دانلود مقاله ترجمه شده تأثیر خلق و خو بر رفتار مشتری: خلق و خوی کارکنان و عوامل محیطی


چطور این مقاله مديريت را دانلود کنم؟

فایل انگلیسی این مقاله با شناسه 2000516 رایگان است. ترجمه چکیده این مقاله مديريت در همین صفحه قابل مشاهده است. شما می توانید پس از بررسی این دو مورد نسبت به خرید و دانلود مقاله ترجمه شده اقدام نمایید

قیمت :
815,000 ریال
شناسه محصول :
2000516
سال انتشار:
2013
حجم فایل انگلیسی :
159 Kb
حجم فایل فارسی :
130 کیلو بایت
نوع فایل های ضمیمه :
PDF+Word
کلمه عبور همه فایلها :
www.daneshgahi.com

عنوان فارسي

تأثیر خلق و خو بر رفتار مشتری: خلق و خوی کارکنان و عوامل محیطی

عنوان انگليسي

The impact of mood on customer behavior: Staff mood and environmental factors

نویسنده/ناشر/نام مجله

Journal of Retailing and Consumer Services

این مقاله چند صفحه است؟

این مقاله ترجمه شده مديريت شامل 6 صفحه انگلیسی به صورت پی دی اف و 17 صفحه متن فارسی به صورت ورد تایپ شده است

چکیده فارسی

 
چکیده

در این مقاله اثر خلق و خوی کارکنان/خدمتکاران بر خلق و خوی خریداران/ مشتریان و نتایج رفتاری متنوع نظیر بهبود محصول و سرویس­دهی مورد بررسی قرار گرفته است. همچنین نقش سایر فاکتورهای محرک، نظیر بو، صدا و نور بر روی ادراک و احساس مشتری جهت خرید بررسی شده است. بر اساس مدل زنجیره سرویس-سود، این مقاله تحقیقی است که اثر خلق و خوی کارکنان بر رفتار و خلق و خوی مشتری را نشان می­دهد. مقاله درباره راههای مختلفی که رفتار مشتری بر خرید وی اثر می­گذارد و همچنین علت و زمان وقوع آن بحث می­کند. فاکتورهای فیزیکی دیگری که بر رفتار مشتری تأثیر می­گذارند، و پیامد­های کارکنان فروش و محیط فروش نیز مورد ملاحظه قرار است.

مقدمه

از حدود بیست سال پیش (Heskett et al., 1994) برای نخستین بارمفهوم زنجیره سرویس-سود بشدت مورد توجه قرار گرفت (Kamakura et al., 2002; Yee et al., 2009). زنجیره سرویس-سود، ارتباط بین توانایی منفعت، وفاداری مشتری، و رضایت و وفاداری کارمندان، و سودآوری را پایه­گذاری نمود. بحث ضروری در این قسمت این است: منفعت و توسعه کمپانی با وفاداری مشتری که در نتیجه رضایتمندی وی ایجاد می­شود، افزایش می­یابد. در مقابل رضایت مشتری، بشدت تحت تأثیر تمام سرویسهای ارائه شده به مشتری است. بدنبال آن رضایت کارکنان مستقیماً از وفاداری مشتری تأثیر می­پذیرد که به نوبه خود از سرویس و سیاست مدیریت ناشی می­شود و کارکنان را قادر می­سازد تا نتایجی از مشتریان دریافت نمایند...

رفتار مشتری خلق و خوی کارکنان :کلمات کلیدی

چکیده انگلیسی

 Abstract

This review looks at the effect of staff/server mood on customer/client mood and various outcome behaviours such as such as product and service evaluation. It also looks at the role of other stimulus factors such as scent, sound and light on customer affect and cognitions and thence the effects on purchase behaviours. Based on the service-profit chain model, this review considers the scattered research which empirically demonstrates the impact of staff mood upon customer mood and behaviour. The review then goes on to discuss the various ways in which a customer's mood influences their buying behaviour, as well as considering why and when this occurs. Other physical factors that influence customer mood are also considered. Implications for the management of sales staff and sales environments are considered

Keywords: customer behavior Staff mood
این برای گرایش های: مدیریت بازرگانی، کاربرد دارد. سایر ، را ببینید. [ برچسب: ]
 مقاله مديريت با ترجمه
Skip Navigation Linksصفحه اصلی > دپارتمان ها > دپارتمان علوم انسانی > مديريت > مقاله های مديريت و ترجمه فارسی آنها > تأثیر خلق و خو بر رفتار مشتری: خلق و خوی کارکنان و عوامل محیطی
کتابخانه الکترونیک
دانلود مقالات ترجمه شده
جستجوی مقالات
با انتخاب رشته مورد نظر خود می توانید مقالات ترجمه شده آن رو به صورت موضوع بندی شده مشاهده نمایید