دانلود مقاله ترجمه شده رسانه های اجتماعی به عنوان باتلاق شنی دانشگاهی: مطالعه پدیدارشناختی تجربه دانشجویان در داخل و خارج از کلاس درس


چطور این مقاله علوم ارتباطات اجتماعی را دانلود کنم؟

فایل انگلیسی این مقاله با شناسه 2008305 رایگان است. ترجمه چکیده این مقاله علوم ارتباطات اجتماعی در همین صفحه قابل مشاهده است. شما می توانید پس از بررسی این دو مورد نسبت به خرید و دانلود مقاله ترجمه شده اقدام نمایید

قیمت :
730,000 ریال
شناسه محصول :
2008305
سال انتشار:
2015
حجم فایل انگلیسی :
196 Kb
حجم فایل فارسی :
53 کیلو بایت
نوع فایل های ضمیمه :
pdf+word
کلمه عبور همه فایلها :
www.daneshgahi.com

عنوان فارسي

رسانه های اجتماعی به عنوان باتلاق شنی دانشگاهی: مطالعه پدیدارشناختی تجربه دانشجویان در داخل و خارج از کلاس درس

عنوان انگليسي

Social media as academic quicksand: A phenomenological study of student experiences in and out of the classroom

نویسنده/ناشر/نام مجله

Learning and Individual differences

این مقاله چند صفحه است؟

این مقاله ترجمه شده علوم ارتباطات اجتماعی شامل 5 صفحه انگلیسی به صورت پی دی اف و 18 صفحه متن فارسی به صورت ورد تایپ شده است

چکیده فارسی

 چکیده

استفاده گسترده از رسانه های اجتماعی و قدرت بالقوه آن در تضعیف عملکرد دانشگاهی، توجه پژوهشگران را به خود جلب کرده و به دغدغهء روزافزون متصدیان آموزشی مبدّل گشته است.این مطالعه پدیدارشناختی به بررسی اثر ادراک شدهء رسانه های اجتماعی بر تجربه های آموزشی دانشجویان ایالات متحده آمریکا، در داخل و خارج از کلاس، پرداخته است. تحلیل مصاحبه های نیمه ساختاریافته، از تم های فراگیری پرده برداشت، که از تمامشان می توان به عنوان موانع کامیابی تحصیلی نام برد. شرکت کنندگان اعلام کردند که بهره گیری از رسانه های اجتماعی حین فعالیت های آموزشی، به کاهش دستاوردها، افزایش زمان مورد نیاز جهت انجام تکالیف، و کاهش حجم اطلاعات محفوظهء دانشجویان از مطالعه و جلسات ارائه منجر می گردد. بعلاوه، شرکت کنندگان نشان دادند که چگونه  کمبود علاقه موضوعی و موقعیتی، وسوسهء استفاده از رسانه های اجتماعی را بیشتر می کند. ما بر این باوریم که درک کاملتری از نقش رسانه های اجتماعی بعنوان مانعی بر سر راه موفقیت های تحصیلی، برای اساتید و دانشجویان مفید است. که در این زمینه، استنباطاتی از اساتید در دست است.

-1مقدمه

دانشجویان دانشگاه در انجام تکالیف تحصیلی خود، اغلب با حواس پرتی های تکنولوژیکی (در دستگاه هایی همچون گوشی های تلفن همراه، رسانه های اجتماعی، لپتاپ) روبرو می شوند. در حقیقت، دانشجویان امروزی در محیطی چنان آکنده از فناوری رشده یافته اند، که اغلب از آنها به عنوان "نسل شبکه" یاد می شود. این حواس پرتی های تکنولوژیکی هنگام مطالعه، انجام تکالیف، یا حین ارائه روی می دهند.

یکی از حواس پرتی های تکنولوژیکی بالقوه ای که بیش از سایرین توجه پژوهشگران را به خود جلب کرده است، رسانه های اجتماعی هستند که معمولا پایگاه هایی الکترونیکی (همچون خروجی های شبکه سازی اجتماعی، پیامک، سرویس های به اشتراک گذاری ویدئو) را در بر می گیرند که الف)جهت ایجاد جوامع آنلاین، در دسترس کاربران زیادی قرار می گیرند، ب)جهت به اشتراک گذاری اطلاعات، ایده، پیام های شخصی، و سایر محتواها مورد استفاده قرار می گیرند، و ج)تعاملات پرسرعتی بین کاربران به وجود می آورند...

رسانه های اجتماعی :کلمات کلیدی

چکیده انگلیسی

Abstract

The widespread use of social media and its potential to hinder academic performance has received the attention of researchers and is a growing concern of educators. This phenomenological study explored the perceived impact of social media on the educational experiences of university students in the United States, both in and out of the classroom. Analysis of semi-structured interviews revealed several pervasive themes, all of which can be viewed as barriers to academic success. Participants reported that using social media during academic activities diminishes achievement, increases the amount of time it takes to complete tasks, and reduces how much information students retain from study and lecture sessions. Additionally, participants indicated how a lack of situational and topic interest increases social media's temptation. We argue that educators and students would benefit from a more complete understanding of social media's role as a barrier to academic success. Implications for educators are discussed.

Keywords: Social media Self-regulation Delay of gratification
این برای گرایش های: کلیه گرایش ها، کاربرد دارد. همچنین این در گرایش های: کلیه گرایش ها، می تواند کاربرد داشته باشد. [ برچسب: ]
 مقاله علوم ارتباطات اجتماعی با ترجمه
Skip Navigation Linksصفحه اصلی > دپارتمان ها > دپارتمان علوم انسانی > مديريت > مقاله های مديريت و ترجمه فارسی آنها > رسانه های اجتماعی به عنوان باتلاق شنی دانشگاهی: مطالعه پدیدارشناختی تجربه دانشجویان در داخل و خارج از کلاس درس
کتابخانه الکترونیک
دانلود مقالات ترجمه شده
جستجوی مقالات
با انتخاب رشته مورد نظر خود می توانید مقالات ترجمه شده آن رو به صورت موضوع بندی شده مشاهده نمایید