دانلود پاورپوینت مدیریت با عنوان شناسایی مولفه‌های موثر بر خشنودی بیمه‌گذاران «بیمه‌های مسئولیت مدنی کارفرما در قبال کارگران ساختمانی»

در این پژوهش رشته مدیریت تلاش شد تا عوامل مؤثر بر افزایش خشنودی بیمه‌گذاران به‌صورت موردی درخصوص "بیمه‌های مسئولیت مدنی کارفرما در قبال کارگران ساختمانی" شناسایی شده و سپس مدلی برای سنجش رضایت بیمه‌گذاران مذکور ارائه شد. این مدل بر اساس نظرات مشتریان و با استفاده از پرسشنامه مورد بررسی قرار گرفت. می توانید این پروژه رشته مدیریت بازرگانی را به صورت پاورپوینت دانلود نمایید.
قیمت : 1,065,000 ریال
شناسه محصول : 2009684
نویسنده/ناشر/نام مجله :
سال انتشار: 1396
تعداد صفحات فارسي : 36
نوع فایل های ضمیمه : powerpoint
حجم فایل : 597 Kb
کلمه عبور همه فایلها : www.daneshgahi.com
عنوان فارسي : پاورپوینت مدیریت با عنوان شناسایی مولفه‌های موثر بر خشنودی بیمه‌گذاران «بیمه‌های مسئولیت مدنی کارفرما در قبال کارگران ساختمانی»

چکیده

کسب رضایت مشتری، مهم‌‌ترین عامل رقابت میان سازمان‌هاست. به همین جهت آگاهی از میزان رضایت مشتریان اهمیت زیادی برای مدیران دارد. شرکت‌های فعال در صنعت بیمه نیز جهت بهبود فعالیت‌های خود نیازمند آگاهی از میزان رضایت بیمه‌گذاران هستند، اما پیش از آن برای سنجش رضایت بیمه‌گذاران، نیاز به شناسایی عوامل مؤثر در این حوزه و استفاده از آن‌ها جهت طراحی ابزاری است که با ویژگی‌های این صنعت متناسب باشد. در این پژوهش تلاش شد تا عوامل مؤثر بر افزایش خشنودی بیمه‌گذاران به‌صورت موردی درخصوص "بیمه‌های مسئولیت مدنی کارفرما در قبال کارگران ساختمانی" در استان لرستان شناسایی شده و سپس مدلی برای سنجش رضایت بیمه‌گذاران مذکور ارائه شد. این مدل بر اساس نظرات مشتریان و با استفاده از پرسشنامه مورد بررسی قرار گرفت. ضریب الفای کرونباخ پرسشنامه مورد استفاده 789/0 محاسبه گردید. بر اساس نتایج نهایی، فرضیات اصلی مبنی بر وجود ارتباطات معنادار بین متغیرهای متنی، محتوایی و فرایندی با خشنودی بیمه‌گذاران تأیید شد. فرضیه‌های فرعی نیز در خصوص مؤلفه‌های تبلیغات، شرایط بیمه نامه، قیمت خدمات، حفظ حقوق بیمه‌گذاران و حمایت مالی (مؤلفه‌های متغیر محتوایی)،  مؤلفه‌های دانش کارکنان، پاسخ‌گویی، محیط فیزیکی و رسیدگی به شکایات (مؤلفه‌های متغیر متنی) و همچنین مؤلفه‌های سادگی و سرعت در صدور بیمه‌نامه و سادگی و سرعت در پرداخت خسارت (مؤلفه‌های متغیر فرایندی) به‌لحاظ آماری تایید شدند. در این میان، شواهدی دال بر ارتباط معنادار آماری بین مؤلفه سیستم ارتباطات و خشنودی بیمه‌گذاران یافت نشد. می توانید این تحقیق رشته مدیریت را به صورت پاورپوینت دانلود نمایید.

مقدمه

امروزه سازمان‌ها رضایت مشتری را سرمایه و ضامن فعالیت خود می‌دانند و ارائه خدمات به مشتری همواره سرلوحه تفکرات و برنامه‌ریزی‌های آنان است (Ishaq et al. 2014). مشتریان از مهم‌ترین عوامل محیطی هر سازمانی محسوب می‌شوند. صاحب نظران مدیریت، کسب رضایت مشتری را از مهم‌ترین وظایف واولویت‌های مدیریت شرکت‌ها برشمرده و لزوم پایبندی همیشگی و پایدار مدیران‌عالی به جلب رضایت مشتریان را پیش شرط اصلی موفقیت به حساب آورده‌اند (Khan and Fasih 2014). شرکت‌های بیمه که در بازارهای مالی فعالیت می‌کنند از این شرایط مستثنی نبوده و به دنبال جذب رضایت مشتری هستند (افخمی و ترابی1390). صنعت بیمه ایران که به سمت رقابت آزاد قدم برداشته است، نیاز به مشتری مداری را بیش از پیش احساس می‌کند و بیمه مرکزی جمهوری اسلامی به‌عنوان نهاد ناظر بر این صنعت، قوانین و مقرراتی را در رابطه بارعایت حقوق مشتریان تنظیم کرده است.

بیان مسئله

شرکت‌های بیمه از نهادهای پویا و مهم در بسیاری از کشورهای جهان به‌حساب می‌آیند. این شرکت‌ها با توجه به ویژگی‌ها و مزایایی که برای اجتماع دارند بسیار حائز اهمیت هستند. شرکت‌های بیمه با انتقال ریسک از افراد جامعه به خود، موجب ایجاد آرامش و رفاه اجتماعی در جامعه می‌گردند. این شرکت‌ها جهت ارائه خدمات مناسب به بیمه‌گذاران باید ارتباط نزدیکی با خریداران بیمه، به‌خصوص خریداران بیمه‌های غیراجباری داشته باشند تا از نیازهای آن‌ها مطلع شده و برای تأمین آن نیازها، بیمه‌های مناسبی را عرضه کنند. توسعه صنعت بیمه به‌عنوان یکی از صنایعی که توسعه سایر بخش‌های اقتصادی تا حدود زیادی در گرو موفقیت آن است، زمانی محقق می‌شود کشه شرکت‌های بیمه به عنوان موتور محرکه این صنعت ارتباط نزدیکی با بیمه‌گذاران داشته و همواره به جلب رضایت آن‌ها توجه کنند.

اهمیت و ضرورت تحقیق

تمایل به ارائه خدمات با کیفیت، نقش مهمی در صنایع خدماتی مثل بانک و بیمه و سایر مؤسسات مالی ایفا می‌کند، زیرا کیفیت خدمات برای بقا و سودآوری سازمان امری حیاتی به شمارمی رود و نیز یک استراتژی سودآور برای سازمان است. در واقع امروزه رضایت مشتری و کیفیت خدمات از مسائل حیاتی در اغلب صنایع خدماتی هستند(Khan and Fasih 2014). بر اساس تئوری بازاریابی و تجربه عملی، شرکت‌ها باید برای راضی نگاه داشتن مشتریان، عملکردشان را بهبود دهند تا بتوانند در محیط کسب وکار به شدت رقابتی به مزیت رقابتی پایدار دست یابند. زیرا نتیجه اصلی رضایت مشتری، وفاداری مشتری است و شرکت‌ها با سهم زیادی از مشتریان وفادار به دلایل افزایش نرخ خرید مجدد، خریداران بالقوه زیاد، تمایل به قیمت‌های بالاتر، رفتار توصیه‌ای مثبت و هزینه‌های جایگزینی کم، سود می‌برند.

این تحقیق شامل بخش های زیر است.

بخش اول: کلیات

·         اهداف پژوهش

·         سؤالات تحقیق

·         فرضيات تحقيق

بخش دوم: مروری بر ادبیات تحقیق

·         پیشینه تحقیق

·         جامعه و نمونه آماری

بخش سوم: روش تحقیق

·         روش تحقیق

·         ابزار جمع آوری اطلاعات

بخش چهارم: تجزیه و تحلیل داده ها

بخش پنجم: نتیجه گیری و پیشنهادات



 

 

Keywords: بیمه گذار کارفرما کارگران ساختمان صنعت بیمه رضایت مشتری
این برای گرایش های: مدیریت بازرگانی، کاربرد دارد. سایر ، را ببینید. [ برچسب: ]

Skip Navigation Linksصفحه اصلی > دپارتمان ها > دپارتمان علوم انسانی > مديريت > گرایش ها > مدیریت بازرگانی > محصولات قابل دانلود مدیریت بازرگانی > پروژه های آماده مدیریت بازرگانی > پاورپوینت مدیریت با عنوان شناسایی مولفه‌های موثر بر خشنودی بیمه‌گذاران «بیمه‌های مسئولیت مدنی کارفرما در قبال کارگران ساختمانی»