دانلود مقاله ترجمه شده اثرات کارت امتیازدهی متعادل بر عملکرد شرکت های بخش خدمات


چطور این مقاله مهندسی صنايع را دانلود کنم؟

فایل انگلیسی این مقاله با شناسه 2002375 رایگان است. ترجمه چکیده این مقاله مهندسی صنايع در همین صفحه قابل مشاهده است. شما می توانید پس از بررسی این دو مورد نسبت به خرید و دانلود مقاله ترجمه شده اقدام نمایید

قیمت :
815,000 ریال
شناسه محصول :
2002375
سال انتشار:
2013
حجم فایل انگلیسی :
425 Kb
حجم فایل فارسی :
58 کیلو بایت
نوع فایل های ضمیمه :
Pdf+Word
کلمه عبور همه فایلها :
www.daneshgahi.com

عنوان فارسي

اثرات کارت امتیازدهی متعادل بر عملکرد شرکت های بخش خدمات

عنوان انگليسي

Effects of balanced scorecard on performance of firms in the service sector

نویسنده/ناشر/نام مجله

European Journal of Business and Management

این مقاله چند صفحه است؟

این مقاله ترجمه شده مهندسی صنايع شامل 9 صفحه انگلیسی به صورت پی دی اف و 15 صفحه متن فارسی به صورت ورد تایپ شده است

چکیده فارسی

چکیده

این مطالعه با هدف اثبات اثر کارت امتیازدهی متعادل (BSC) بر عملکرد شرکت­های بخش خدمات انجام شد. محل مطالعه در شهرداری شهر Kakamega، کنیا بود و از یک طرح تحقیق پیمایشی شامل 200 شرکت خدماتی استفاده شد. ارائه شرکت استفاده شده است. روش نمونه­گیری تصادفی طبقه ­بندی شده با طبقات سازمان­ یافته بر اساس ماهیت خدمات ارائه شده، انتخاب شد. پس از طبقه ­­بندی، نمونه ­گیری تصادفی ساده برای انتخاب شرکت­های پاسخ دهنده استفاده شد. پرسشنامه­ های نیمه ساخت­ یافته برای جمع­ آوری اطلاعات اولیه که از طریق آمار توصیفی تجزیه و تحلیل شده بودند، استفاده شد. این مطالعه نشان داد که معیارهای غیر مالی در سیستم­های سنجش به اندازه معیارهای مالی مهم هستند و زمانی که هر دو معیار در سیستم به صورت یکپارچه وجود داشته باشند، منجر به نتایج عالی خواهند شد.


فهرست مطالب

1-مقدمه

2-بررسی متون

1-2-دیدگاه مالی

2-2-دیدگاه مشتری

3-2-دیدگاه فرآیندهای داخلی

4-2-دیدگاه نوآوری، یادگیری و پیشرفت

3-سنجش عملکرد و مدیریت

4-عملکرد و کارت امتیازدهی متعادل

5-روش تحقیق

6-تجزیه و تحلیل داده­ ها

1-6-امتیازدهی محرک­ های موفقیت

7-بحث

8-نتیجه ­گیری


1-مقدمه

هدف از سنجش عملکرد، تنها آگاهی از چگونگی عملکرد یک شرکت نیست بلکه فراهم کردن شرایط برای عملکرد بهتر است. هدف نهایی از اجرای یک سیستم سنجش عملکرد، بهبود عملکرد یک سازمان برای خدمت بهتر به مشتریان، کارکنان، مالکان و دیگر ذینفعان است(Johnson، 1981). سنجش عملکرد باعث تولید داده­هایی می­شود که کاربران را از شرایط حال حاضر شرکت، چگونگی عملکرد، و پیشرفت آن مطلع می­کند. یک سیستم سنجش عملکرد به یک سازمان کمک می­کند تا عملکرد خود را بر اساس یک استراتژی از پیش تعریف شده، طراحی، محاسبه و کنترل کند... 

کارت امتیازدهی متعادل عملکرد شرکت بخش خدمات :کلمات کلیدی

چکیده انگلیسی


Abstarct

 

This study sought to establish the effects of the Balanced Scorecard (BSC) on performance of firms in the service sector. The study location was in Kakamega Municipality, Kenya and a survey research design involving 200 service providing firms was utilized. Stratified random sampling procedure was adopted with the strata organized based on the nature of services offered. After the stratification, simple random sampling was utilized to select the respondent firms. Semi-structured questionnaires were employed to collect primary data which were analyzed through descriptive statistics. The study revealed that non-financial criteria are as important as financial criteria in measurement systems and when both measures are integrated in the system, they lead to superior results

Contents

1. INTRODUCTION

2. LITERATURE REVIEW

2.1. Financial perspective

2.2. Customer perspective

2.3. Internal processes perspective

2.4. Innovation, learning and growth perspective

3. PERFORMANCE MEASUREMENT AND MANAGEMENT

4. PERFORMANCE AND THE BALANCED SCORECARD

5. RESEARCH METHODOLOGY

6. DATA ANALYSIS

6.1 Rating the drivers of success

7. DISCUSSIONS

8. CONCLUSIONS

Keywords: Balanced scorecard firm performance service sector
این برای گرایش های: کلیه گرایش ها، کاربرد دارد. همچنین این در گرایش های: مدیریت صنعتی، می تواند کاربرد داشته باشد. سایر ، را ببینید. [ برچسب: ]
 مقاله مهندسی صنايع با ترجمه
Skip Navigation Linksصفحه اصلی > دپارتمان ها > دپارتمان فنی و مهندسی > مهندسی صنايع > مقاله های مهندسی صنايع و ترجمه فارسی آنها > اثرات کارت امتیازدهی متعادل بر عملکرد شرکت های بخش خدمات
کتابخانه الکترونیک
دانلود مقالات ترجمه شده
جستجوی مقالات
با انتخاب رشته مورد نظر خود می توانید مقالات ترجمه شده آن رو به صورت موضوع بندی شده مشاهده نمایید