دانلود مقاله ترجمه شده بكارگيري نظريه رشد شناختي پياژه براي آموزش رياضيات


چطور این مقاله روانشناسی را دانلود کنم؟

فایل انگلیسی این مقاله با شناسه 2000590 رایگان است. ترجمه چکیده این مقاله روانشناسی در همین صفحه قابل مشاهده است. شما می توانید پس از بررسی این دو مورد نسبت به خرید و دانلود مقاله ترجمه شده اقدام نمایید

قیمت :
695,000 ریال
شناسه محصول :
2000590
سال انتشار:
2008
حجم فایل انگلیسی :
220 Kb
حجم فایل فارسی :
148 کیلو بایت
نوع فایل های ضمیمه :
Pdf+Word
کلمه عبور همه فایلها :
www.daneshgahi.com

عنوان فارسي

بكارگيري نظريه رشد شناختي پياژه براي آموزش رياضيات

عنوان انگليسي

Applying Piaget’s Theory of Cognitive Development to Mathematics Instruction

نویسنده/ناشر/نام مجله

The Mathematics Educator

این مقاله چند صفحه است؟

این مقاله ترجمه شده روانشناسی شامل 5 صفحه انگلیسی به صورت پی دی اف و 14 صفحه متن فارسی به صورت ورد تایپ شده است

چکیده فارسی

 

چکیده

اين مقاله بر اساس ارائه صورت گرفته در انجمن ملي معلمان رياضيات (NCTM) در سال 2005 در آناهيم كاليفرنيا، مي‌باشد. مراحل رشد بچه را مطابق آنچه كه توسط پياژه ادعا شده، توضيح مي دهد. سپس، نويسنده هر يك از اين مراحل را به آموزش رياضيات مناسب به صورت رشدي، ربط مي‌دهد. اين مفاهيم شرايط عدم تحميل ايده‌هاي نامأمنوس در خصوص بچه و اهميت تعامل همتا را برجسته مي‌سازند

1-مقدمه

كار ژان پياژه بر روي رشد شناختي (تكامل شناختي) بچه‌ها، بويژه با مفاهيم كمي، توجه زيادي به حوزه آموزش داشته است. پياژه رشد شناختي بچه‌ها را براي مطالعه علاقه اوليه‌اش به معرفت‌شناسي ژنتيك، مورد كاوش قرار داد. به محض كسب درجه دكترايش، شيفته فرايندهايي شد كه بچه‌ها در پاسخ‌هايشان به آن دست مي‌يافتند؛ او از مكالمه به عنوان وسيله‌اي جهت كاوش تفكر بچه‌ها مبني بر روش‌هاي آزمايشي استفاده شده در سوالات روانپزشكي، استفاده مي‌كند. سهم نظريه پياژه‌اي مربوط به مراحل رشدي شناخت بچه‌ها است. كار او در خصوص رشد كمي بچه‌ها، به معلمان رياضيات بينش مهي در خصوص اينكه بچه‌ها چگونه مفاهيم و ايده‌هاي رياضي را ياد مي‌گيرند، ارائه كرد. اين مقاله مراحل رشد شناختي را با تأكيد به اهميت آنها جهت رشد رياضي، توضيح مي‌دهد و پيشنهاداتي براي برنامه‌ريزي آموزش رياضيات ارائه مي‌كند...

نظريه رشد پیاژه آموزش ریاضیات :کلمات کلیدی

چکیده انگلیسی

 Abstract

This paper is based on a presentation given at National Council of Teachers of Mathematics (NCTM) in 2005 in Anaheim, California. It explicates the developmental stages of the child as posited by Piaget. The author then ties each of the stages to developmentally appropriate mathematics instruction. The implications in terms of not imposing unfamiliar ideas on the child and importance of peer interaction are highlighted

Keywords: Piaget’s Theory of Cognitive Development to Mathematics
این برای گرایش های: روانشناسی‌ عمومی، کاربرد دارد. سایر ، را ببینید. [ برچسب: ]
 مقاله روانشناسی با ترجمه
کتابخانه الکترونیک
دانلود مقالات ترجمه شده
جستجوی مقالات
با انتخاب رشته مورد نظر خود می توانید مقالات ترجمه شده آن رو به صورت موضوع بندی شده مشاهده نمایید