دانلود مقاله ترجمه شده ورودی های ترافیکی برای راهنمای طراحی مکانیستیک-تجربی روسازی با استفاده از سیستم های "توزین در حال حرکت" در آلبرتا


چطور این مقاله مهندسی عمران و نقشه برداری را دانلود کنم؟

فایل انگلیسی این مقاله با شناسه 2006757 رایگان است. ترجمه چکیده این مقاله مهندسی عمران و نقشه برداری در همین صفحه قابل مشاهده است. شما می توانید پس از بررسی این دو مورد نسبت به خرید و دانلود مقاله ترجمه شده اقدام نمایید

قیمت :
1,160,000 ریال
شناسه محصول :
2006757
سال انتشار:
2014
حجم فایل انگلیسی :
846 Kb
حجم فایل فارسی :
1 مگا بایت
نوع فایل های ضمیمه :
Pdf+Word
کلمه عبور همه فایلها :
www.daneshgahi.com

عنوان فارسي

ورودی های ترافیکی برای راهنمای طراحی مکانیستیک-تجربی روسازی با استفاده از سیستم های "توزین در حال حرکت" در آلبرتا

عنوان انگليسي

Traffic inputs for mechanistic-empirical pavement design guide using weigh-in-motion systems in Alberta

نویسنده/ناشر/نام مجله

International Journal of Pavement Engineering

این مقاله چند صفحه است؟

این مقاله ترجمه شده مهندسی عمران و نقشه برداری شامل 13 صفحه انگلیسی به صورت پی دی اف و 29 صفحه متن فارسی به صورت ورد تایپ شده است

چکیده فارسی

چکیده

راهنمای طراحی مکانیستیک-تجربی روسازی (MEPDG) از طیف بار محوری و تعداد کارکردهای محور جهت مشخص نمودن بارهای ترافیکی برای طراحی روسازی استفاده می کند. سازمان حمل و نقل آلبرتا سیستم های توزین در حال حرکت (WIM) را در شش موقعیت بزرگراهی جهت مشخص نمودن بارهای ترافیکی در آلبرتا برای طراحی MEPDG نصب کرد. روندهای فصلی و منطقه ای در مشخصه های ترافیکی شش موقعیت نصب WIM مورد بررسی قرار گرفته و با مقادیر پیش فرض در MEPDG برای سال های 2009 و 2010 مقایسه شد. طبقه بندی ترافیک کامیون ها (TTC) و عامل ضریب توزیع بار محوری (ALDF) برای مکان های دارای WIM، انحرافاتی را از مقادیر پیش فرض MEPDG نشان داد. تغییرات فصلی نیز در توزیع رده های مختلف کامیون ها در طول سال مشهود بود. تفاوت ها به شرایط جوی سرد و ترافیک کامیون های خاص در آلبرتا ناشی از صنایع محلی نسبت داده می شود. تأثیر تفاوت های میان مشخصه های ترافیک خاصِ مکانی و پیش فرض های MEPDG بر عملکرد روسازی های صلب و انعطاف پذیر برای شرایط آلبرتا از طریق تحلیل حساسیت مورد بررسی قرار گرفت. مشخص شد که عملکرد روسازی انعطاف پذیر به TTC و ALDF حساس است و عملکرد روسازی صلب بیشترین حساسیت را به ALDF دارد.

1-مقدمه

راهنمای طراحی مکانیستیک-تجربی روسازی (MEPDG) که تحت پروژه 1-37A برنامه تعاونی ملی پژوهش بزرگراه (NCHRP) توسعه داده شد از روشی نوین در یافتن بارهای ترافیکی برای طراحی روسازی استفاده می کند. این روش به عنوان جایگزینی برای روش بار محوری واحد معادل (ESAL) در انجمن آمریکایی بزرگراه های ایالتی و حمل و نقلASSHTO  1993 مورد استفاده قرار گرفت، MEPDG از مشخصه سازی کامل ترافیک کامیون با به کارگیری متغیرهایی همچون حجم ترافیک، طبقه بندی ترافیک کامیون ها و طیف بار محوری برای تک محوره، دومحوره، سه محوره و چهارمحوره استفاده می کند...

ترافیک توزین در حال حرکت MEPDG کامیون :کلمات کلیدی

چکیده انگلیسی

Abstract

Mechanistic-empirical pavement design guide (MEPDG) uses axle load spectra and the number of axle applications to characterise traffic loads for pavement design. Alberta Transportation installed weigh-in-motion (WIM) systems at six highway locations to characterise traffic loads in Alberta for MEPDG design. Seasonal and regional trends in traffic characteristics of the six WIM sites were investigated and compared with the default values in the MEPDG for the years 2009 and 2010. Truck traffic classification (TTC) and axle load distribution factor (ALDF) for the WIM sites showed deviations from the MEPDG defaults. Seasonal variations were also evident in the distribution of different classes of truck throughout the year. Differences are attributed to cold climate conditions and special truck traffic in Alberta because of local industries. Influence of the differences between site-specific traffic characteristics and the MEPDG defaults on the performance of both flexible and rigid pavements for Alberta conditions was investigated through a sensitivity analysis. It was found that the flexible pavement performance is sensitive to TTC and ALDF, and the rigid pavement performance is most sensitive to ALDF

Keywords: traffic weigh-in-motion MEPDG truck
Skip Navigation Linksصفحه اصلی > دپارتمان ها > دپارتمان فنی و مهندسی > مهندسی عمران و نقشه برداری > مقاله های مهندسی عمران و نقشه برداری و ترجمه فارسی آنها > ورودی های ترافیکی برای راهنمای طراحی مکانیستیک-تجربی روسازی با استفاده از سیستم های "توزین در حال حرکت" در آلبرتا
کتابخانه الکترونیک
دانلود مقالات ترجمه شده
جستجوی مقالات
با انتخاب رشته مورد نظر خود می توانید مقالات ترجمه شده آن رو به صورت موضوع بندی شده مشاهده نمایید