دانلود مقاله ترجمه شده بهینه سازی موضوعات مربوط به سلامتی در عصر دیجیتال : بکارگیری رسانه های اجتماعی/جدید در بیمارستان های آموزشی نیجریه


چطور این مقاله مديريت را دانلود کنم؟

فایل انگلیسی این مقاله با شناسه 2009324 رایگان است. ترجمه چکیده این مقاله مديريت در همین صفحه قابل مشاهده است. شما می توانید پس از بررسی این دو مورد نسبت به خرید و دانلود مقاله ترجمه شده اقدام نمایید

قیمت :
995,000 ریال
شناسه محصول :
2009324
سال انتشار:
2015
حجم فایل انگلیسی :
166 Kb
حجم فایل فارسی :
382 کیلو بایت
نوع فایل های ضمیمه :
pdf+word
کلمه عبور همه فایلها :
www.daneshgahi.com

عنوان فارسي

بهینه سازی موضوعات مربوط به سلامتی در عصر دیجیتال : بکارگیری رسانه های اجتماعی/جدید در بیمارستان های آموزشی نیجریه

عنوان انگليسي

Optimising the Digital Age Health-wise: Utilisation of New/Social Media by Nigerian Teaching Hospitals

نویسنده/ناشر/نام مجله

Elsevier, Procedia-Social and Behavioral Sciences

این مقاله چند صفحه است؟

این مقاله ترجمه شده مديريت شامل 11 صفحه انگلیسی به صورت پی دی اف و 31 صفحه متن فارسی به صورت ورد تایپ شده است

چکیده فارسی

چکیده

ماهیت ارتباطات سلامت با اعتماد بیشتر مردم به اطلاعات سلامت موجود در اینترنت به صورت جهانی در حال تغییر است (گالانت, آریزاری, بونه و کرپس, 2011). این نویسندگان بیان می کنند که توسعه ابزارهای ارتباطات مبتنی بر وب که بیماران الکترونیکی را هم درگیر می کنند, می توانند استراتژی ها  و راه کارهای بهتری را ارائه داده و به ویژه موضوعات دارویی را ترویج دهند. اگر چه, در نیجریه, ارتباطات سلامت تنها مطرح شده است و مشخص نیست که بیمارستان ها تا چه اندازه از مزایای اینترنت و سایر ابزارهای مرتبط با آن (مانند رسانه های اجتماعی) در افزایش نتایج حاصله در حوزه سلامت یا ترویج سلامت, جلوگیری از بروز بیماری یا به طور کلی نوشتجات حوزه سلامت, استفاده می کنند. کم بودن اطلاعات در این حوزه از تحقیق ما را متوجه این حقیقت می کند که تحقیقات ارتباطات سلامتی در نیجریه چندان مورد توجه نمی باشد. از این رو این مقاله راه هایی را بیان می کند که بوسیله آن ها بیمارستان های آموزشی نیجریه از رسانه اجتماعی یا رسانه جدید استفاده می کند. بویژه این مقاله بررسی می کند که آیا رسانه اجتماعی و جدید به عنوان ابزار های ارتباط جمعی (به منظور بهبود نمای ظاهری آنها, ترویج خدمات و تصویر شرکتی آنها), ابزارهای آموزشی ( تهیه اطلاعات سلامت, روشنفکری  آمزش با هدف جلوگیری از بروز بیماری و ترویج سلامتی), ابزارهای اجتماعی (به منظور ارتباط و تعامل قویتر ما بین ارائه دهندگان خدمات درمانی و استفاده کنندگان خدمات درمانی) مورد استفاده قرار می گیرد. این تحقیق مبتنی بر سه تئوری است: تئوری روابط اجتماعی, تئوری تعاملات اجتماعی و مدل فرآیند موازی توسعه یافته. تجزیه و تحلیل محتوایی قیاسی به منظور بررسی وب سایت های 20 بیمارستان تخصصی و آموزشی نیجریه مورد استفاده قرار گرفته است. نتایج نشان میدهد که مهمترین کاربردهای بیمارستان های آموزشی نیجریه از رسانه اجتماعی و جدید, دریافت بازخورد از مشتریان (100%), بیان ماموریت و چشم انداز خود (65%), اعلام اطلاعات ساختار انسانی و اداری (65%), و ارائه جزئیات در خصوص قرار دادها (60%) می باشد. این رسانه به میزان کمی برای ترویج سلامتی (25%), مبادلات مالی (10%) و ارتباط دو طرفه پویا با مشتریان (0%), مورد استفاده قرار می گیرد. مفهوم وب سایت بیمارستان های آموزشی نیجریه می تواند در سه طبقه به شرح زیر, طبقه بندی شود: مفهوم روابط دولت/کارمند (100%); مفهوم بیماران بستری شده و بیماران سرپایی (30%), و مفهوم آموزش و ترویج سلامت عمومی (25%). این نتیجه گرفته می شود که استفاده بیمارستان های آموزشی نیجریه از رسانه اجتماعی جدید, به منظور تبلیغات و انتشار تصویری از خود است (روابط عمومی). به منظور تغییر این روند, پیشنهاد می شود: بیمارستان های آموزشی به طور فزاینده ای از رسانه اجتماعی و جدید به منظور فراهم نمودن راه هایی استفاده کنند تا بیماران و آشنایان آنها آنها بتوانند صحبت های خود را بیان کنند, و این امکان را برای متخصصان سلامت فراهم کنند تا نظرات خود در خصوص موضوعات سلامتی و پزشکی بیان کنند.

1-مقدمه

در گذشته, اصلی ترین روش برقراری ارتباط با یک موسسه درمانی یا مرکز سلامت, مراجعه حضوری به آن, خواندن در مورد آن در یک کتاب, مجله یا روزنامه یا از طریق رسانه های الکترونیک مانند یک گزارش در رادیو یا فیلم بود. امروزه, با استفاده از تکنولوژی ارتباطات و اطلاعات, می توانیم چیزهای زیادی در خصوص موضوعات سلامتی, متخصصان سلامت, و موسسات سلامت یاد بگیریم. در حقیقت, در عصر معاصر, ما در خصوص موضوعاتی مانند بیمار الکترونیکی, سلامت از راه دور, جراحی مجازی و غیره می شنویم. تمامی اینها معنای زندگی در عصر حاضر را توسعه می دهد...


عصر دیجیتال رسانه جدید رسانه اجتماعی :کلمات کلیدی

چکیده انگلیسی

Abstract

The nature of health communication is changing globally as more people are relying on the Internet for health information ) Gallant, Irizarry, Boone & Kreps, 2011). These authors argue that web-based communication tool development that engages epatients  can  better  guide  effective  healthcare  strategies  and  intervention  and  promote  participatory  medicine.  However,  In Nigeria, health communication is only evolving and it is not clear the extent to which it can be argued that hospitals are taking advantage  of  the  Internet  and  its  related  platforms  (e.g.  Social  Media)  to  influence  health  outcomes  or  impact  on  health promotion, disease prevention or health literacy generally. Paucity of information in this field of study would anchor largely on the fact that health communication researches in Nigeria seem not to have given some attention. This article therefore explores the ways in which Nigerian Teaching hospitals utilise the new and social media. Specifically, it investigates whether the new and social media are used as public relations tools (for enhancing their visibility, promoting their services and corporate image), educational  tools  (to  provide  health  information,  enlightenment  and  education  for  the  purpose  of  preventing  disease  and promoting health), social tools (to deepen interactions and exchanges between healthcare providers and healthcare recipients). The study anchors on three theories: Social Relationships Theory, Social Exchange Theory, and the Extended Parallel Process Model.   Inductive  content  analysis  was  used  to  examine  the  websites  of  twenty  Nigerian  teaching and  specialist  hospitals. Findings showed that the major uses to which Nigerian teaching hospitals put the new and social media are to get feedback from clients  (100%),  present  their  vision  and  mission  statements  (65%),  post  administrative  and  personnel  structure  information (65%), and give details of contracts (60%). These media are little used for health promotion (25%), financial transactions (10%)and interactive engagement with clients (0%). The content of Nigerian teaching hospital web pages can be categorised into three as  follows:  employee/public  relations  content  (100%);  in-patient  and  out-patient–specific  content  (30%),  and  public  health promotion and education content (25%). It concludes that Nigerian teaching hospitals’ recourse to the new and social media is for the purposes of publicity and propagation of self image (public relations). To change this trend, it was recommended among others that: teaching hospitals should increasingly use the new and social media to provide avenues for patients and relatives to tell their stories, and for health professionals to offer informed opinions on medical and health matters. 

Keywords: Digital Age New Media Social Media Nigeria
این برای گرایش های: کلیه گرایش ها، کاربرد دارد. همچنین این در گرایش های: کلیه گرایش ها، می تواند کاربرد داشته باشد. [ برچسب: ]
 مقاله مديريت با ترجمه
Skip Navigation Linksصفحه اصلی > دپارتمان ها > دپارتمان فنی و مهندسی > مهندسی کامپیوتر و IT > مقاله های مهندسی کامپیوتر و IT و ترجمه فارسی آنها > بهینه سازی موضوعات مربوط به سلامتی در عصر دیجیتال : بکارگیری رسانه های اجتماعی/جدید در بیمارستان های آموزشی نیجریه
کتابخانه الکترونیک
دانلود مقالات ترجمه شده
جستجوی مقالات
با انتخاب رشته مورد نظر خود می توانید مقالات ترجمه شده آن رو به صورت موضوع بندی شده مشاهده نمایید