دانلود مقاله ترجمه شده کیفیت خدمات، رضایت و وفاداری مشتری: آزمون واسطه


چطور این مقاله مديريت را دانلود کنم؟

فایل انگلیسی این مقاله با شناسه 2002117 رایگان است. ترجمه چکیده این مقاله مديريت در همین صفحه قابل مشاهده است. شما می توانید پس از بررسی این دو مورد نسبت به خرید و دانلود مقاله ترجمه شده اقدام نمایید

قیمت :
765,000 ریال
شناسه محصول :
2002117
سال انتشار:
2010
حجم فایل انگلیسی :
228 Kb
حجم فایل فارسی :
149 کیلو بایت
نوع فایل های ضمیمه :
Pdf+Word
کلمه عبور همه فایلها :
www.daneshgahi.com

عنوان فارسي

کیفیت خدمات، رضایت و وفاداری مشتری: آزمون واسطه

عنوان انگليسي

Service Quality, Customer Satisfaction and Loyalty: A Test of Mediation

نویسنده/ناشر/نام مجله

International Business Research

این مقاله چند صفحه است؟

این مقاله ترجمه شده مديريت شامل 9 صفحه انگلیسی به صورت پی دی اف و 16 صفحه متن فارسی به صورت ورد تایپ شده است

چکیده فارسی

چکیده

این تحقیق در بانکی در ایران ، تهران در سال 2009/ 2010 انجام شده است. این گزارش نتیجه تحقیق میدانی است که به مشخص شدن کیفیت خدمات ارائه شده به وسیله بانک سپه کمک میکند و همچنین در این مطالعه  رابطه بین کیفیت خدمات، رضایت و وفاداری  مشتری مشخص میشود. در این تحقیق مدل استاندارد کیفیت خدمات برای ارزیابی کیفیت خدمات به کار رفته است، مدل گرملر و براون (1996) با کمی تجدید نظر برای ارزیابی وفاداری به کار رفته است و ابزاری که به وسیله بیتنرو هوبرت (1994) ارائه شده ، برای ارزیابی رضایت مشتری به کار رفته است. تمرکز این تحقیق بر روی بانک سپه شعبه خیابان فاطمی در تهران، ایران است و 147 نفر از مشتری های این بانک به عنوان نمونه در نظر گرفته شده اند. نتایج این تحقیق نشان میدهد که در تمام وجوه ، انتظارات مشتری فراتر از درک آنها از عملکرد بانک میباشد و در واقع کیفیت خدمات ارائه شده پایین است. بعلاوه، یافته های این تحقیق نشان میدهد که رضایت مشتری، نقش واسطه را در اثرات کیفیت خدمت در وفاداری خدمات دارد. این یافته بعدا توضیح داده خواهند شد.

کلمات کلیدی: کیفیت خدمات ، سروکوال ، رضایت ، وفاداری به خدمات

1-مقدمه

رابطه بین رفتار خدماتی و کیفیت خدمات ، نقش و اهمیت ان را درمدیریت/بازاریابی اثبات میکند( والری 1996، هسکت و ساسر2010، هاچینسونا 2009). مفهوم کیفیت خدمات و رضایت از خدمات در فعالیت ها و متون بازاریابی دردهه های گذشته در نظر گرفته شده و به کار میروند. محققان بازاریابی ، مزایای رضایت و کیفیت را ستوده اند و انها را به عنوان شاخص های سود رقابتی سازمان بیان کرده اند( رویتر 1997). از سوی دیگر، وفاداری به خدمات ، یکی از ساختارهای مهم در بازاریابی خدماتی است ، به سبب تاثیر نهایی بر روی خریدهای تکراری مشتری ها و در واقع آن مشتری های وفاداری که خریدهای مکرر آنها به عنوان پایه و اساسی برای هر تجارتی در نظر گرفته میشود( کاروانا 2002). اگرچه این مفاهیم بارها در مبانی نظری تجارت و بازاریابی به کار رفته است ، اما رابطه بین این سه مفهوم هنوز مبهم است . بنابراین، این تحقیق به دنبال آن است تا رابطه بین این سه مفهوم را بررسی کند...


کیفیت خدمات ارزیابی کیفیت خدمات وفاداری به خدمات :کلمات کلیدی

چکیده انگلیسی


Abstract

The present research was conducted in a bank in Tehran, Iran, in 2009/2010. This report is the outcome of a field research, which aimed to determine the quality of services offered by Sepah Bank, and also to study the relationship between the service quality, satisfaction and loyalty. In this research, the service quality standard model has been used for evaluation of service quality, Gremler and Brown (1996) model with some revision was used for evaluating the loyalty, and the instrument offered by Bitner and Hubbert (1994) was used for evaluation of customer satisfaction. The focus of this research is a Sepah Bank branch around Fatemi St., Tehran, Iran, and 147 customers of this bank were sampled. The results of this research show that in all aspects, customers’ expectation, are higher than their perceptions of the Bank’s operation, and in fact the quality of offered services is low. Besides, this research findings show that the customer satisfaction plays the role of a mediator in the effects of service quality on service loyalty. These findings are further explored

Keywords: Service quality SERVQUAL Satisfaction Service loyalty
این برای گرایش های: مدیریت بازرگانی، کاربرد دارد. سایر ، را ببینید. [ برچسب: ]
 مقاله مديريت با ترجمه
Skip Navigation Linksصفحه اصلی > دپارتمان ها > دپارتمان علوم انسانی > مديريت > مقاله های مديريت و ترجمه فارسی آنها > کیفیت خدمات، رضایت و وفاداری مشتری: آزمون واسطه
کتابخانه الکترونیک
دانلود مقالات ترجمه شده
جستجوی مقالات
با انتخاب رشته مورد نظر خود می توانید مقالات ترجمه شده آن رو به صورت موضوع بندی شده مشاهده نمایید