دانلود مقاله ترجمه شده رشـد حجـم ترافیـک کامیـونـی بـرای طـراحـی مکـانیستیـک-تجـربـی روســازی


چطور این مقاله مهندسی عمران و نقشه برداری را دانلود کنم؟

فایل انگلیسی این مقاله با شناسه 2006756 رایگان است. ترجمه چکیده این مقاله مهندسی عمران و نقشه برداری در همین صفحه قابل مشاهده است. شما می توانید پس از بررسی این دو مورد نسبت به خرید و دانلود مقاله ترجمه شده اقدام نمایید

قیمت :
1,195,000 ریال
شناسه محصول :
2006756
سال انتشار:
2009
حجم فایل انگلیسی :
569 Kb
حجم فایل فارسی :
453 کیلو بایت
نوع فایل های ضمیمه :
Pdf+Word
کلمه عبور همه فایلها :
www.daneshgahi.com

عنوان فارسي

رشـد حجـم ترافیـک کامیـونـی بـرای طـراحـی مکـانیستیـک-تجـربـی روســازی

عنوان انگليسي

Growth of truck traffic volume for mechanistic-empirical pavement design

نویسنده/ناشر/نام مجله

International Journal of Pavement Engineering

این مقاله چند صفحه است؟

این مقاله ترجمه شده مهندسی عمران و نقشه برداری شامل 13 صفحه انگلیسی به صورت پی دی اف و 34 صفحه متن فارسی به صورت ورد تایپ شده است

چکیده فارسی

چکیده

طراحی روسازی به سوی رویکرد مکانیستیک-تجربی پیش می رود، که این نیازمند اطلاعات بسیار دقیق ترافیک کامیونی شامل حجم ترافیک کامیونی است. این مقاله بر تحلیل رشد حجم ترافیک کامیونی بطور ویژه در سه زمینه تمرکز دارد: مشخصه های الگوی رشد، حساسیت پاسخ های روسازی به نرخ رشد، و پیش بینی نرخ رشد بر مبنای مشخصه های جاده و داده های اجتماعی-اقتصادی. داده های ترافیک کامیونی گردآوری شده توسط ایستگاه های "توزین در حال حرکت" (WIM) در بزرگراه های کالیفرنیا در تحلیل ها مورد استفاده قرا گرفت. نتایج نشان داد که هم مدل رشد خطی و هم ترکیبی به خوبی با روندهای رشد ترافیک کامیونی متناسبند. ممکن است نرخ رشد برآورد شده از داده های کمتر از شش سال تغییرات زیادی داشته باشد، که این می تواند خطاهای قابل ملاحظه ای در پیش بینی پاسخ های روسازی در پی داشته باشد. رده های مختلف کامیون ها الگوهای رشد مجزایی دارند و تأثیرات متفاوتی از مشخصه های جاده و عوامل اجتماعی-اقتصادی می پذیرند.

1-مقدمه

ترافیک کامیونی مهم ترین عاملی است که منجر به آسیب و زوال روسازی می شود. بطور متداول، ترافیک کامیونی در تکرارها، معادل یک بار محوری استاندارد (ESAL) برای طراحی روسازی گردآوری شده است. پیشرفت های اخیر در مدل های تنش روسازی، کامپیوترهای پرسرعت شخصی و تجهیزات پیچیده تست طراحی روسازی را تا رویکردهای مکانیستیک-تجربی پیش برده اند...

ترافیک کامیونی طراحی مکانیستیک-تجربی توزین در حال حرکت تحلیل حساسیت :کلمات کلیدی

چکیده انگلیسی

Abstract

Pavement design is moving towards the mechanistic-empirical approach, which requires very detailed truck traffic information, including truck traffic volume. This paper focuses on analysis of truck traffic volume growth, specifically in three areas: characteristics of the growth pattern, sensitivity of pavement responses to the growth rate, and prediction of the growth rate based on road way characteristics and socio-economic data. The truck traffic data collected by weigh-in-motion (WIM) stations on California highways were used in the analysis. Results showed that both linear and compound growth models well fit the truck traffic growth trends. Growth rates estimated from less than six years data may have large variation, which can lead to significant errors in pavement response prediction. Various truck classes have distinct growth patterns and are affected differently by roadway and socio-economic characteristics

Keywords: truck traffic mechanistic-empirical design weigh-in-motion growth rate
کتابخانه الکترونیک
دانلود مقالات ترجمه شده
جستجوی مقالات
با انتخاب رشته مورد نظر خود می توانید مقالات ترجمه شده آن رو به صورت موضوع بندی شده مشاهده نمایید