دانلود مقاله ترجمه شده اثر جهت گیری خدمات بر روی عملکرد مالی: نقش واسطه گری رضایت شغلی و رضایت مشتری


چطور این مقاله مديريت را دانلود کنم؟

فایل انگلیسی این مقاله با شناسه 2002229 رایگان است. ترجمه چکیده این مقاله مديريت در همین صفحه قابل مشاهده است. شما می توانید پس از بررسی این دو مورد نسبت به خرید و دانلود مقاله ترجمه شده اقدام نمایید

قیمت :
765,000 ریال
شناسه محصول :
2002229
سال انتشار:
2013
حجم فایل انگلیسی :
740 Kb
حجم فایل فارسی :
239 کیلو بایت
نوع فایل های ضمیمه :
Pdf+Word
کلمه عبور همه فایلها :
www.daneshgahi.com

عنوان فارسي

اثر جهت گیری خدمات بر روی عملکرد مالی: نقش واسطه گری رضایت شغلی و رضایت مشتری

عنوان انگليسي

The effect of service orientation on financial performance: The mediating role of job satisfaction and customer satisfaction

نویسنده/ناشر/نام مجله

Procedia - Social and Behavioral Sciences

این مقاله چند صفحه است؟

این مقاله ترجمه شده مديريت شامل 8 صفحه انگلیسی به صورت پی دی اف و 16 صفحه متن فارسی به صورت ورد تایپ شده است

چکیده فارسی

چکیده

محققان و مدیران کسب و کار به طور فزاینده ای به مفهوم جهت گیری خدمات سازمانی علاقه مند اشده اند. تعالی خدمات یک اولویت استراتژیک است و آن به طور قابل توجهی تحت تاثیر ایجاد ارزش برتر، رضایت مشتری، مزیت رقابتی، رشد و سودآوری می باشد. هدف از این مطالعه بررسی ارتباط بین گرایشات خدمات سازمانی ، رضایت شغلی، رضایت مشتری و عملکرد مالی در صنعت بانکداری در ترکیه است. نظریات و فرضیات با توجه به دوره ی مورد بررسی اتخاذ میشوند. در مرحله ی بعد، فرضیه ها را با داده های جمع آوری شده از یک نمونه با 745 مدیر شعب شعبه بانکهای عامل در ترکیه می آزماییم. با استفاده از مدل معادلات ساختاری (SEM)، نتایج نشان می دهد که جهت گیری خدمات به طور قابل توجهی با رضایت شغلی در ارتباط است، که به نوبه خود بر رضایت مشتری هم تاثیر میگذارد، و در نهایت منجر به عملکرد مالی بالاتر میشود. علاوه بر این جهت گیری خدمات به طور مستقیم با رضایت مشتری و همچنین با عملکرد مالی در ارتباط است. در پایان، یافته های پژوهشی مورد بحث قرار گرفته و همچنین مفاهیم مدیریتی و فرصت های تحقیقات آینده ارائه میشوند.

جهت گیری خدمات رضایت شغلی رضایت مشتری عملکرد کسب و کار صنعت بانکداری :کلمات کلیدی

چکیده انگلیسی


Abstract

Scholars and business executives have become increasingly interested in the concept of an organizational service orientation. Service excellence is a strategic priority and that service significantly affects the creation of superior value, customer satisfaction, competitive advantage, growth, and profitability. The aim of the study is to explore relationships between organizational service orientation, job satisfaction, customer satisfaction and financial performance in banking industry in Turkey. Hypotheses are developed in due course. Next, hypotheses are tested with data collected from a sample of 745 branch managers and employees of banks operating in Turkey. Using structural equation modelling (SEM), results reveal that service orientation is significantly related to job satisfaction, which in turn impacts customer satisfaction, ultimately leading to higher financial performance. Beside service orientation is directly related to customer satisfaction and also to financial performance. At the end, the research findings are discussed and also managerial implications and future research opportunities are presented

Keywords: Service orientation Job satisfaction Customer satisfaction Business performance Banking industry
این برای گرایش های: مدیریت بازرگانی،مدیریت امور بانکی، کاربرد دارد. سایر ،سایر ، را ببینید. [ برچسب: ]
 مقاله مديريت با ترجمه
Skip Navigation Linksصفحه اصلی > دپارتمان ها > دپارتمان علوم انسانی > مديريت > مقاله های مديريت و ترجمه فارسی آنها > اثر جهت گیری خدمات بر روی عملکرد مالی: نقش واسطه گری رضایت شغلی و رضایت مشتری
کتابخانه الکترونیک
دانلود مقالات ترجمه شده
جستجوی مقالات
با انتخاب رشته مورد نظر خود می توانید مقالات ترجمه شده آن رو به صورت موضوع بندی شده مشاهده نمایید