دانلود مقاله ترجمه شده عوامل تعیین کننده‌ی جذابیت بازار بیمه‌ی غیرعمر برای سرمایه‌گذاران خارجی: شواهد اروپای شرقی


چطور این مقاله مديريت را دانلود کنم؟

فایل انگلیسی این مقاله با شناسه 2002235 رایگان است. ترجمه چکیده این مقاله مديريت در همین صفحه قابل مشاهده است. شما می توانید پس از بررسی این دو مورد نسبت به خرید و دانلود مقاله ترجمه شده اقدام نمایید

قیمت :
880,000 ریال
شناسه محصول :
2002235
سال انتشار:
2012
حجم فایل انگلیسی :
350 Kb
حجم فایل فارسی :
1 مگا بایت
نوع فایل های ضمیمه :
Pdf+Word
کلمه عبور همه فایلها :
www.daneshgahi.com

عنوان فارسي

عوامل تعیین کننده‌ی جذابیت بازار بیمه‌ی غیرعمر برای سرمایه‌گذاران خارجی: شواهد اروپای شرقی

عنوان انگليسي

DETERMINANTS OF NONLIFE INSURANCE MARKET ATTRACTIVENESS FOR FOREIGN INVESTMENTS: EASTERN EUROPEAN EVIDENCE

نویسنده/ناشر/نام مجله

Economic Research - Ekonomska istraživanja

این مقاله چند صفحه است؟

این مقاله ترجمه شده مديريت شامل 14 صفحه انگلیسی به صورت پی دی اف و 18 صفحه متن فارسی به صورت ورد تایپ شده است

چکیده فارسی

چکیده

هدف این مقاله بررسی معیارهایی است که بر جذابیت بازار بیمه‌ی غیرعمر برای بیمه‌گران خارجی در اروپای شرقی، تأثیر می‌گذارند. ما از مدل‌های اثرات معین کشوری برای داده‌های اساسی که پانزده کشور را در طول سالهای 2004 تا 2009 پوشش می‌دهند، استفاده می‌کنیم که به هر بخش مقطعی امکان داشتن  یک رقیب متفاوت را می‌دهند که به صورت یک متغیر نامرئی عمل می کنند که به طور بالقوه با بازگردانندگان مرئی، مرتبط است. نتایج تحقیق نشان می‌دهند که نیروهای اصلی که بر جذابیت بازار تأثیر می‌گذارند، عبارتند از تقاضای بیمه، محدودیت‌های ورودی، تراکم بازار، و خروجی سرمایه‌گذاری . این یافته‌ها مفاهیم معناداری را برای دولت‌های محلی و بیمه‌گران داخلی و خارجی، فراهم می‌کنند.

کلمات کلیدی: جهانی سازی ،  بیمه‌ی غیرعمر ، جذابیت بازار ، اروپای شرقی

1- مقدمه

بیمه یکی از اولین صنایعی بود که بین‌المللی شدند. در طول بیست سال اخیر، جهانی‌سازی به یکی از مهم‌ترین مسائل صنایع بیمه در جهان، تبدیل شده است. قانون‌زدایی، خصوصی سازی و آزاد سازی، جهانی‌سازی ریسک‌ها و خدمات بیمه را تسهیل کرده‌اند (سوییس ری، 2000؛ کومینز و ونارد،2007 را ببینید). این فرآیندها بر بازارهای بیمه‌ی اروپای شرقی، نیز توزیع شده است (انجگومیر و استوجیک،2011). درعوض، این فرآیندها به جای برنامه‌ریزی متمرکز، بازارمحور شده‌اند. با وجود بعضی محدودیت‌ها ، بازارهای بیمه‌ی منطقه‌ای به طور کلی برای سرمایه‌گذاری‌های خارجی باز هستند. ترکیب با خصوصی سازی انحصارات دولتی و قانون زدایی، آزادسازی ورود بیمه‌گران خارجی را تسهیل کرده و بازارهای بیمه‌ی محلی رقابتی‌تری را تولید می‌کند...

بازار بیمه‌ی غیرعمر :کلمات کلیدی

چکیده انگلیسی


Abstract

The aim of this paper is to investigate factors that influence the attractiveness of nonlife insurance market for foreign insurers in Eastern Europe. We use country-specific effects models for panel data that covers fifteen countries during the period 2004- 2009, allowing each cross-sectional unit to have a different intercept term serving as an unobserved variable that is potentially correlated with the ob-served regressors. The research results indicate that the main forces affecting market attractive-ness are insurance demand, entry barriers, mar-ket concentration and the return on investment. These findings provide significant implications for local governments and for both foreign and domestic insurers

 
Keywords: Globalization Non-life insurance Market attractiveness East Europe
این برای گرایش های: مدیریت بیمه،مدیریت بازاریابی، کاربرد دارد. سایر ،سایر ، را ببینید. [ برچسب: ]
 مقاله مديريت با ترجمه
Skip Navigation Linksصفحه اصلی > دپارتمان ها > دپارتمان علوم انسانی > مديريت > مقاله های مديريت و ترجمه فارسی آنها > عوامل تعیین کننده‌ی جذابیت بازار بیمه‌ی غیرعمر برای سرمایه‌گذاران خارجی: شواهد اروپای شرقی
کتابخانه الکترونیک
دانلود مقالات ترجمه شده
جستجوی مقالات
با انتخاب رشته مورد نظر خود می توانید مقالات ترجمه شده آن رو به صورت موضوع بندی شده مشاهده نمایید