دانلود مقاله ترجمه شده تاثیر رقابت در بازار محصول بر کیفیت سود


چطور این مقاله حسابداری را دانلود کنم؟

فایل انگلیسی این مقاله با شناسه 2000486 رایگان است. ترجمه چکیده این مقاله حسابداری در همین صفحه قابل مشاهده است. شما می توانید پس از بررسی این دو مورد نسبت به خرید و دانلود مقاله ترجمه شده اقدام نمایید

قیمت :
1,160,000 ریال
شناسه محصول :
2000486
سال انتشار:
2013
حجم فایل انگلیسی :
233 Kb
حجم فایل فارسی :
249 کیلو بایت
نوع فایل های ضمیمه :
Pdf+Word
کلمه عبور همه فایلها :
www.daneshgahi.com

عنوان فارسي

تاثیر رقابت در بازار محصول بر کیفیت سود

عنوان انگليسي

The impact of product market competition on earnings quality

نویسنده/ناشر/نام مجله

Accounting & Finance

این مقاله چند صفحه است؟

این مقاله ترجمه شده حسابداری شامل 26 صفحه انگلیسی به صورت پی دی اف و 31 صفحه متن فارسی به صورت ورد تایپ شده است

چکیده فارسی

چکیده

هدف اين مقاله بررسي تاثير رقابت در بازار محصول بر كيفيت سود است. براساس نمونه اي از بخش توليدي آمريكا براي دوره سالهاي 1996-2005،‌شواهدي قطعي يافتيم كه نشان دهنده رابطه مثبت بين رقابت بازار محصول و كيفيت سود بودند. آزمونهاي ديگري نيز رابطه مثبت بين رقابت در بازار محصول و صحت اطلاعات عمومي و خصوصي سرمايه گذاران و تحليل گران را نشان دادند. هم چنين شواهدي يافتيم كه شركتهاي رقيب در صنايع متمركز و ناهمگن، با ويژگي هاي سود و كيفيت سودي در ارتباط هستند كه با شركتهاي رقيب در صنايع متمركز اما همگن وجود ندارد. اين يافته ها مطالق با اين مفهوم است كه شركتها با بهره گيري از  مزيت انحصاري و با ايجاد محيط اطلاعاتي غير شفاف مانع از توجه رقبا و سياستمداران نسبت به خود مي شوند.

فهرست مطالب

1-مقدمه

2-نوشته های قبلی و توسعه فرضيه ها

1-2-نوشته های قبلی

2-2-فرضیه ها

3-طرح تحقيق و اندازه گيري متغيرها

1-3-طرح تحقيق

2-3-اندازه گيري متغيرها

4-يافته هاي تجربي

1-4-نمونه و آمار توصيفي

2-4-همبستگي

3-4-نتايج رگرسيون

5-آزمونهاي حساسيت

1-5-كيفيت اطلاعات

2-5-آزمونهاي حساسيت

6-نتيجه گيري


كيفيت سود ‌تمركز صنعت رقابت در بازار محصول :کلمات کلیدی

چکیده انگلیسی


Abstract

The objective of this paper is to examine the impact of product market competition on earnings quality. Based on a sample from the US manufacturing sector for the period 1996–2005, we find consistent evidence showing a positive relation between product market competition and earnings quality. Additional tests also confirm a positive relation between product market competition and the precision of public and private information held by investors and analysts. We also provide evidence that firms competing in concentrated and heterogeneous industries are associated with a number of earnings attributes and information quality not shared by those competing in concentrated but homogeneous industries. These findings are consistent with the intuition that firms enjoying a monopolistic advantage tend to avoid the attention of their competitors and politicians by creating a more opaque information environment

Contents

1. Introduction

2. Prior literature and hypothesis development

2.1 Prior literature

2.2 Hypothesis development

3. Research design and variable measurement

3.1 Research design

3.2 Variable measurement

4. Empirical findings

4.1 Sample and descriptive statistics

4.2 Correlations

4.3 Regression results

5. Additional and sensitivity tests

5.1 Information quality

5.2 Sensitivity tests

6. Conclusion

 
Keywords: earnings quality Industry concentration Product market competition
این برای گرایش های: حسابداری، کاربرد دارد. سایر ، را ببینید. [ برچسب: ]
 مقاله حسابداری با ترجمه
کتابخانه الکترونیک
دانلود مقالات ترجمه شده
جستجوی مقالات
با انتخاب رشته مورد نظر خود می توانید مقالات ترجمه شده آن رو به صورت موضوع بندی شده مشاهده نمایید