دانلود مقاله ترجمه شده ارتقای ظرفیت یادگیری در مدرسه با اجرای مدیریت دانش


چطور این مقاله مديريت را دانلود کنم؟

فایل انگلیسی این مقاله با شناسه 2003258 رایگان است. ترجمه چکیده این مقاله مديريت در همین صفحه قابل مشاهده است. شما می توانید پس از بررسی این دو مورد نسبت به خرید و دانلود مقاله ترجمه شده اقدام نمایید

قیمت :
615,000 ریال
شناسه محصول :
2003258
سال انتشار:
2013
حجم فایل انگلیسی :
233 Kb
حجم فایل فارسی :
77 کیلو بایت
نوع فایل های ضمیمه :
Pdf+Word
کلمه عبور همه فایلها :
www.daneshgahi.com

عنوان فارسي

ارتقای ظرفیت یادگیری در مدرسه با اجرای مدیریت دانش

عنوان انگليسي

Enhancing school learning capacity by conducting knowledge management

نویسنده/ناشر/نام مجله

Procedia - Social and Behavioral Sciences

این مقاله چند صفحه است؟

این مقاله ترجمه شده مديريت شامل 5 صفحه انگلیسی به صورت پی دی اف و 9 صفحه متن فارسی به صورت ورد تایپ شده است

چکیده فارسی

چکیده

این مقاله رابطه پیش بینی شده بین مدیریت دانش و ظرفیت مدرسه را بررسی می کند. یک پیمایش کمی مقطعی برای جمع آوری داده ها از 427 معلم در 15 مدرسه راهنمایی در هنگ کنگ طراحی شده است. یک مدل معادله ساختاری برای بررسی ساختار عاملی متغیرهای پنهان و روابط آنها بکار گرفته شده است. نتایج نشان داد که دسترسی، کاربرد و تسهیم دانش، بعنوان عوامل پیش بین برای ظرفیت یادگیری معلم و ظرفیت یادگیری سازمانی است.

1-مقدمه

انتظار می رود آموزش مدرسه ای، سرمایه انسانی را برای جامعه دانش در چارچوب اقتصاد جهانی رقابتی، به منظور تعامل با محیط سیاسی، و دانستن چگونگی مدیریت دانش آموزشی توسعه دهد. تحت تاثیرات و چالش های تحویل برنامه آموزشی و ظهور سریع دانش منتج از اصلاح برنامه اموزشی، از مدیران مدارس انتظار می رود که ظرفیت مدرسه را با مدیریت دانش تقویت کنند؛ معلمان نیازمند توسعه شایستگی های یادگیری برای دستیابی به دانش در باره مطلب و دانش آموزشی هنگام بکارگیری برنامه آموزشی جدید هستند... 

مدیریت دانش ظرفیت یادگیری در مدرسه :کلمات کلیدی

چکیده انگلیسی


Abstract

This paper explores the predictive relationship between knowledge management and school capacity. A cross-sectional quantitative survey was designed to collect data from 427 teachers at 15 secondary schools in Hong Kong. A structural equation model was applied to explore the factor structure of the latent variables and their relationships. The results showed that knowledge accessibility, application and sharing were identified as the predictive factors for teacher learning capacity and organizational learning capacity

Keywords: school capacity knowledge management
این برای گرایش های: کلیه گرایش ها، کاربرد دارد. [ برچسب: ]
 مقاله مديريت با ترجمه
Skip Navigation Linksصفحه اصلی > دپارتمان ها > دپارتمان علوم انسانی > مديريت > مقاله های مديريت و ترجمه فارسی آنها > ارتقای ظرفیت یادگیری در مدرسه با اجرای مدیریت دانش
کتابخانه الکترونیک
دانلود مقالات ترجمه شده
جستجوی مقالات
با انتخاب رشته مورد نظر خود می توانید مقالات ترجمه شده آن رو به صورت موضوع بندی شده مشاهده نمایید