دانلود مقاله ترجمه شده داده کاوی مشتریان برای قطعه بندی سبک زندگی


چطور این مقاله مديريت را دانلود کنم؟

فایل انگلیسی این مقاله با شناسه 2007226 رایگان است. ترجمه چکیده این مقاله مديريت در همین صفحه قابل مشاهده است. شما می توانید پس از بررسی این دو مورد نسبت به خرید و دانلود مقاله ترجمه شده اقدام نمایید

قیمت :
800,000 ریال
شناسه محصول :
2007226
سال انتشار:
2012
حجم فایل انگلیسی :
1 Mb
حجم فایل فارسی :
1 مگا بایت
نوع فایل های ضمیمه :
Pdf+Word
کلمه عبور همه فایلها :
www.daneshgahi.com

عنوان فارسي

داده کاوی مشتریان برای قطعه بندی سبک زندگی

عنوان انگليسي

Customer data mining for lifestyle segmentation

نویسنده/ناشر/نام مجله

Expert Systems with Applications

این مقاله چند صفحه است؟

این مقاله ترجمه شده مديريت شامل 8 صفحه انگلیسی به صورت پی دی اف و 20 صفحه متن فارسی به صورت ورد تایپ شده است

چکیده فارسی

چکیده

ارتباط خوب میان شرکت ها و مشتریان، عامل بسیار مهمی در رقابت است. برای شرکت ها، قطعه بندی بازار، مسئله ای کلیدی در جهت توسعه و حفظ روابط صادقانه با مشتریان و همچنین برای  افزایش فروش شرکت است. این مقاله، براساس سبک زندگی فروشندگان و با پشتیبانی اطلاعات استخراج شده از یک پایگاه داده معاملاتی بزرگ، روشی را برای قطعه بندی بازار خرده فروشی پیشنهاد می کند. با استفاده از یک الگوریتم خوشه بندی متغیر، مجموعه ای از سبدهای خرید معمول از پایگاه داده استخراج شده و برای پی بردن به سبک زندگی مشتریان استفاده شدند. مشتریان بر اساس تاریخچه خریدشان به یک بخش از سبک زندگی اختصاص داده شدند. این مطالعه با همکاری یک شرکت خرده فروشی اروپایی انجام شد.

1-مقدمه

رخداد تغییرات اقتصادی و اجتماعی اخیر اروپا، بخش خرده فروشی را متحول کرده است. به طور خاص، رابطه میان شرکتها و مشتریان به طور قابل توجهی تغییر یافته است. در گذشته، شرکت ها بر فروش محصولات و خدمات تمرکز می کردند، بدون اینکه در جستجوی دانش دقیقی در رابطه با مشتریانی که خدمات و محصولات را می خرند، باشند. با گسترش رقبا، جذب مشتریان جدید به قدری مشکل­ شد که شرکت ها مجبور شدند تلاش برای حفظ مشتریان فعلی را تشدید کنند. تکامل شرایط اجتماعی و اقتصادی نیز سبک زندگی را تغییر داد و در نتیجه مشتریان تمایل کمتری برای فراگیری تمام اطلاعاتی دارند که از شرکت ها دریافت می کنند...

خرده فروشی خوشه بندی قطعه بندی سبک زندگی :کلمات کلیدی

چکیده انگلیسی

Abstract

A good relationship between companies and customers is a crucial factor of competitiveness. Market segmentation is a key issue for companies to develop and maintain loyal relationships with customers as well as to promote the increase of company sales. This paper proposes a method for market segmentation in retailing based on customers’ lifestyle, supported by information extracted from a large transactional database. A set of typical shopping baskets are mined from the database, using a variable clustering algorithm, and these are used to infer customers lifestyle. Customers are assigned to a lifestyle segment based on their purchases history. This study is done in collaboration with an European retailing company

Keywords: Retailing Clustering Segmentation Lifestyle
این برای گرایش های: مدیریت بازرگانی،مدیریت بازاریابی، کاربرد دارد. سایر ،سایر ، را ببینید. همچنین این در گرایش های: فناوری اطلاعات، می تواند کاربرد داشته باشد. سایر ، را ببینید. [ برچسب: ]
 مقاله مديريت با ترجمه
کتابخانه الکترونیک
دانلود مقالات ترجمه شده
جستجوی مقالات
با انتخاب رشته مورد نظر خود می توانید مقالات ترجمه شده آن رو به صورت موضوع بندی شده مشاهده نمایید