دانلود مقاله ترجمه شده استفاده از فناوری اطلاعات برای جبران خدمت منابع انسانی و اثر آن بر برون سپاری و تمرکزگرایی سازمانی


چطور این مقاله مديريت را دانلود کنم؟

فایل انگلیسی این مقاله با شناسه 2002224 رایگان است. ترجمه چکیده این مقاله مديريت در همین صفحه قابل مشاهده است. شما می توانید پس از بررسی این دو مورد نسبت به خرید و دانلود مقاله ترجمه شده اقدام نمایید

قیمت :
1,210,000 ریال
شناسه محصول :
2002224
سال انتشار:
2014
حجم فایل انگلیسی :
726 Kb
حجم فایل فارسی :
428 کیلو بایت
نوع فایل های ضمیمه :
Pdf+Word
کلمه عبور همه فایلها :
www.daneshgahi.com

عنوان فارسي

استفاده از فناوری اطلاعات برای جبران خدمت منابع انسانی و اثر آن بر برون سپاری و تمرکزگرایی سازمانی

عنوان انگليسي

he use of information technology in the provision of HR compensation services and its effect on outsourcing and centralization

نویسنده/ناشر/نام مجله

Journal of Purchasing and Supply Management

این مقاله چند صفحه است؟

این مقاله ترجمه شده مديريت شامل 13 صفحه انگلیسی به صورت پی دی اف و 44 صفحه متن فارسی به صورت ورد تایپ شده است

چکیده فارسی

چکیده

دیدگاه رایج بیانگر کاهش میزان هزینه های بین سازمانی در اثر بکارگیری فناوری اطلاعات است که منجر به برون سپاری بیشتر می شود. اگرچه فناوری اطلاعات باعث کاهش هزینه های بین سازمانی و داخل سازمانی می شود، اثر خالص فناوری اطلاعات بر برون سپاری و پیکر بندی داخلی سازمان روشن نیست. این مقاله با استفاده از رویکرد های  هزینه معاملات و هزینه نمایندگی ،اثر فناوری اطلاعات بر روی برون سپاری و تمرکز و عدم تمرکز خدمات منابع انسانی را مورد مطالعه قرار می دهد. وابستگی متقابل بین تصمیمات مربوط به تمرکز گرایی و برونسپاری نقطه مشترک نظری و تجربی در این مقاله است. نتایج حاصل از مطالعه 243 موسسه نشان می دهد که فناوری اطلاعات باعث تسهیل برون سپاری می شود. تصمیم گیری متمرکز در باره خدمات به طور مستقیم با برون سپاری ارتباط دارد و نشان می دهد تمرکز گرایی یک پیش  مرحله برای برون سپاری و یا تسهیل کننده آن است. نتایج تجربی در زمینه تصمیم گیری درباره روند خدمت رسانی نشان می دهد هر چقدر خدمت رسانی استانداردتر و دارای سطح بالایی از صرفه جویی اقتصادی باشد، متمرکز تر خواهد بود.

 

برون سپاری تمرکزگرایی سازمانی فناوری اطلاعات :کلمات کلیدی

چکیده انگلیسی


Abstract

Conventional wisdom suggests information technology (IT) can reduce inter-firm costs, leading to increased outsourcing. However, IT can reduce costs both within and between organizations, making the net influence of IT on outsourcing, and within firm configuration, unclear. Using transaction- and agency-cost approaches, this paper considers the influence of IT on both outsourcing and the within firm choice of decentralization or centralization of HR services. The interdependence of centralization decisions with outsourcing decisions is a novel theoretical and empirical contribution of the paper. Results from a survey of 243 firms indicate that IT facilitates outsourcing. Centralization of service decision making is positively related to outsourcing of the service which suggests that centralization may be a precursor stage or a facilitator of outsourcing. Empirical results also indicate that decision making on a service tends to be more centralized as the service is more standardized and has a higher level of scope economies 

Keywords: Centralization Information technology Business process outsourcing
این برای گرایش های: مدیریت دولتی، کاربرد دارد. سایر ، را ببینید. همچنین این در گرایش های: فناوری اطلاعات، می تواند کاربرد داشته باشد. سایر ، را ببینید. [ برچسب: ]
 مقاله مديريت با ترجمه
Skip Navigation Linksصفحه اصلی > دپارتمان ها > دپارتمان فنی و مهندسی > مهندسی کامپیوتر و IT > مقاله های مهندسی کامپیوتر و IT و ترجمه فارسی آنها > استفاده از فناوری اطلاعات برای جبران خدمت منابع انسانی و اثر آن بر برون سپاری و تمرکزگرایی سازمانی
کتابخانه الکترونیک
دانلود مقالات ترجمه شده
جستجوی مقالات
با انتخاب رشته مورد نظر خود می توانید مقالات ترجمه شده آن رو به صورت موضوع بندی شده مشاهده نمایید