دانلود مقاله ترجمه شده هموار کردن مسیر برای موفقیت CRM: نقش واسطه ای مدیریت دانش و تعهد سازمانی


چطور این مقاله مديريت را دانلود کنم؟

فایل انگلیسی این مقاله با شناسه 2002195 رایگان است. ترجمه چکیده این مقاله مديريت در همین صفحه قابل مشاهده است. شما می توانید پس از بررسی این دو مورد نسبت به خرید و دانلود مقاله ترجمه شده اقدام نمایید

قیمت :
1,160,000 ریال
شناسه محصول :
2002195
سال انتشار:
2014
حجم فایل انگلیسی :
606 Kb
حجم فایل فارسی :
181 کیلو بایت
نوع فایل های ضمیمه :
Pdf+Word
کلمه عبور همه فایلها :
www.daneshgahi.com

عنوان فارسي

هموار کردن مسیر برای موفقیت CRM: نقش واسطه ای مدیریت دانش و تعهد سازمانی

عنوان انگليسي

Paving the way for CRM success: The mediating role of knowledge management and organizational commitment

نویسنده/ناشر/نام مجله

Information & Management

این مقاله چند صفحه است؟

این مقاله ترجمه شده مديريت شامل 12 صفحه انگلیسی به صورت پی دی اف و 24 صفحه متن فارسی به صورت ورد تایپ شده است

چکیده فارسی

چکیده

مدیریت رابطه مشتری (CRM) به یکی از موثرترین فناوری ها در جهان بدل شده است و کمپانی ها آن را برای ایجاد ارزش پیاده سازی می کنند. با این همه علی رغم سرمایه گذاری گسترده در زیرساختار فناوری CRM، تحقیقات تجربی پشتیبانی نامناسبی را برای تاثیر مثبت آن بر عملکرد فراهم می کند. این کار یک مدل تحقیقاتی را ارائه و تست می کند که به آنالیز فرآیندی می پردازد که زیرساختار فناوری  CRM از طریق آن به عملکرد سازمان منتهی می گردد و نگرش و دورنمای منابع محور (RBV) و نگرش دانش محور (KBV) شرکت را ترسیم می نماید. بر اساس یک نمونه بین المللی از 125 هتل، نتایج نشان می دهند که تعهد (مشارکت) سازمانی و مدیریت دانش، در این فرآیند بطور کامل نقش دارد.

1-مقدمه

مدیریت رابطه مشتری به یک اولویت اصلی برای کمپانی ها تبدل شده است و از اواخر دهه 1990، شاهد انفجار توجه به CRM در مقالات و نیز جهان کسب و کار بوده ایم. در محیط رقابتی کنونی که دارای چالش های مالی و افزایش رقابتی شدن بین شرکت هاست، موفقیت به توانایی یک شرکت در رضایت از مشتریانش بستگی دارد. CRM پویایی را کسب کرده است و کمپانی های سراسر جهان در حال پیاده سازی آن برای بهبود خدمات، رضایت و حفظ مشتری هستند. شرکت مشاور گارتنر ملاحظه کرده است که بیش از 4/20 میلیون دلار در 2013 صرف نرم افزار CRM شده است و در سالهای بعد انتظار می رود این رقم افزایش یابد. همچنین CRM یکی از موضوعات مهم در تحقیقات سیستم های اطلاعاتی (IS) شناخته شده است و چون یک زمینه تحقیقی نوظهور است، موضوع توجه بسیاری در جامعه تحقیقاتی می باشد...

مدیریت رابطه مشتری (CRM) نگرش دانش محور (KBV) :کلمات کلیدی

چکیده انگلیسی


Abstract

Customer relationship management (CRM) has become one of the most influential technologies in the world, and companies are increasingly implementing it to create value. However, despite significant investment in CRM technology infrastructure, empirical research offers inconsistent support for its positive impact on performance. This study develops and tests a research model analyzing the process through which CRM technology infrastructure translates into organizational performance, drawing on the resource-based view (RBV) and the knowledge-based view (KBV) of the firm. Based on an international sample of 125 hotels, the results suggest that organizational commitment and knowledge management fully mediate this process

Keywords: Customer relationship management (CRM) CRM success CRM technology infrastructure
این برای گرایش های: مدیریت بازرگانی،مدیریت بازاریابی، کاربرد دارد. سایر ،سایر ، را ببینید. [ برچسب: ]
 مقاله مديريت با ترجمه
Skip Navigation Linksصفحه اصلی > دپارتمان ها > دپارتمان علوم انسانی > مديريت > مقاله های مديريت و ترجمه فارسی آنها > هموار کردن مسیر برای موفقیت CRM: نقش واسطه ای مدیریت دانش و تعهد سازمانی
کتابخانه الکترونیک
دانلود مقالات ترجمه شده
جستجوی مقالات
با انتخاب رشته مورد نظر خود می توانید مقالات ترجمه شده آن رو به صورت موضوع بندی شده مشاهده نمایید