دانلود مقاله ترجمه شده اثر حمایت اجتماعی بر رضایت و رفتار شهروندی مصرف کننده در جوامع تجاری درون خطی: نقش تعدیل کننده منبع حمایتی


چطور این مقاله مديريت را دانلود کنم؟

فایل انگلیسی این مقاله با شناسه 2007199 رایگان است. ترجمه چکیده این مقاله مديريت در همین صفحه قابل مشاهده است. شما می توانید پس از بررسی این دو مورد نسبت به خرید و دانلود مقاله ترجمه شده اقدام نمایید

قیمت :
880,000 ریال
شناسه محصول :
2007199
سال انتشار:
2016
حجم فایل انگلیسی :
573 Kb
حجم فایل فارسی :
243 کیلو بایت
نوع فایل های ضمیمه :
Pdf+Word
کلمه عبور همه فایلها :
www.daneshgahi.com

عنوان فارسي

اثر حمایت اجتماعی بر رضایت و رفتار شهروندی مصرف کننده در جوامع تجاری درون خطی: نقش تعدیل کننده منبع حمایتی

عنوان انگليسي

Effect of social support on customer satisfaction and citizenship behavior in online brand communities: The moderating role of support source

نویسنده/ناشر/نام مجله

Journal of Retailing and Consumer Services

این مقاله چند صفحه است؟

این مقاله ترجمه شده مديريت شامل 7 صفحه انگلیسی به صورت پی دی اف و 20 صفحه متن فارسی به صورت ورد تایپ شده است

چکیده فارسی

چکیده

مصرف کنندگان غالباً به جوامع تجاری درون خطی می پیوندند تا زمانی که با مشکلات تولیدی مواجه شدند، از سوی دیگران تحت حمایت قرار گیرند. برخی از مصرف کنندگانی که حمایت اجتماع مطلوبی دریافت می کنند، رفتار شهروندی یک مصرف کننده را بروز می دهند. این مقاله، یک مدل نظری را برای بررسی اینکه چگونه حمایت اجتماعی از سوی شرکت های حاضر در جوامع تجاری درون خطی بر رفتار شهروندی مصرف کننده از طریق رضایت مصرف کننده تاثیر می گذارد، توسعه می دهد. علاوه بر این، نقش تعدیل کننده منبع حمایتی (یعنی، شرکت ها و دیگر مصرف کنندگان) اندازه گیری شده است. مدل تحقیق با استفاده از تکنیک حداقل مربعات جزئی آزمایش شده است.  نتایج نشان می دهند که حمایت اطلاعاتی و عاطفی از طریق ارائه بازخورد به شرکت، توصیه ها و کمک به دیگر مصرف کنندگان به طور قابل توجهی بر رفتار شهروندی مصرف کننده از طریق رضایت مصرف کننده در جوامع تجاری درون خطی تاثیر می گذارد. علاوه بر این، حمایت اطلاعاتی و عاطفی از سوی شرکت ها و دیگر مصرف کنندگان، تاثیرات مختلفی بر رضایت مصرف کننده می گذارد.

1-مقدمه

در گذشته، مصرف کنندگان درباره تولیدات با عمدتاً آشنایان و دستیاران فروشگاه صحبت می کردند. قلمرو ارتباط بوسیله مکان و زمان محدوده شده بود (وو و همکاران، 2015) و برای مصرف کنندگان کوچک بود. پیشرفت تکنولوژی رسانه های اجتماعی، تغییرات عظیمی به ارمغان آورد. مصرف کنندگان امروزی می توانند آزادانه با آشنایان از راه دور و غربیه های مراقب- مانند از طریق علایق تولیدی مشترک در جوامع تجاری درون خطی صحبت کنند. جوامع تجاری درون خطی که محلی برای مصرف کنندگان فراهم می کنند تا درباره محصولات صحبت کنند، دستخوش پیشرفت بی سابقه ای شده اند...

جامعه تجاری درون خطی حمایت اجتماعی حمایت اطلاعاتی حمایت عاطفی رضایت مصرف کننده :کلمات کلیدی

چکیده انگلیسی

Abstract

Customers often join online brand communities to seek support from others when they encounter product problems. Some customers who receive good social support exhibit customer citizenship behavior. This study develops a theoretical model to investigate how social support influences customer citizenship behavior through customer satisfaction with firms in online brand communities. Moreover, the moderating role of support source (i.e., firms vs. other customers) is measured. The research model is tested by using the Partial Least Squares technique. The results show that informational and emotional support significantly affects the customer citizenship behavior of providing feedback to the firm, recommendations, and helping other customers through customer satisfaction in online brand communities. Moreover, informational and emotional support from firms and other customers exert different effects on customer satisfaction

Keywords: Online brand community Social support Informational support Customer satisfaction
این برای گرایش های: مدیریت بازرگانی، کاربرد دارد. سایر ، را ببینید. [ برچسب: ]
 مقاله مديريت با ترجمه
Skip Navigation Linksصفحه اصلی > دپارتمان ها > دپارتمان علوم انسانی > مديريت > مقاله های مديريت و ترجمه فارسی آنها > اثر حمایت اجتماعی بر رضایت و رفتار شهروندی مصرف کننده در جوامع تجاری درون خطی: نقش تعدیل کننده منبع حمایتی
کتابخانه الکترونیک
دانلود مقالات ترجمه شده
جستجوی مقالات
با انتخاب رشته مورد نظر خود می توانید مقالات ترجمه شده آن رو به صورت موضوع بندی شده مشاهده نمایید