دانلود مقاله ترجمه شده کاربرد مدیریت دانش در فرآیندهای مدیریت روابط مشتری


چطور این مقاله مديريت را دانلود کنم؟

فایل انگلیسی این مقاله با شناسه 2002199 رایگان است. ترجمه چکیده این مقاله مديريت در همین صفحه قابل مشاهده است. شما می توانید پس از بررسی این دو مورد نسبت به خرید و دانلود مقاله ترجمه شده اقدام نمایید

قیمت :
765,000 ریال
شناسه محصول :
2002199
سال انتشار:
2012
حجم فایل انگلیسی :
31 Kb
حجم فایل فارسی :
31 کیلو بایت
نوع فایل های ضمیمه :
pdf+word
کلمه عبور همه فایلها :
www.daneshgahi.com

عنوان فارسي

کاربرد مدیریت دانش در فرآیندهای مدیریت روابط مشتری

عنوان انگليسي

Application of Knowledge Management in Customer Relationship Management Processes

نویسنده/ناشر/نام مجله

Research Journal of Applied Sciences, Engineering and Technology

این مقاله چند صفحه است؟

این مقاله ترجمه شده مديريت شامل 5 صفحه انگلیسی به صورت پی دی اف و 10 صفحه متن فارسی به صورت ورد تایپ شده است

چکیده فارسی


چکیده

فرآیندهای مدیریت روابط مشتری را می توان به صورت فرآیندهایی با افزایش دانش و آگاهی درنظر گرفت که عملکرد آنها متاثر از تامین دانش آن محصول، بازارها و مشتری هاست. بنابراین، استفاده از قابلیت های مدیریت دانش به سودآوری از طریق جریان دانش مشتری در این فرآیندها می انجامد. این مقاله به کاربردهای مدیریت دانش در فرآیندهای مدیریت روابط مشتری می پردازد. مطالعات نشان دادند که بطور کلی سازمان ها از دانش مشتری در مدیریت سبد سهام مشتری، طبقه بندی مشتری، روابط بازاریابی و تبلیغ بازاریابی، کیفیت محصول، تولید یک محصول جدید، تعریف فرآیندهای تجاری ارائه خدمات به مشتری، حمایت از مرکز ارتباطات مشتری و فروش دانش مشتری، استفاده می کنند.

1-مقدمه

امروزه، دانش به صورت عاملی مهم در رقابت جهانی درنظر گرفته می شود. دانش یک سازمان از طریق منابع مختلفی حاصل می شود از جمله بازار، محصول، فرآیندها و مشتری. در مدیریت دانش، دانش شرکت به عنوان عامل اصلی موفقیت قلمداد می شود. این یک فرآیند تجاری است که سودآوری و مدیریت سرمایه های هوشمند را قاعده مند می کند و از انواع گسترده فناوری ها و ابزاری نظیر ذخیره داده ها و تحلیل سیستم ها برای این کار استفاده می کند. در یک تعریف دیگر، مدیریت دانش یک روال برنامه ریزی شده و ساختاریافته برای خلق و به اشتراک گذاشتن دانش و نیز استفاده و سودآوری از آن است. مدیریت دانش به عنوان یک دارایی سازمانی در تشویق قابلیت های شرکت و کارایی بهتر در ارائه محصولات و خدمات نسبت به سود مشتری و استراتژی های تجاری، سهم زیادی دارد (Plessis and Boon, 2004)).

افزایش رقابت با کاهش وفاداری مشتری به ظهور مفاهیمی می انجامد که بر گسترش رابطه مشتری تاکید می کند (Gebert et al., 2006). از آنجایی که جهان تجارت از محصول محوری به سمت مشتری محوری حرکت می کند، مدیران دریافته اند که بهبود روابط مشتری می تواند درآمد و سود پایداری را به دست دهد (Lin et al., 2006). اخیرا، شرکت های پیشرفته از CRM برای استقرار و گسترش روابط مشتری استفاده کرده اند.

بنابراین، این مفهوم به صورت مدیریت دانش و نیز کسب، به اشتراک گذاری و تبلیغ دانش مشتری برای کمپانی و مشتری تعریف می شود (Gibbert et al.,2002). در یک تعریف دیگر، مدیریت دانش مشتری به مدیریت و استفاده از دانش حاصل از تعامل با مشتریان گفته می شود که برای پشتیبانی، کارایی و فرآِیندهای بازدهی سازمان لازم است (Nazari Shirkouhi et al., 2011). سی و همکارانش فرآیندهای چهارساله شرکت IBM را که برای مهندسی دوباره فرآیند CRM و بهره برداری از منابع دانش محور آن صورت گرفته است، توضیح می دهد. کاربردهای بسیاری برای مدیریت دانش مشتری در مقالات وجود دارد. لی و یانگ (2001) تاثیر سطح دانش در کیفیت محصول را مورد تحقیق قرار دادند. آنها معتقد بودند که علاقه به کیفیت محصول با ارزش بیشتر قائل شدن برای مشتری مرتبط است و پایه ای برای سود رقابتی به شمار می رود. بنابراین لازم است تا سیستم ها و فرآیندها در جهت رضایت مشتری طراحی شوند. انتظارات مشتریان باید به وضوح درک شود و با این کار کمپانی باید رابطه نزدیکی را با مشتری برقرار کند و اطلاعاتی را درباره محصولات آن به دست آورد؛ هر چه دانش تازه تری به دست آید، کیفیت محصول بیشتر خواهد بود. سو و همکارانش (2006) یک مدل "مدیریت الکترونیکی دانش مشتری (E-CKM)" به وجود آوردند که یک متدولوژی برای توصیف دقیق فرآیند مدیریت دانش مشتری در گسترش نوآورانه دانش داشت. رولی (2005) کاربردهای مدیریت دانش مشتری در 5 حوزه را ذکر می کند: مدیریت سهام مشتری، مدیریت طبقه بندی مشتری، روابط بازاریابی و بهبود بازاریابی، کیفیت محصول و ایجاد محصول جدید. نظری شیرکوهی و همکارانش (2011) تحقیقی را انجام دادند و در آن روش استفاده از دانش مشتری در سه کمپانی و نیز سه کاربرد از فعالیت های سبد سهام، خلق نوآوری و حمایت از مرکز ارتباطات مشتری (به منظور استفاده از مدیریت دانش در فرآیندهای مدیریت روابط مشتری) را بررسی کردند. ما شالوده تئوری این تحقیق را در پاراگراف زیر ارائه می دهیم. بعد از توضیح کلی رهیافت این تحقیق، ما نتایج بررسی خود از وضعیت موجود ابتکارات CKM در درون سازمان ها را ارائه می نماییم...

فرآیندهای مدیریت روابط مشتری کاربرد مدیریت دانش :کلمات کلیدی

چکیده انگلیسی


Abstract

Customer relationship management processes can be considered as processes with knowledge increase that their performance is affected by providing knowledge of product, markets and customers. So, using knowledge management capabilities result in taking advantage through customer knowledge flow in the processes. This article addresses knowledge management applications in customer relationship management processes. Studies showed that in general organizations use customers knowledge in customer portfolio management, developing customer divisions, marketing communications and marketing promotion, product quality, creating a new product, defining commercial processes of customer services, supporting customer communication center and customer knowledge sales

Keywords: Customer relationship management customer knowledge knowledge management
این برای گرایش های: مدیریت بازرگانی، کاربرد دارد. سایر ، را ببینید. همچنین این در گرایش های: فناوری اطلاعات، می تواند کاربرد داشته باشد. سایر ، را ببینید. [ برچسب: ]
 مقاله مديريت با ترجمه
کتابخانه الکترونیک
دانلود مقالات ترجمه شده
جستجوی مقالات
با انتخاب رشته مورد نظر خود می توانید مقالات ترجمه شده آن رو به صورت موضوع بندی شده مشاهده نمایید