دانلود مقاله ترجمه شده نظريه و تحقيق نئوپياژه‌اي: ارتقاء عملكرد آموزشي براي مربيان بزرگسالان


چطور این مقاله روانشناسی را دانلود کنم؟

فایل انگلیسی این مقاله با شناسه 2000587 رایگان است. ترجمه چکیده این مقاله روانشناسی در همین صفحه قابل مشاهده است. شما می توانید پس از بررسی این دو مورد نسبت به خرید و دانلود مقاله ترجمه شده اقدام نمایید

قیمت :
1,160,000 ریال
شناسه محصول :
2000587
سال انتشار:
2004
حجم فایل انگلیسی :
83 Kb
حجم فایل فارسی :
223 کیلو بایت
نوع فایل های ضمیمه :
Pdf+Word
کلمه عبور همه فایلها :
www.daneshgahi.com

عنوان فارسي

نظريه و تحقيق نئوپياژه‌اي: ارتقاء عملكرد آموزشي براي مربيان بزرگسالان

عنوان انگليسي

Neo-Piagetian Theory and Research: enhancing pedagogical practice for educators of adults

نویسنده/ناشر/نام مجله

London Review of Education

این مقاله چند صفحه است؟

این مقاله ترجمه شده روانشناسی شامل 15 صفحه انگلیسی به صورت پی دی اف و 29 صفحه متن فارسی به صورت ورد تایپ شده است

چکیده فارسی

 
چكيده

مربيان، هنگام تدريس به يادگيرندگان بزرگسال، به طور مداوم با چالش افزايش كارآمدي آموزشي، روبرو هستند. نظريه و تحقيق نئوپياژه‌اي، بر اساس كار قبلي پياژه، مفاهيمي و ابزارهاي نويدبخشيي جهت كمك به مربيان براي ارتقاء توانايي و آگاهي آموزشي‌شان هنگام تدريس به بزرگسالان، ارائه مي‌كند. سپس، از طريق يافته‌ها و نمونه‌هاي تحقيق، سودمندي آموزشي نظريه نئوپياژه‌اي را شرح مي‌دهيم. به ويژه، (1) تأثير رشد شناختي بر روي بزرگسالان در حال آموزش، (2) نقش سطوح عملياتي و بهينه شناخت يادگيرنده و (3) مفاهيم آموزشي بكار گرفته شده در مفاهيم و تحقيق نئوپياژه‌اي براي پشتيباني از تلاش‌هاي آموزش و يادگيري يادگيرندگان بزرگسال، را مورد بررسي قرار مي‌دهيم.

1-مقدمه

آموزش به عنوان يك حرفه، شديداً چالش‌برانگيز شده است. براي مثال، مربيان افراد بزرگسال ديگر انتشاردهندگان عمده دانش و آگاهي به دانش‌آموزانشان نيستند. بلكه، معلمان بايد به يادگيري دانش‌آموزانشان به شيوه‌اي كمك كنند و آن را شكل دهند كه پيشرفت دانش‌آموز را ارتقاء داده، مهارت‌هاي حل مسأله مؤثري را ايجاد كرده و يادگيري سطح بالاتري را به آنها آموزش دهد. به علاوه، معلمان به طور نوعي مسئول دستيابي به استانداردهاي مشخص جمعي يا ملي در خصوص پيشرفت و يادگيري دانش‌آموز هستند. چنين استانداردها و مواردي كه دانش حرفه‌اي تقويت شده را مشخص مي‌سازند (براي مثال، هيأت ملي براي استانداردهاي آموزش حرفه‌اي در ايالات متحده)، تلاش‌هاي انجام شده براي افزايش اثربخشي معلمان كلاس درس، هستند. اين انتظارات در حال رشد در خصوص مهارت‌ها و آگاهي آموزشي بالاتر، نه تنها براي معلمان در حال كار بلكه براي آنهايي كه وارد حرفه تدريس مي‌شوند، مي‌تواند ترسناك باشد...

نئوپياژه‌اي عملكرد آموزشي مربيان رشد شناختي بزرگسالان در حال آموزش :کلمات کلیدی

چکیده انگلیسی

 Abstract

Educators are continuously challenged to increase their pedagogical effectiveness when teaching adult learners. Neo-Piagetian theory and research, based on Piaget’s classic work, provides promising concepts and tools to help educators enhance their pedagogical knowledge and competence when teaching adults. Consequently, through research findings and examples we explore the pedagogical utility of neo-Piagetian theory. Specifically, we examine: (1) the influence of cognitive development into adulthood on teaching, (2) the roles of functional and optimal levels of learner cognition, and (3) the pedagogical implications of employing neo-Piagetian concepts and research to support the teaching and learning endeavours of adult learners

Keywords: Neo-Piagetian Theory pedagogical practice for educators cognitive development adulthood on teach
این برای گرایش های: روانشناسی‌ عمومی، کاربرد دارد. سایر ، را ببینید. [ برچسب: ]
 مقاله روانشناسی با ترجمه
Skip Navigation Linksصفحه اصلی > دپارتمان ها > دپارتمان علوم انسانی > روانشناسی > مقاله های روانشناسی و ترجمه فارسی آنها > نظريه و تحقيق نئوپياژه‌اي: ارتقاء عملكرد آموزشي براي مربيان بزرگسالان
کتابخانه الکترونیک
دانلود مقالات ترجمه شده
جستجوی مقالات
با انتخاب رشته مورد نظر خود می توانید مقالات ترجمه شده آن رو به صورت موضوع بندی شده مشاهده نمایید