دانلود مقاله ترجمه شده قابلیت های نوآوری تکنولوژی، استراتژی محصول و عملکرد شرکت: صنایع الکترونیکی در چین


چطور این مقاله مديريت را دانلود کنم؟

فایل انگلیسی این مقاله با شناسه 2004457 رایگان است. ترجمه چکیده این مقاله مديريت در همین صفحه قابل مشاهده است. شما می توانید پس از بررسی این دو مورد نسبت به خرید و دانلود مقاله ترجمه شده اقدام نمایید

قیمت :
1,160,000 ریال
شناسه محصول :
2004457
سال انتشار:
2013
حجم فایل انگلیسی :
162 Kb
حجم فایل فارسی :
87 کیلو بایت
نوع فایل های ضمیمه :
pdf+word
کلمه عبور همه فایلها :
www.daneshgahi.com

عنوان فارسي

قابلیت های نوآوری تکنولوژی، استراتژی محصول و عملکرد شرکت: صنایع الکترونیکی در چین

عنوان انگليسي

Technological innovation capabilities, product strategy, and firm performance: The electronics industry in China

نویسنده/ناشر/نام مجله

Canadian Journal of Administrative Sciences

این مقاله چند صفحه است؟

این مقاله ترجمه شده مديريت شامل 14 صفحه انگلیسی به صورت پی دی اف و 39 صفحه متن فارسی به صورت ورد تایپ شده است

چکیده فارسی

 چکیده

این پژوهش در صنایع الکترونیکی با نمونه ای  متشکل از 215 شرکت چینی انجام شده است.  نتایج حاکی از آن است که تنوع قابلیت های نوآوری تکنولوژیکی تاثیر مثبتی بر نوآوری محصول دارد؛ این در حالی است که با قابلیت شبکه ای آغاز می شود و سپس به سوی قابلیت محصول در حرکت است و در نهایت با قابلیت سرمایه گذاری پایان می پذیرد. همچنین، نتایج پژوهش نشان می دهد که نوآوری محصول اثر واسطه ای بر رابطه بین تنوع قابلیت های نوآوری تکنولوژیکی و عملکرد شرکت دارد.

1-مقدمه

در حال حاضر، چین به دلیل داشتن نوآوری، در تاریخ به نقطه عطفی رسیده است. در حال حاضر آنچه تا کنون دارد؛ اقیانوسی از تکنولوژی پایین است؛ در این کشور، جزایری با تکنولوژی پیشرفته در حال آشکار شدن  هستند.  شرکت های چینی چه اقداماتی را انجام می دهند؟ چه استراتژی هایی مرتبط با تکنولوژی توسط شرکت هایی که به آنها اجازه داده اند تا با سرمایه گذاری های تکنولوژی پیشرفته خارجی رقابت کنند؛ اتخاذ کرده اند ؟  آیا ادبیات تحقیقی در خصوص فرآیند انطباق شکاف های بسته در این شرکت های چینی وجود دارد؟ این مطالعه تلاش می کند تا با موضوعات جدید در حال ظهور سهیم شود و  به ویژه، رابطه بین قابلیت برای نوآوری تکنولوژی؛ نوآوری محصول و عملکرد شرکت را هدف قرار دهد. مفاهیمی از ادبیات موجود در خصوص نوآوری، یک زمینه جدیدی را در شرکت های چینی مطرح می کند. هدف تحقیق، تبیین کاربرد این فرضیه ها در زمینه ی است که در آن قواعد درگیر ممکن است متفاوت باشند. این امر امکان پذیر است. به عنوان مثال؛ اهمیت اثر شبکه های شناخته شده در چین مورد سوال قرار می گیرد (1 و 28). یا اینکه تفاوت های ممکن بین اینکه آیا شرکت در بخش دولتی یا خصوصی قرار بگیرد یا خیر. در چین شرکت ها در قالب حقوقی کمتر از 30 سال احیا می شوند. علاوه بر این؛ بر روی اثر میانجیگری نوآوری محصول متمرکز می شویم...

کشورهای در حال ظهور چین استراتژی تکنولوژی تکنولوژی جبرانی قابلیت های نوآوری تکنولوژیکی :کلمات کلیدی

چکیده انگلیسی

 Abstract

This research was conducted with a sample of 215 Chinese companies from the electronics industry. It shows that the different technological innovation capabilities have a positive impact on product innovation, beginning with the linkage capability, and then moving to the production capability, and ending with the investment capability. The research also shows that product innovation has a mediating effect on the relationship between different technological innovation capabilities and firm performance

Keywords: emerging country China technology strategy technological catch-up
این برای گرایش های: مدیریت صنعتی، کاربرد دارد. سایر ، را ببینید. [ برچسب: ]
 مقاله مديريت با ترجمه
Skip Navigation Linksصفحه اصلی > دپارتمان ها > دپارتمان علوم انسانی > مديريت > مقاله های مديريت و ترجمه فارسی آنها > قابلیت های نوآوری تکنولوژی، استراتژی محصول و عملکرد شرکت: صنایع الکترونیکی در چین
کتابخانه الکترونیک
دانلود مقالات ترجمه شده
جستجوی مقالات
با انتخاب رشته مورد نظر خود می توانید مقالات ترجمه شده آن رو به صورت موضوع بندی شده مشاهده نمایید