر روی ارتباطات بازاریابی یکپارچه

عنوان انگليسي

The Internet‘s Impact on Integrated Marketing Communication

نویسنده/ناشر/نام مجله

Elsevier, Procedia Economics and Finance

این مقاله چند صفحه است؟

این مقاله ترجمه شده مديريت شامل 7 صفحه انگلیسی به صورت پی دی اف و 16 صفحه متن فارسی به صورت ورد تایپ شده است

چکیده فارسی

چکیده

در سال های اخیر، تغییرات مهمی روی داده که بر حیات اجتماعی و اقتصادی تاثیر گذاشته است. اینترنت هیچ مزیت استثنایی ندارد، اینترنت فرصت های زیادی مانند تعامل و سفارشی سازی  را فراهم می کند و می تواند به وسیله مصرف کنندگان و سازمان ها استفاده شود. این واقعیت نباید نادیده گرفته شود که سازمان تنها منبع اطلاعاتی مصرف کنندگان نیست و اینترنت به آنها میزان زیادی اطلاعات و ارتباطات ارائه کرده و احتمال تعامل با یکدیگر را فراهم می کند. هدف اصلی این مقاله یافتن پاسخی برای این سوال است که: ما چگونه می توانیم اینترنت را در فعالیت های ارتباطی سازمان ادغام کنیم تا بتوانیم هم افزایی داشته باشیم.

1-مقدمه

 مزایای ارتباطات اینترنتی

در 20 سال گذشته، بسیاری از محققان و کاربران، به اهمیت استفاده از اینترنت به عنوان ابزار بازاریابی رقابتی پی برده اند. اینترنت در سازمان های بزرگ یا سازمان های کوچکی که در سطح محلی، منطقه ای یا بین الملی در حال رقابت هستند، پلی بین سازمان و ذی نفعان آن محسوب می شود. در سال 1995 شرکت هایی مانند GE,IBM,FORD,KRAFT, و PROCTOR&GAMBLE نام های دامنه ای ثبت کرده بودند در حالی که دیگر بازاریان در انتظار دیدن مزایا و معایب استفاده از اینترنت برای نیازهای خاص خودشان بودند( هربیریج 1979). دوتا( 1999) در مطالعه خود به روش های سودجویی از اینترنت در سازمان های تجاری  می پردازد. نتایج آنها نشان می دهد که بیشتر شرکت های بزرگ و شرکت های بین الملی استفاده کمی از اینترنت می کنند، و به آن تنها به عنوان رسانه ای برای نشر نگاه می کنند. شرکت های سنتی از ریسک پذیری اکراه دارند و بنابراین در مقابل انعطاف پذیری و جهش سریع سازمان ها در استفاده از اینترنت آسیب پذیری دارند...

 
بازاریابی یکپارچه بازاریابی :کلمات کلیدی

چکیده انگلیسی

Abstract

In  recent  years,  important  changes  have  had  an  impact  on  economic  and  social  life.  The  Internet  makes  no  exception,  it  provides a lot of opportunities, like interaction and customization, and it can be used by both consumers and organizations. Should  not  be  overlooked  the  fact  that  organization  is  no  longer  the  only  source  of  information  for  consumers,  Internet  provides them an enormous potential of information and communication and the possibility of interaction with each other. The  main  objective of this article is to find an answer to the question: how can we integrate the Internet in organizations communication activities, so that we can obtain synergy?

Keywords: Internet integrated marketing communication synergy
این برای گرایش های: کلیه گرایش ها، کاربرد دارد. [ برچسب: ]
 مقاله مديريت با ترجمه
کتابخانه الکترونیک
دانلود مقالات ترجمه شده
جستجوی مقالات
با انتخاب رشته مورد نظر خود می توانید مقالات ترجمه شده آن رو به صورت موضوع بندی شده مشاهده نمایید