دانلود مقاله ترجمه شده مقایسه جریان لینک DC و جریان فاز استاتور در شناسایی خطاهای کلیدزنی اینورتر درایوهای PMSM در HEVها


چطور این مقاله مهندسی برق را دانلود کنم؟

فایل انگلیسی این مقاله با شناسه 2010008 رایگان است. ترجمه چکیده این مقاله مهندسی برق در همین صفحه قابل مشاهده است. شما می توانید پس از بررسی این دو مورد نسبت به خرید و دانلود مقاله ترجمه شده اقدام نمایید

قیمت :
750,000 ریال
شناسه محصول :
2010008
سال انتشار:
2018
حجم فایل انگلیسی :
1 Mb
حجم فایل فارسی :
1 مگا بایت
نوع فایل های ضمیمه :
pdf+word
کلمه عبور همه فایلها :
www.daneshgahi.com

عنوان فارسي

مقایسه جریان لینک DC و جریان فاز استاتور در شناسایی خطاهای کلیدزنی اینورتر درایوهای PMSM در HEVها

عنوان انگليسي

Comparison of DC link current and stator phase current in inverter switching faults detection of PMSM drives in HEVs

نویسنده/ناشر/نام مجله

Engineering Science and Technology, an International Journal

این مقاله چند صفحه است؟

این مقاله ترجمه شده مهندسی برق شامل 8 صفحه انگلیسی به صورت پی دی اف و 21 صفحه متن فارسی به صورت ورد تایپ شده است

چکیده فارسی

چکیده

در این مقاله، یک روش مقاوم برای شناسایی خطاهای کوتاه اتصال اینورتر در کنترل میدان مغناطیسی (FOC) درایو موتور سنکرون مغناطیس دائم (PMSM) که اغلب در وسایل نقلیه الکتریکی هیبریدی (HEV) به علت چگالی توان بالا و راندمان بالا استفاده می شود، معرفی شده است. در روش پیشنهادی، یک روش تشخیص و حفاظت از خطا با استفاده از تبدیل موجک گسسته (DWT) و شبکه عصبی مصنوعی (ANN) ایجاد شده است. موجک Symlet2 برای انجام تحلیل جریان استاتور انتخاب شده و ضرایب DWT یِ جریان­های موتور به عنوان ورودی ANN برای تشخیص خطاهای اینورتر در درایوهای PMSM استفاده می شود. در HEV ها، خطاهای موتور می توانند آسیب های و حوادث دائمی را ایجاد کنند. بنابراین تشخیص زودهنگام خطاهای درایو PMSM در HEV توسط روش پیشنهادی ارائه خواهد شد. برای اجرای این روش، برنامه Matlab برای پردازش DWT یِ سیگنال ها استفاده می شود. جریان لینک­ DC و جریان فاز در تشخیص خطاهای کلیدزنی اینورتر مقایسه شده و نتایج نشان می دهد که روش پیشنهادی برای تشخیص خطا بسیار موثر است.

1-مقدمه

برای وسیله نقلیه الکتریکی هیبریدی (HEV)، اغلب موتور سنکرون مغناطیس دائم (PMSM) به دلیل چگالی توان بالا و راندمان بالا، ترجیح داده می شود. در کاربرد یک HEV، پارامترهای PMSM باید با دقت انتخاب شوند تا تلفات به حداقل برسد و PMSM باید با بارهای مختلف و سرعت های مختلف عمل کند....

خطای کلید اینورتر جریان لینک DC تشخیص خطای مبتنی بر DWT خودرو الکتریکی هیبریدی :کلمات کلیدی

چکیده انگلیسی

Abstract

In this paper, a robust method for detection of inverter short circuit faults in field oriented control (FOC) of permanent magnet synchronous motor (PMSM) drive that is used frequently in hybrid electric vehicles (HEV) thanks to high power density and high efficiency is introduced. In the proposed method, a fault diagnostic and protection technique is developed by using discrete wavelet transform (DWT) and artificial neural network (ANN). The Symlet2 wavelet is selected to perform stator current analysis and the DWT coefficients of the motor currents are used as inputs of ANN for detecting inverter faults in PMSM drives. In HEVs, motor faults can cause permanent damage and accidents. So the early detection of PMSM drive faults in HEV will be provided by the proposed method. For implementing this method, the Matlab program is used to process DWT of signals. DC link and phase currents are compared in inverter switch faults detection and the results show that the proposed technique is very effective for fault diagnostic.

Keywords: Inverter switch fault DC link current DWT-based fault diagnosis
این برای گرایش های: کلیه گرایش ها، کاربرد دارد. [ برچسب: ]
 مقاله مهندسی برق با ترجمه
Skip Navigation Linksصفحه اصلی > دپارتمان ها > دپارتمان فنی و مهندسی > مهندسی برق > مقاله های مهندسی برق و ترجمه فارسی آنها > مقایسه جریان لینک DC و جریان فاز استاتور در شناسایی خطاهای کلیدزنی اینورتر درایوهای PMSM در HEVها
کتابخانه الکترونیک
دانلود مقالات ترجمه شده
جستجوی مقالات
با انتخاب رشته مورد نظر خود می توانید مقالات ترجمه شده آن رو به صورت موضوع بندی شده مشاهده نمایید